*gooit handen los*quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu wordt 't spannend, Fortis zo los.
Wel meer hoor; Jan de Wandelaar en ze zijn eigenaar van nog een hele zooi whisky distilleerderijen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opvallend dat op de Engelse beurs de koers van het aandeel Diageo (eigenaar Guinness) het meeste stijgt.
Ik vind Guinness het lekkerste; vandaar dat ik die noemdequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:02 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Wel meer hoor; Jan de Wandelaar en ze zijn eigenaar van nog een hele zooi whisky distilleerderijen...
Ik zie je avatar nu pasquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind Guinness het lekkerste; vandaar dat ik die noemde.
2 jaar geleden moeten verkopenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:00 schreef zatoichi het volgende:
12:00
Wat to do met mijn aandelen fortis...
zoals ik al zei wat voor papiermolen gaat dat opleveren en ik wil dat liever niet meemakenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De garantie is daar ook hoog, dus dat komt vast goed.
quote:MARKET TALK: Fortis koersdoel omlaag naar EUR3,70 - Citi
AMSTERDAM (Dow Jones)--Analisten van Citigroup hebben het koersdoel voor Fortis verlaagd naar EUR3,70 van EUR4,50. Het advies blijft hold. Het risicoprofiel voor de financiele instelling werd verhoogd naar speculative van high. Citi wijst op de beperkte zichtbaarheid op de risico's van de structured credit portfolio en de strategische onduidelijkheid over de operationele bezittingen. Handel in aandelen Fortis ligt nog altijd stil op de Amsterdamse en Brusselse beurs. (BTZ)
Ik heb ze pas een weekquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
2 jaar geleden moeten verkopen
IceSave UK kan de tegoeden 60 dagen bevriezen; staat in de voorwaarden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
staat niets op de NL site
in de uk zijn ze wel genaaid
http://www.icesave.co.uk/
woeptie doe
U = de bok......quote:
precies dat... dat maanden of jaren duren al die bureaucrazyquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
zoals ik al zei wat voor papiermolen gaat dat opleveren en ik wil dat liever niet meemaken
"als dat in de voorwaarden staat, dan wil dat nog niet zeggen dat het ook gebruikt wordt"... whaha...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:08 schreef Aether het volgende:
[..]
IceSave UK kan de tegoeden 60 dagen bevriezen; staat in de voorwaarden.
Mooi instapmoment.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
U = de bok......
Openingskoers waarschijnljik 1,65.....
eeh... geen gekke vragen stellen hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:12 schreef downthedrain het volgende:
kan iemand mij een aandeel geven die de laatste maand groen is gebleven?
ik vraag me gewoon af of die er nog is....
konden ze in NL ook tot 2 maanden terugquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:08 schreef Aether het volgende:
[..]
IceSave UK kan de tegoeden 60 dagen bevriezen; staat in de voorwaarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |