Stiekem heb ik wel gelachen, daarom.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:57 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Die handjes in het deeg....
Je eten op de grond in de douche/wc parkeren....
Dat wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Dude, komaan... ze heeft leuke vriendinnen..
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:17 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar het hoort bij de act heb ik gezien! Een vooropgezet plan om het cijfer op te krikken!
Dat dansen van die karatekabouter.![]()
Wel leuke uitzending.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hij doet me eigenlijk meer aan de hamsters van de AH denken..
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:53 schreef duivelin1 het volgende:
die slome met dr hazetandjes had eigenlijk gediskwalificeerd moeten worden, stel dat ze zou winnen, is niet bepaald eerlijk
Ik kon die actie wel waarderen eigenlijk!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:53 schreef duivelin1 het volgende:
die slome met dr hazetandjes had eigenlijk gediskwalificeerd moeten worden, stel dat ze zou winnen, is niet bepaald eerlijk
Tsja dat 'baardje' (?) haarlijntje accentueert de boel nogal.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:58 schreef Stali het volgende:
Jullie noemen hem ook een hamster..
Ik ook..
Hij komt wel als een heel vriendelijke dude over. Ik heb vanavond niet kunnen kijken trouwens.
ze eindigd als 2e. als ze eerst was geworden had ze haar prijs afgestaan. achteraf heeft ze haar "miisdaad " niet toegegeven. , leuk programma, alleen kijken hoe mensen wonen en koken is de moeite waard,quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:53 schreef duivelin1 het volgende:
ja was idd echt een prachtig appartement...quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een mooi huis had Lynette zeg, echt prachtig.
En dan keihard: "STOP !".quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:49 schreef YPrue het volgende:
Die reclame voor de komende week waar een van de deelneemsters naar eigen zeggen 'bijna een hartinfarct krijgt' omdat er eentje de spaghetti door aan het snijden is
Ze zegt dat 'STOP!' ook echt alsof er een of andere misdaad aan tafel wordt gepleegd ofzoquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:13 schreef Stali het volgende:
[..]
En dan keihard: "STOP !"..
Tuurlijk hoor je spaghetti niet te snijden maar wanneer iemand dat wel doet, so what?
Prakken zou btw nog lolliger zijn..
Ik vind het voornamelijk een wijze spontane man die geniet van het leven. Heerlijk huis, mooie keuken en het zag eruit dat hij wel kon koken. Dat de mensen het 'niet lekker vonden' was natuurlijk een verschil van smaak.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja idd zegMaar verder komt hij vrij snobbisch oa over eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |