Gaat idd snel, zit nu al op +3800quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:41 schreef Druidfather het volgende:
Even op zijn profiel staan, en dan om de minuut refreshen. Sprong net van 3103 keer bekeken naar 3520 keer.
Mooi om al die reactie's te lezen. xD
Mij in ieder geval welquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar wat een klootzak dan! Ik denk dat hij echt letterlijk duizenden mensen een brok in de keel heeft bezorgd
Het internet zit vol met Sherlock Holmpjes in de dop.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar halen die mensen nou z'n hyves opeens massaal vandaan?
Hier ga je gezeik mee krijgen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:56 schreef Qwea het volgende:
als het een grap is, dan vind ik hem briljant
Dit kan je zelf ook horen (beter zelfs dan een computer) als je weet hoe en waarna je moet luisteren..quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het internet zit vol met Sherlock Holmpjes in de dop.
Als die advertentie had bestaan, dan was die ook al lang gevonden.
Ik heb ook ergens gelezen dat iemand een stemherkenningsprogramma er over had gegooid. En dat de stem van 'Otto' dezelfde was als die van de grappenmaker over dat Python-trauma-gebeuren.
De "grap" is zonder meer geslaagd. Dat het een verwerpelijk onderwerp bevat is een 2e.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:56 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Hier ga je gezeik mee krijgen.
Kan me geen reet schelenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:56 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Hier ga je gezeik mee krijgen.
Mij ook hoor! En ik was helemaal boos op Ekdom en Beelenquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:59 schreef Jonathon het volgende:
[..]
Dit kan je zelf ook horen (beter zelfs dan een computer) als je weet hoe en waarna je moet luisteren..
ik hoor veel overeenkomsten! geen programma voor nodig...
hij is het gewoon geweest
Luister en oordeel zelf zou ik zeggenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en omdat jij het zegt is het waar
ik hoor t prima hoor, maar naast dat er dingen zijn die overeen komen zijn er net zoveel die niet overeen komen...ik vind dit geen bewijsquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:00 schreef Jonathon het volgende:
[..]
Luister en oordeel zelf zou ik zeggen
ik heb wat tips gegeven waarna je moet luisteren
Daarom ben ik nog wat terughoudend. We moeten geen 2e lading GS tuig worden...quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:03 schreef Rapaille het volgende:
Als het echt die Ceriel is (ook als hij het niet is trouwens), dan heeft hij wel een groot probleem. Leuk als je ergens gaat solliciteren en dit soort dingen komt naar boven
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waar is die oom agent nu dan met zn praatjes??
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waar is die oom agent nu dan met zn praatjes??
Ik ook. Vind die berichten op zn hyves ook zwaar overdrevenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:06 schreef Resco het volgende:
[..]
Daarom ben ik nog wat terughoudend. We moeten geen 2e lading GS tuig worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |