Mijne is donkergroen andersquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:40 schreef Faxie het volgende:
Nouja, het is nou eenmaal een identiteitsloze neutrale grijze massabak.
Precies zoals de mensen die erin rijden...quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:40 schreef Faxie het volgende:
Nouja, het is nou eenmaal een identiteitsloze neutrale grijze massabak.
Haha, zoek mijn topicgeschiedenis er maar op naquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:43 schreef Krullenkut het volgende:
[..]
Mijne is donkergroen anders![]()
En jij rijdt in een... ??
God, wat zijn die irritant inderdaadquote:
Seat Ibiza?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:51 schreef memrtn het volgende:
De VW Golf is een mooie auto, maar jammer genoeg is het imago sterker dan de auto zelf. Mede daarom heb ik geen Golf gekocht, maar rij ik in een niet nader te noemen bolide.
Nee, daar heb ik ook naar gekeken, maar daar was't merendeel al rot. Dus het is een flitsende Hyundai Getz geworden.quote:
Ik snap dus echt niet wat mensen mooi vinden aan een golfquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:51 schreef memrtn het volgende:
De VW Golf is een mooie auto, maar jammer genoeg is het imago sterker dan de auto zelf. Mede daarom heb ik geen Golf gekocht, maar rij ik in een niet nader te noemen bolide.
Hetzelfde geldt natuurlijk voor een auto welke jij mooi vindt? An sich is er niets mis met een Golf. Tijdloos ontwerp (de oude niet getunede Golf!), betrouwbare techniek, wat wil je nog meer?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:04 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet wat mensen mooi vinden aan een golfMaar goed, smaken verschillen
De Golf 1 is mooi, maar de modellen erna (vooral de Golf 2quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:08 schreef memrtn het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt natuurlijk voor een auto welke jij mooi vindt? An sich is er niets mis met een Golf. Tijdloos ontwerp (de oude niet getunede Golf!), betrouwbare techniek, wat wil je nog meer?
Het is gewoon dat er erg weinig aan die auto is om echt aanstoot aan te nemen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:04 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet wat mensen mooi vinden aan een golfMaar goed, smaken verschillen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |