Ik weiger de IBBquote:Op donderdag 6 november 2008 11:22 schreef Nosh het volgende:
Zo Zuilen was lachen, maar 380 betalen gaat nergens over. Dus dat wordt met hangende pootjes terug naar de SSH. En dan ook echt het IBB waarschijnlijk, want meer is niet beschikbaar..
Hoera!
Met gratis pleelucht.quote:Op donderdag 6 november 2008 @ 21:15 schreef Sjoewe het volgende:
Kafe België (heel heel veel soorten speciaalbier)
EN DREADS DIE IN JE SOEP HANGEN!11!quote:
Tuindorp West Complex dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:22 schreef Nosh het volgende:
Zo Zuilen was lachen, maar 380 betalen gaat nergens over. Dus dat wordt met hangende pootjes terug naar de SSH. En dan ook echt het IBB waarschijnlijk, want meer is niet beschikbaar..
Hoera!
ook prima om lekker te borrelen of om even goedkoop wat te etenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:56 schreef zwahiel het volgende:
Lekker 't Gras van de Buren, die stoelenheerlijke chillkroeg op zondag (damn ik mis Utrecht nu al!)
Ik was zaterdag nog in de Derrick. 20 minuten wachten in de rij. Maar erg lachen is het daar.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:56 schreef zwahiel het volgende:
Lekker 't Gras van de Buren, die stoelenheerlijke chillkroeg op zondag (damn ik mis Utrecht nu al!)
Olivier, is ook wel leuk en anders. Euhm Orloff altijd wel gezellig. De Derrick
Anders bij 't Hoogt
Zussen (naast Broers, tegenover de Janskerkquote:Op donderdag 6 november 2008 20:29 schreef DAMH het volgende:
Btw mensen nog één vraagje,, een café of ergens waar je wat kan drinken maar dan een beetje apart, dus geen standaard kroeg, hoeft niet iets super chique te zijn, maar iets anders, apart dus,, in jullie stad,, iemand goeie tip(s) ..
BVD mensen
Veel soorten speciale mensen ook...quote:Op donderdag 6 november 2008 21:15 schreef Sjoewe het volgende:
Kafe België (heel heel veel soorten speciaalbier)
Derrick is niet echt een plek om wat te gaan drinken. Olivier is erg mooi. 't Gras is wel okay.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:56 schreef zwahiel het volgende:
Olivier, is ook wel leuk en anders. Euhm Orloff altijd wel gezellig. De Derrick
Anders bij 't Hoogt
Nee, het komt door het belachelijk slappe optreden van de politie en het OM. Heb wel eens op HC gezien dat op HC een tweetal agenten voluit uitgescholden werden door een groepje hangjongeren ("hoerenzoon", dat soort werk), en dan gewoon stug doorlopen en doen alsof er niks aan de hand is. En dan klagen dat je geen respect krijgt. Well, DUH.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:09 schreef zwahiel het volgende:
Trouwens, Utrecht is weer de meest onveilige stad van NL, stiekem al sinds 2004 ghehe. Dacht al. Misschien komt 't door die fietsenpikkende gemeente van ons?
Mja, we zien wel wat er het eerst beschikbaar is.quote:
Tenzij je chick een bijkeuken/schuur/garagebox overheeft, ja.quote:
Smartlappen-festival volgens mij.quote:Op maandag 10 november 2008 13:44 schreef afterhourpower het volgende:
Crisis, ben vannacht wakker geworden van de regen en de wind
wat een weer..
zijn er nog leuke activiteitjes komend weekend in ons stadsie? heb geen zin om te zoeken naar een uitgaansagenda
kloptquote:Op maandag 10 november 2008 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Smartlappen-festival volgens mij.
Wel een kruipruimtequote:Op vrijdag 7 november 2008 16:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tenzij je chick een bijkeuken/schuur/garagebox overheeft, ja.
Ik vond het altijd erg leuk, maar je moet wel met een groepje zijn IMHO, met een of twee is er weinig aan.quote:Op maandag 10 november 2008 14:45 schreef afterhourpower het volgende:
Oh ok, is dat smartlappenfestival een beetje ok, ben er eigenlijk nog nooit geweest.. En dit weekend komt Sinterklaas ook nog eens aan
quote:Op zondag 16 november 2008 02:26 schreef MaJo het volgende:
trouwens de derrick is geweldigmijn favoriete nieuwe uitgaansplek. Wel veel zuipen vantevoren en dan lekker gek doen
Olivier was vrij van smartlappen bovendien hebben ze daar goed bier!quote:Op zondag 16 november 2008 22:40 schreef Becherovka het volgende:
Wat een ellende met die koleresmartlappen. Ben uit verdriet maar in de Beurs bier gaan drinken.!
Welliswaar tegen erg hoge prijzen. Maar goed het is een mooie kroeg met idd lekker bierquote:Op maandag 17 november 2008 08:22 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Olivier was vrij van smartlappen bovendien hebben ze daar goed bier!
Vanaf de springweg is Gamma oudenoord zeker dichterbij. Klein eindje fietsen trouwens, 2 minuten vanaf de bijenkorf luie donder!quote:Op maandag 17 november 2008 12:21 schreef Ireth het volgende:
Op de nachtegaalstraat (aan het einde, ter hoogte van die AH) zit een doe het zelf zaak She, maar geen idee of dat een beetje te doen is qua afstand en of de oudenoord dan niet dichterbij is.
Het is maar zo'n dertig meter van de gracht vandaanquote:
Ik weet niet of ze goed zijn, maar ik zag in Overvecht bij winkelcentrum Overkapel een kapperszaak, Brainwash, die doet wassen & knippen voor 12,50 (mannen en vrouwen).. leek mij wel eens de moeite waard iigquote:Op maandag 17 november 2008 19:16 schreef jakkop het volgende:
Weet iemand een goeie(!) goedkope(!) leuke kapper in Utrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |