avond?quote:
Evil joe!quote:
Bleek niet om het incident met laptop/lotus te gaan. Ik moest in het kort typen wat er was foutgegaan met dat ding enzo. Later gaf mijn baas/leidinggevende/mede zuiper aan dat het om mijn kut collega ging.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
avond?
nog iets gemist vandaag ?
Waarom droxz een waarschuwing ?
Nee.... 1tje!quote:
Ik ook, zo mijn fotosoep maar even startenquote:
Haha alweer?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook, zo mijn fotosoep maar even starten
aah okquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bleek niet om het incident met laptop/lotus te gaan. Ik moest in het kort typen wat er was foutgegaan met dat ding enzo. Later gaf mijn baas/leidinggevende/mede zuiper aan dat het om mijn kut collega ging.
Hij had alleen mijn gedeelte van het verhaal nodig ter onderbouwing van de klacht tegen mijn kut collega.
Die heeft morgen een leuk gesprek met mijn baas, en de baas van mijn baas
Ja we hebben je gemist vandaag!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ok
beter zo
ik gewoon de hele dag bezig geweest
Dat zal toch nietquote:
Ja erg he, krijg de smaak te pakkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Haha alweer?![]()
Zag dat die klacht om je kut collega ging? Good for you
Ik niet echt, alleen in de ochtend en einde van de middagquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ok
beter zo
ik gewoon de hele dag bezig geweest
Ja, dat zegge we, we missen je wel hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:05 schreef Crazy-M het volgende:
WTF
zie nu gewoon dat ik 5 !!!!!!!!!! topics gemist heb
Ach ja met klanten is dat altijd dan weer beetje jammer, maar dat komt vast goed.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja erg he, krijg de smaak te pakken
Jep kut collega, ik lach me dood... aan de andere kant,
klanten zijn niet blij en dat vind ik dus minder.
(kreeg zelfs een compliment van de gene die een klacht heeft geuit tegen mijn kut collega)
niet te zienquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja, dat zegge we, we missen je wel hoor
Nog leuke foto's in de aanbieding voor een leuke fotosoep?
Hij dit gozer is nog erger als dat ik zeg, kan hier niet alles kwijt, en zo'n bitch ben ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach ja met klanten is dat altijd dan weer beetje jammer, maar dat komt vast goed.
Is die kut collega echt zo kut als jij zegt? I
k heb ook ooit zo'n kutcollega gehad..gewoon een backstabbing bitch was dat..wat een kutwijf. Heb ik ook tegen haar gezegd. Ik zeg dat niet snel, want ik kan best veel hebben, maar heb tegen haar recht in haar bek midden in het kantoor (waar iedereen me kon horen) gezegd dat ze een ongelooflijk kutwijf is
vieze zweefteef.
Ergelijk is dat he? Ja die collega van mij heeft me gewoon iets geflikt, ik heb nooit meer aardig tegen haar kunnen doen. Dus dat is waarschijnlijk wel anders dan jou kutcollega. Als je iemand op kantoor hebt waar je onmogelijk mee kunt samen werken...pfff vreselijk.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij dit gozer is nog erger als dat ik zeg, kan hier niet alles kwijt, en zo'n bitch ben ik nou ook weer niet.
Gewoon grof, onprofessioneel, onhandig, oncollegiaal... die gozer weet het ook van me, iedereen weet het, alleen hij doet er gewoon niets aan... en als dan met zo'n persoon moet samenwerken... tsja....
Mijn kut collega blijft me dingen flikken, en mijn baas doet er gewoon geen moer aan. Daarom komt deze grote klacht me wel goed uit. Zal hem even met 2 benen op de grond zetten, jammer dat ze hem zelfs na klachten ed. niet uit de tent gooien!quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ergelijk is dat he? Ja die collega van mij heeft me gewoon iets geflikt, ik heb nooit meer aardig tegen haar kunnen doen. Dus dat is waarschijnlijk wel anders dan jou kutcollega. Als je iemand op kantoor hebt waar je onmogelijk mee kunt samen werken...pfff vreselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |