En dan ook nog zo matig per sms. Wat een stomme kut zeg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:13 schreef LastRequest het volgende:
Degene waarmee ik vrijdag naar Marco zou gaan smst net af![]()
Wat een kut zeg.. ze mag niet nu nog afzeggen voor training, terwijl ze al sinds juli ofzo weet dat het op 10 okt is.
Hooooiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:13 schreef LastRequest het volgende:
Degene waarmee ik vrijdag naar Marco zou gaan smst net af![]()
Wat een kut zeg.. ze mag niet nu nog afzeggen voor training, terwijl ze al sinds juli ofzo weet dat het op 10 okt is.
Ik vind dat je er een paar mag nemen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
MikkieHet bleek dat ik film ging kijken bij het vriendinnetje thuis
Dus nu zijn Zeh cookies nog hier en niet op
nee lijkt me erg leukquote:
Daar doe ik het uiteindelijk allemaal voorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:29 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie en Yasha zijn nu m'n favorietjes
Dan heb je nog een hele avond om ze op te etenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
MikkieHet bleek dat ik film ging kijken bij het vriendinnetje thuis
Dus nu zijn Zeh cookies nog hier en niet op
Als ik naar Marco kan, kan die meet me de boom inquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:17 schreef LastRequest het volgende:
Jij hebt een meet Mik
LG heeft die van haar net verkocht en is aant mailen want er wilde nog iemand een kaartje hebben.. en dan kan ik met anderen mee die ik ken. Maar vind het toch een kutactie van dr.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:29 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie en Yasha zijn nu m'n favorietjes
Nouja, ik gok dat et met die 2 ballonnen niet zo'n succes is gewordenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:20 schreef LastRequest het volgende:
Waarschijnlijk dat eierspel?
Dat je een rauw ei krijgt en iets moet bedenken om het zonder breken op de grond te krijgen van 4 hoog ofzo.. deden wij op de basisschool met Pasen altijd, maar doet de Pabo vaak ook.
dan kan mama je verzorgen en je hoeft niets zelf te doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat ik dan niet snap, waarom zou je dat per sé bij je ouders doen?
Ik ben heul niet zelfstandig, ik ben een mama's kindje in hart en nierenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, ik denk dan altijd, je bent toch zelfstandig, dan los je dat soort zaken toch ook zelf op
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, ik denk dan altijd, je bent toch zelfstandig, dan los je dat soort zaken toch ook zelf op
Dames 1 gaat altijd voor jeweetzquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:40 schreef IrishBastard het volgende:
Lila!!
Wat een stomme vriendin idd, en waarom zou je niet überhaupt een training skippen als je naar zo'n concert kan, losstaand van het feit dat ze er wss gewoon te laat mee was?
ik heb zo het idee dat het niet rooskleurig is...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wtf... vage shit. Hoe gaan ze dat oplossen dan?
Het schijnt dat al die concerten alleen maar utiverkocht zijn, omdat alle kaarten als promotie opgekocht worden door grote bedrijven als T Mobile, en weet ik veel waar je nog meer kaarten krijgtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dames 1 gaat altijd voor jeweetz![]()
Maar goed ze is stom. En jongens volgens mij is het helemaal geen leuk concert hoor, anders hadden ze niet zo debiel veel gratis kaartjes weggegevenWaarschijnlijk alleen nummers van z'n nieuwe album..
En ik hou niet zo van uitzieken bij m'n ouders, tenzij ik er toevallig al ben.. papa moet dan altijd melden dat wij ziek worden van zoveel achter de computer zitten
Als ik er daadwerkelijk ben wil ik meestal ook weer snel wegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dames 1 gaat altijd voor jeweetz![]()
Maar goed ze is stom. En jongens volgens mij is het helemaal geen leuk concert hoor, anders hadden ze niet zo debiel veel gratis kaartjes weggegevenWaarschijnlijk alleen nummers van z'n nieuwe album..
En ik hou niet zo van uitzieken bij m'n ouders, tenzij ik er toevallig al ben.. papa moet dan altijd melden dat wij ziek worden van zoveel achter de computer zitten
Pfff, klinkt niet goed CP. Wat is dan het voornaamste probleem en heb je een idee waarom zoveel verschillende trajecten haar nog steeds niet op weg kunnen helpen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik heb zo het idee dat het niet rooskleurig is...zal misschien wel uitdraaien op gesloten inrichting, terwijl ze nu "goed" op weg was met zelfstandig wonen project. En als ze 18 is volgend jaar valt alle hulp in 1 klap weg.
Lang verhaal enz... duurt al enige jaren. Prachtverhaal van het falen Jeugdzorg, kan zo een Netwerkreportage over gemaakt worden
Wellicht. Probeer het eens een week of watquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nu lijk je net zo oud als mij?Als ik dan mn baard laat staan, lijk ik dan net zo oud als jou?
!
Dat is altijd sneu ja. Zelfde met die concerten van Guus Meeuwis vorig jaar. Bergen vrijkaarten weggegeven, en al die andere mensen maar dokkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:05 schreef LastRequest het volgende:
Dat bedoel ik CP, als ze een half jaar geleden al zoveel kaarten gratis weggaven..
Maarja op zich sneu voor mensen die wel een kaartje hebben gekocht.
Dan ga je wat drinken met LR en mijquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfff, klinkt niet goed CP. Wat is dan het voornaamste probleem en heb je een idee waarom zoveel verschillende trajecten haar nog steeds niet op weg kunnen helpen?
[..]
Wellicht. Probeer het eens een week of wat
[..]
Dat is altijd sneu ja. Zelfde met die concerten van Guus Meeuwis vorig jaar. Bergen vrijkaarten weggegeven, en al die andere mensen maar dokken.
Mag ik me trouwens aansluiten bij je clubje LR? Ik zou vanavond met twee vrienden wat bier drinken enzulks, kan er ééntje niet door een verenigingsborrel en de ander heeft ernstige relatieproblemen en is nu plots naar z'n vriendin om het uit te praten... Op zich allebei redenen waar ik in kan komen, al heb ik nu onverwacht een vrije avond
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:08 schreef IrishBastard het volgende:
Plaats een contactadvertentie:
"Verzakte, zieke, vrouwelijke dwerg zoekt slaaf om eten te brengen en voeten te wassen"
is alleen wat haar weg, geen kilo'squote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nu lijk je net zo oud als mij?Als ik dan mn baard laat staan, lijk ik dan net zo oud als jou?
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
lol, ik vermoed dat Yasha haar bovenstaande post weer weghaaltquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:10 schreef LastRequest het volgende:
Mik pas op wat je post hier over vrije avond vanavond...
Vanavond is Puberpop.
Ik doe helemaal niks behalve straks even eten maken en daarna mezelf op de bank parkeren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan ga je wat drinken met LR en mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |