Hehe oh die tja zit ik er toch naast. Je zou denken dat ze gek op romige toetjes is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:20 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Die 'volslanke' heb ik het over.
Die houdt wel van een papje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:24 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Hehe oh die tja zit ik er toch naast. Je zou denken dat ze gek op romige toetjes is.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:36 schreef YPrue het volgende:
[..]
Inderdaad, onder het motto van 'toe, drink een glas mee voor de gezelligheid'Zou eigenlijk wel leuk zijn als hij bij zijn etentje juist helemaal geen alcohol zou inschenken.
dat mag zo zijn, met een wijnjte is t gezelliger, niets mis mee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Je kunt prima koken en lekker eten zonder een druppel drank te drinken. Men presenteert beide programma's wel een beetje alsof de alcoholica de gezelligheid maakt aan tafel.
die gast is totaal debiel.... met zn slome stemmetje en klote marok accentjequote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:41 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Echt he, vandaag ook weer over dat adopteren.
Die gozer is dan misschien hoogbegaafd, die wijven zijn behoorlijk labiel.
Ja, dat valt mij ook op. Maar de wijn zal van de sponsor ook wel rijkelijk moeten vloeien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Je kunt prima koken en lekker eten zonder een druppel drank te drinken. Men presenteert beide programma's wel een beetje alsof de alcoholica de gezelligheid maakt aan tafel.
Of een menu volledig begeleid met bieren.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:36 schreef YPrue het volgende:
[..]
Inderdaad, onder het motto van 'toe, drink een glas mee voor de gezelligheid'Zou eigenlijk wel leuk zijn als hij bij zijn etentje juist helemaal geen alcohol zou inschenken.
Ja want je bent dan niet gezellig als je niet meedoet....*zucht*quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:20 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Weet je wat ik fout vind? Dat als iemand zegt geen behoefte aan alcohol te hebben dat er dan altijd
een paar zijn die gelijk een glas onder zijn/haar neus schuiven.
Dat deeg naast de wc.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:13 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Gadverdamme... deeg dat naast de wc staat te rijzen, pizza's op de grond in de douche.
en die smiley gebruik ik niet vaak.
Vaak zie je al aan de manier waarop iemand snijdt (i.e. met een mes omgaat) in de keuken of ze een beetje fatsoenlijk kunnen koken. Bij die museologe zie je gelijk al dat dit ook voor haar geldt. En hoe kan je in godsnaam verkeerde basilicum kopen...!? Dan heeft ze alleen maar naar het bordje gekeken, en weet ze eigenlijk niet goed hoe basilicum er uit hoort te zien.
Ben je een feeder?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:17 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik zou overigens best een keer willen eten daar.
Maar niet om het eten.
Dat ligt eraan wat je feed.quote:
lijkt me wel zoiets, ik doe dat ook , maar niet met mijn handen, ik vouw kleine porties om te bakken in hete olie, ben benieuwd wat hij er van maakt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:39 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je feed.
Wat was die karatekabouter nu op dat trapje aan het doen?
Spaghettibol vouwen?
Meer dan een dansje kan ik er niet van maken... echt tantu spang zagen z'n moves er niet uit imhoquote:
Het zal vast iets met chocola wordenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:17 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ik zou overigens best een keer willen eten daar.
Maar niet om het eten.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:23 schreef hp22 het volgende:
[..]
Het zal vast iets met chocola worden
Dude, komaan... ze heeft leuke vriendinnen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:54 schreef Vodkadruppel het volgende:
Heb het nu tot de reclame gezien.
Wat een kansloze operatie met die vriendinnen.![]()
Doe dan gewoon niet mee aan een kookprogramma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |