Een post was genoeg om die dingen tegelijkertijd te zeggen hoor.quote:
Er zit wel een dag tussen dus dat is lastig.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:06 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Een post was genoeg om die dingen tegelijkertijd te zeggen hoor.
Verder ben ik het met je eens... ik word helemaal zenuwachtig van haar gedrag. Zuurstoftekortje?![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:19 schreef DarkElf het volgende:
Ik vond het juist heel vreemd dat ze die man ondertitels gaven, hij was prima te verstaan
Dat heeft hij zeker, alleen ik vond het niet getuigen van inzicht. Iemand mag natuurlijk een uitgesproken mening over eten hebben, maar ik vraag me af of hij de smaken van andere keukens überhaupt wel kan waarderen in hun oorspronkelijke vorm. Ik kreeg enigszins het idee dat het maar pittig en gekruid moest zijn en dat hij het anders niet goed genoeg vond. Wat mij betreft ben je dan meer een barbaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:57 schreef Killer_Mom het volgende:
en niet mis te verstaan, hij heeft een duidelijke mening over eten . ik hoop dat hij Turks gaat koken, heel lekker, pittig en zoet.
Ik ook. Ik erger me daar dan aan, dat ze dat doen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:19 schreef DarkElf het volgende:
Ik vond het juist heel vreemd dat ze die man ondertitels gaven, hij was prima te verstaan
Ach ja ze is wel de 1e dus ze heeft het wel het moeilijkst. Ik vind haar wel leuk!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:34 schreef YPrue het volgende:
Poeh, wat was die Titia druk zeg! En dan komt ook nog haar stemmetje erbij. Ik zou het erg vermoeiend vinden als ik zo'n druk persoon aan tafel zou hebben.![]()
En waarom ze Ahmet ondertitelen is me ook een raadsel, die man is prima te verstaan.
Inderdaad, al krijg je tijdens zo'n maaltijd 1.500-2.000 kcal binnen... Dan zorg je gewoon dat je overdag een paar boterhammetjes eet en dan heb je mogelijk een overschot van 500kcal. In vijf dagen is dat 2.500kcal oftewel zo'n 300 gram vet. Boe-frickin-hoe. Als hij doordeweeks wat extra zou bewegen zou die het überhaupt niet eens merken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:07 schreef YPrue het volgende:
Robert met zijn calorieënJe kunt verwachten dat je misschien niet de meest dieetvriendelijke gerechten bij iedereen krijgt.
En van de gedekte tafel van Jennifer morgen krijg ik nu al pijn aan mijn ogen
Zijn zaak is failliet gegaan. Hij kan de tips van dat drukke trolletje dus wel gebruiken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:19 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Inderdaad, al krijg je tijdens zo'n maaltijd 1.500-2.000 kcal binnen... Dan zorg je gewoon dat je overdag een paar boterhammetjes eet en dan heb je mogelijk een overschot van 500kcal. In vijf dagen is dat 2.500kcal oftewel zo'n 300 gram vet. Boe-frickin-hoe. Als hij doordeweeks wat extra zou bewegen zou die het überhaupt niet eens merken.
Het is natuurlijk geen toeval dat Titia en Ahmet (of Agggggmed zoals de deelnemers eerst de hele tijd zeiden) in één aflevering zitten. Geen idee waarom hij in de situatie is geraakt waar hij nu in zit, maar het is wel sneu om te zien.
Dat had ik begrepen... de vraag is echter op welke wijze dat is gebeurd. Echt pech of simpelweg falende bedrijfsvoering. Dus om gelijk 'respect' voor hem te hebben (zoals bovenstaande post) vind wat ver gaan. Was eigenlijk gewoon nieuwsgierig, niet dat ik verwacht dat iemand hier het antwoord kan vertellen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:59 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Zijn zaak is failliet gegaan. Hij kan de tips van dat drukke trolletje dus wel gebruiken.
Mijn respect was voor het eten wat hij heeft neergezet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:09 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen... de vraag is echter op welke wijze dat is gebeurd. Echt pech of simpelweg falende bedrijfsvoering. Dus om gelijk 'respect' voor hem te hebben (zoals bovenstaande post) vind wat ver gaan. Was eigenlijk gewoon nieuwsgierig, niet dat ik verwacht dat iemand hier het antwoord kan vertellen.
Dan begreep ik je verkeerd. Ik denk dat de concurrentie in de autopoetsbranche hoog is.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:09 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen... de vraag is echter op welke wijze dat is gebeurd. Echt pech of simpelweg falende bedrijfsvoering. Dus om gelijk 'respect' voor hem te hebben (zoals bovenstaande post) vind wat ver gaan. Was eigenlijk gewoon nieuwsgierig, niet dat ik verwacht dat iemand hier het antwoord kan vertellen.
Duidelijk. Geen moeilijke gerechten, maar gezien de middelen die hij had is het inderdaad wel keurig. Het zou me overigens niets verbazen als Net5 de tent had geregeld met Wedgwood servies.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:18 schreef Specularium het volgende:
Mijn respect was voor het eten wat hij heeft neergezet.
Niet over zijn huidige financiele situatie.
Dan denken wij hetzelfde.quote:Hij zei dat hij in 1 dag volledig failliet is verklaard, dus ik denk slechte bedrijfsvoering.
Dat heb ik even gemist denk ik... valt nog mee dat ze niet zei "eh, dat moet ik aan mijn man vragen"quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:27 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Dat ze zijn buurvrouw op de buis portretteerden vond ik een misser.
"Ja, Ja... eh eh hij brengt weleens een bordje"
Nouja, er kunnen natuurlijk wel wat kilootjes van af nietwaar? Het komt er niet aan door het zonlicht.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:12 schreef Psych-case het volgende:
Jeeemiggggg dat gewichtsgezeik. Laat die meid met rust!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |