Vergeten te vragen: bron?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:35 schreef FatalException het volgende:
Ik heb gehoord dat er vannacht om 03:46 een asteroideinslag plaatsvindt? Wat een grote aardbeving zal veroorzaken? Nog paragnosten die hier meer van weten?
Van houtquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:45 schreef FatalException het volgende:
De vraag is: Wat is de substantie waar de asteroide uit bestaat? Is het ijzer, dan zal het de aarde raken. Is het steen, dan zal deze in de lucht exploderen.
Niet zo ver van Sudan? Je zou het stuk moeten fietsen zeg..quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:49 schreef spy08 het volgende:
Iemand zei " Oh Sudan " zeker vergeten dat wij niet zo gek ver cvan Sudan liggen en je nooit weer hoe sterk/heftig de inslag is zodat wij van iets gevrijwaard blijven..
Nice.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:42 schreef Darklight het volgende:
ASTEROID 2008 TC3: A small, newly-discovered asteroid named 2008 TC3 is approaching Earth and chances are good that it will hit. Steve Chesley of JPL estimates that atmospheric entry will occur on Oct 7th at 0246 UTC over northern Sudan [ref]. Measuring only a few meters across, the space rock poses no threat to the ground, but it should create a spectacular fireball, releasing about a kiloton of energy as it disintegrates and explodes in the atmosphere. Stay tuned for updates.
Een flinke scheet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:56 schreef vosss het volgende:
Een kiloton aan energie...... wat moet ik me daar bij voorstellen?
Is dat veel? Is dat weinig?
Waarom paniek? Hele zaakje verbrandt gewoon voor het het aardoppervlak kan raken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:57 schreef Yi-Long het volgende:
Ben eigenlijkw el benieuwd hoe men er nu in Sudan op reageert. Zou er daar paniek uitbreken? Zou er hier in NL paniek uitbreken wanneer duidelijk is dat er binnen een paar uur een asteroide zal inslaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |