Echt dikke plaatquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Eén van mijn eerste twee singles
Dat ist origineel heurquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:42 schreef Houniet het volgende:
Guus meeeuwisrrrrrr: :R:R ::R:R :R:
:R
![]()
rrrrrrrrrrrrrrrrr
Yash.. beweer jij dat Guus Meeuwis dat nummer als eerste zong?quote:
Ik heb namelijk wel eens een intervieuw gehoord waarin Antonie Guus bedankte voor dat hij dat nummer mocht zingen ofzo.quote:Toen Ik Je Zag is een single van Hero uit 1997. Het nummer werd geschreven door Guus Meeuwis en Jan Willem Rozeboom.
* PietjePuk007 gaat op z'n vingers zittenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa heeft het gevoel dat ze van LR's favo personenlijstje gaat verdwijnen
quote:
De film is ook zooo geniaalquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:19 schreef IrishBastard het volgende:
Die albums Live at Folsom Prison, en Live at San Quentin zijn ook te briljant
"You drink this shit every day?" Over dat water dat die gevangenen drinken
Ik heb het toch allang gerectiviseerdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:20 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik weet het, maar ik had zin in veel smiliesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb het toch allang gerectiviseerd
Toen ik jou zagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
tt?
Mij wel, als je 't achteraf luistert dan ervaar je 't toch anders. Ik was best shocked toen ik 't voor 't eerst hoorde.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:46 schreef IrishBastard het volgende:
Verrast me niet echt, dat hele verhaal hoax enzo
Ik was 't nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik zag een blonde plofkop in de bus vanochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |