Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 9 november 2008 00:03 schreef Originele_Naam het volgende:
lijkt verdacht veel op het communisme
Natuurlijk zijn er nadelen aan het communisme. Maargoed, die heb je ook in ons huidige systeem.quote:Op zondag 9 november 2008 00:03 schreef Originele_Naam het volgende:
lijkt verdacht veel op het communisme
ach als ik een zinnige discussie over dit onderwerp had willen voeren had ik me wat genuanceerder uitgedrukt, maar dit onderwerp is niet eens een discussie waard vandaar dat ik me zo uitdrukquote:
Bang voor het onbekende?quote:Op zondag 9 november 2008 20:14 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
ach als ik een zinnige discussie over dit onderwerp had willen voeren had ik me wat genuanceerder uitgedrukt, maar dit onderwerp is niet eens een discussie waard vandaar dat ik me zo uitdruk
De praktijk heeft al uitgewezen dat het niet gaat werken. Het is een idioot concept. Het geeft mensen die de complexiteit van de echte wereld niet bevatten een romantisch droombeeld van hoe het zou kunnen zijn.quote:Op zondag 9 november 2008 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bang voor het onbekende?
Of al zo erg gehersenspoeld door het huidige monetair economisch systeem dat je er al per definitie van uit gaat "dat het toch niet gaat werken".
Communisme dwingt de mens in een keurslijf die het onmogelijk past.quote:Op zondag 9 november 2008 18:13 schreef Da_Ripper het volgende:
Op papier werkt het Communisme ook prima, alleen:
power corrupts & absolute power corrupts absolutely
Goh wat ben jij me even goed zeg. De hele wereld wacht opdat jij een discussie waardig vindt of niet.quote:Op zondag 9 november 2008 20:14 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
ach als ik een zinnige discussie over dit onderwerp had willen voeren had ik me wat genuanceerder uitgedrukt, maar dit onderwerp is niet eens een discussie waard vandaar dat ik me zo uitdruk
hehe ik ben in het communisme opgegroeid, en uit ervaring weet ik dat de linkse mensen hier een veels te idealistisch beeld hebben over het communisme. Op papier is het een leuk concept alleen de praktijk is wat moeilijker.quote:Op zondag 9 november 2008 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bang voor het onbekende?
Of al zo erg gehersenspoeld door het huidige monetair economisch systeem dat je er al per definitie van uit gaat "dat het toch niet gaat werken".
Ik leg het alleen uit, blijkbaar vind jij het wel waard genoeg op op mijn post te reageren ik vind het namelijk niet waard genoeg om een discussie te starten over een project dat verdacht veel op het communisme lijkt. Tis toch al bewezen dat het niet werktquote:Op zondag 9 november 2008 22:10 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Goh wat ben jij me even goed zeg. De hele wereld wacht opdat jij een discussie waardig vindt of niet.
O, ironie!quote:Op maandag 10 november 2008 17:19 schreef Man-E-Faces het volgende:
Bla bla bla bla bla-bla.. Oh wat ben je goed en slim. En maar hoogmoedig blijven doen
Zo typisch voor de meeste Nederlanders.. Zielig.
Kan je er gewoon niet tegen dat ik je schriftelijk de baas ben. Jij komt met onzin en ik wuif het zo weg. Voor de laatste keer zal ik het je demonstreren. Weliswaar onderken je dat ik goed en slim ben, maar je vergeet een puntje. Hoe kan ik het communisme meegemaakt hebben als ik een Nederlander ben. Denk volgende keer ff na voordat je gaat blaten als een schaap. Bij voorbaat dank.quote:Op maandag 10 november 2008 17:19 schreef Man-E-Faces het volgende:
Bla bla bla bla bla-bla.. Oh wat ben je goed en slim. En maar hoogmoedig blijven doen
Zo typisch voor de meeste Nederlanders.. Zielig.
Hoe wist hij dat je een Nederlander bent en niet opgegroeid bent in Cuba ofzo?quote:Op maandag 10 november 2008 19:05 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Kan je er gewoon niet tegen dat ik je schriftelijk de baas ben. Jij komt met onzin en ik wuif het zo weg. Voor de laatste keer zal ik het je demonstreren. Weliswaar onderken je dat ik goed en slim ben, maar je vergeet een puntje. Hoe kan ik het communisme meegemaakt hebben als ik een Nederlander ben. Denk volgende keer ff na voordat je gaat blaten als een schaap. Bij voorbaat dank.
omdat ik daarnet gezegd heb dat ik in het communisme geleefd heb, lees maar paar posts daarbovenquote:Op maandag 10 november 2008 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe wist hij dat je een Nederlander bent en niet opgegroeid bent in Cuba ofzo?
Ha!. De schijn ophouden dat alle kritiek je niet kan raken en vooral op mensen neerkijken. Dat is vast een ijzersterke houding. When the shit hits the fan ontkom jij er ook niet aan. En vooral hoogmoedig blijven doenquote:Op maandag 10 november 2008 21:53 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
omdat ik daarnet gezegd heb dat ik in het communisme geleefd heb, lees maar paar posts daarboven
maarja vandaag de dag is lezen wel heel moeilijk en gaat het erom om je eigen ondoordachte mening maar zo hard mogelijk te blaten
Gebroeders Das, ik kende ze niet. Zal me later ff inlezen.quote:Op maandag 10 november 2008 23:05 schreef RonaldV het volgende:
Leuk topic, maar vind het wel het een hoog Gebroeders Das gehalte hebben.
OT graag, ik vind het venusproject zuigen. Het lijkt gewoon teveel op het communisme,en de geschiedenis heeft uitgewezen dat communisme niet haalbaar is.quote:Op donderdag 13 november 2008 02:38 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ha!. De schijn ophouden dat alle kritiek je niet kan raken en vooral op mensen neerkijken. Dat is vast een ijzersterke houding. When the shit hits the fan ontkom jij er ook niet aan. En vooral hoogmoedig blijven doen![]()
Waar heb ik dit meer gezien, Hollanders die zeggen niets aante trekken van kleine marokkaantjes maar in tranen uitbarsten als er daadwerkelijk iets gebeurt. Houden ze jaarlijks niet nog van die stille tochten?
Dat komt door het economische aspect van onze wereld atm, Mensen gaan over lijken voor winst.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:40 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
OT graag, ik vind het venusproject zuigen. Het lijkt gewoon teveel op het communisme,en de geschiedenis heeft uitgewezen dat communisme niet haalbaar is.
Snap jij wel wat communisme inhoud? Wat denk je wat communisme tracht te doen?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:00 schreef validname het volgende:
[..]
Dat komt door het economische aspect van onze wereld atm, Mensen gaan over lijken voor winst.
In het huidige systeem is communisme een utopia
er zou een grotere kans van slagen zijn als men gaat reguleren zonder winstoogpunt.
Omdat je ideologieen kunt rangschikken op kenmerk, en kunt toetsen door ideaal en praktijk met elkaar te vergelijken. Het ideaal dat het Venus project voorschotelt lijkt sterk op het communisme; het is een simplistische variant ervan. Het communistische ideaal blijkt in de praktijk niet te werken (wat overigens niet erg verwonderlijk is), het Venus project zal op vergelijkbare mislukkingen stuiten.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:28 schreef Man-E-Faces het volgende:
Waarom alles in hokjes plaatsen? Is onze democratie bijv. ook echt een democratie?
Stupid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |