hij kookt goed, jaloers?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:49 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wat een slijmballerige uitzending vandaag.
Hij kookt volgens mij goed en weet waar hij het over heeft. In die zin denk ik dat hij nog weleens zou kunnen winnen. Er wordt een mooi diner neergezet, al helemaal als je zijn leeftijd meeneemt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:49 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wat een slijmballerige uitzending vandaag.
Waarom denk je dat die vraag zo makkelijk is... Je weet dat je nu sms'jes á 60 cent per stuk gaat ontvangen om in de finalepoel te belanden?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb meegedaan met de prijsvraag. Ik wil best gratis inventum spullen!
Nou enquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:48 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die vraag zo makkelijk is... Je weet dat je nu sms'jes á 60 cent per stuk gaat ontvangen om in de finalepoel te belanden?
Ach, de dames zijn gewoon gek op hem.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:37 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Hij kookt volgens mij goed en weet waar hij het over heeft. In die zin denk ik dat hij nog weleens zou kunnen winnen. Er wordt een mooi diner neergezet, al helemaal als je zijn leeftijd meeneemt.
Maar, bijvoorbeeld de opmerking dat het zo stoer was dat hij had verzonnen om bitterkoekjes bij pompoen te doen vond ik getuigen van weinig kennis van gerechten. De combinatie is helemaal niet ongebruikelijk, pompoensoep wordt regelmatig opgediend met amaretti.
Ja, het was bijna genant hoe die twee wijven zaten te soppen voor dat jochiequote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ach, de dames zijn gewoon gek op hem.Man, die knakker kan niks verkeerd doen bij ze. Ik denk dat dit wel de winnaar van de week is geworden met een 9+.
Dat dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, het was bijna genant hoe die twee wijven zaten te soppen voor dat jochie
Vanwaar die jank-smiley dan????quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:17 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Bijna alles in mijn huis is Ikea, en ik schaam mij er niet voor. Ik heb heel veel borden van Ikea trouwens, en ze zijn prima voor een studente met 1kamer appartement met een inkomen van 200,- in de maand. Dus mij hoor je niet klagen hoor.
Hahahahaa ja!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, het was bijna genant hoe die twee wijven zaten te soppen voor dat jochie
Echt he, vandaag ook weer over dat adopteren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:38 schreef Psych-case het volgende:
Irritant zoals die Roland als een 'verloren geval' wordt beschouwd waar ze allemaal voor moeten zorgen, opletten, moederen, weet ik veel wat. Doe toch normaal, het is een volwassen gozer!
Geïnspireerd op een gerecht van dhr. G. Ramsay:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:08 schreef NoCigar het volgende:
Ik zag alleen het einde: die soufflé, wat voor iets was dat en was dat zijn hoofgerecht?
-edit-
Bij nader inzien dat wél al op de site.
Dat noem niet zwakzinnig, dat noem je Brabants...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:06 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Ben ik de enige die het idee heeft dat die Joost een beetje 'zwakzinnig' is? Dat bedoel ik overigens serieus. Dat peeskamertje van hem is helemaal ranzig... de massageoliën staan nog klaar van de vorige waar hij overheen geklapt is. Rare gozer als je 't mij vraagt.
Dat wou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat noem niet zwakzinnig, dat noem je Brabants...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:52 schreef Killer_Mom het volgende:
al met al gaat t niet om een miljoen. ik kijk t iedere dag { ik neem t op en de reclame spoel ik door} leuk programma, mensen kijken , hoe mensen leven is altijd leuk
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat. Een soort facinatie. Terwijl het nergens over gaat. Helemaal als je maandag heb gezien, dan wil je het de hele week kijken. Alleen maar wat die andere mensen maken. God, heb echt geen leven hahah
OMG jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:28 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en er komt nog bij dat je Herrie op die boot wil zien, die trieste persoon die bankroet is, met die Jeroen, Jamy Oliver met zijn sukkels. en Het Blok.
ik neem t op, en kijk het in mijn rust uurtje . allemaal . zonder reclame, verslavand dat wel.
en wie is de chef, vergeten. doorspoel programma's . leuk om te kijken, zo vlug mogelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG jaken het. er is so much and little time. haha
Het is andersom, wie is de chef is een variant op Smaken Verschillen. Smaken verschillen is het originele format dat al een hit was in Engeland en Duitsland, Wie is de chef is een Nederlands format wat je zou kunnen bestempelen als nogal hetzelfde.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
Smaken verschillen...het is een variant van 'wie is de chef'.
Vriendin van mij deed ook mee aan smaken verschillen, maar die deed bijna alles uit een pakje. Lekker makkelijk, zei ze. haha:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |