bronquote:"A Depression doesn't run hot and fierce like some crazed meth burner. A Depression is methodical, purposeful, patient. It will build a shelter out of tree branches and newspaper, light a small, well-contained campfire and wait you out, brother. While you feed on the empty calories of denial and popcorn, it will quietly gather shards of broken dreams and fashion them into a terrible weapon of blunt force reality."
"It's a hell of a thing to call this day and age the next Depression. It's dangerous tinfoil hat territory inhabited mostly by screeching lunatics and volatile nutjobs. But by the time they get squeezed out by reputable folks the whole gig will be up, the circus will have left town."
het hele artikelquote:The irony of our current economic system is this: If everyone lives within their means, the economy will collapse.
Ja dat zie ik nu ook....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:49 schreef Liewec het volgende:
Hoe kan het dat (bijna) alle fondsen in de plus staat maar de AEX in de min?
Linksboven naast de tabel:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat zie ik nu ook....
Zal toch wel te maken hebben met Fortis.
Tientallen gewonden door turbulentiequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:59 schreef DustPuppy het volgende:
Ladies & gentlemen, we are experiencing some turbulence, would you please get back to your seats and ...woooooh!
Om 12u een persbericht, als die losgelaten wordt dan komt de 300 pt grens toch wel akelig dicht in de buurtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:03 schreef SjonLok het volgende:
De handel in Fortis is nog helemaal niet hervat.
quote:AEX-index 307,76 -1,54%
bel-20 2.525,33 -1,65%
CAC 40 3.700,91 -0,30%
EUR/USD 1,35 0,30%
FRANKF.-Xetra Dax 5.357,54 -0,55%
LONDEN-FTSE 100 4.598,91 0,21%
Het kan nog, de verliezen vallen nog mee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Owh, ik ben ff naar het postkantoor en mis de achtbaan. kan ik nog instappen zodirect?
* indahnesia.com doet een poging nog in de achtbaan te springen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het kan nog, de verliezen vallen nog mee.
De dollar is kapot.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:41 schreef en_door_slecht het volgende:
Oke, de dollar is gevallen, kijk maar naar de grafiek op pagina 1. +)
quote:
Hoop het, met 100.000 dollar voor een euro lag de economie stil op het moment dat de koers viel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal wel een technische storing zijn.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Aan vervanging toe... * indahnesia.com Bush roept voor handtekening onder A4-tje...
Die was gisteren toch al niet veel gedaaldquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
De ATX (oostenrijk) staat trouwens aan kop met -7.5%
Ach, dit kan er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die was gisteren toch al niet veel gedaald![]()
.
Riemen vast .....quote:De Europese aandelenbeurzen hebben dinsdagochtend de openingswinsten uit handen gegeven. Zorgen over de gezondheid van de economie wereldwijd en de financiele sector in het bijzonder wegen opnieuw op de stemming. Er zijn forse renteverlaging nodig, stelt een analist. Hij ziet echter nog geen signalen dat de centrale banken daartoe geneigd zijn. Vooral Britse financials krijgen flinke klappen. RBS verliest 32%, Barclays daalt 10% en Lloyds keldert 15%. Elders in Europa dalen Deutsche Bank, Unicredit en ING achtereenvolgens 11%, 7% en 6%. De EuroStoxx50 noteert omstreeks 11.00 uur vrijwel vlak op 2.870,70. (BTZ)
Had je je riem al losgemaakt dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.eurobench.com/(...)-vuur-in-Europa.html
[..]
Riemen vast .....
ik kan ook 0.01 bieden en mijn bod weer intrekken op dit moment.. zonder gevaar... toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die bied- en laatkoers van Fortis @ http://www.eurobench.com/koersen/ ... zijn die actueel? Dan gaat 't nog ff hard naar beneden als ze Fortis weer op de beurs loslaten........................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |