nee, staat bier bijquote:
Staat nu idd een biertje bijquote:
Ik heb zelfs nooit een pak aangehad, zelfs een overhemd is vreemd voor mijquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, staat bier bij
en wen er maar aan,
is enige foto van mij in pak![]()
F5 is your friend i think, look @ deskquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:25 schreef draculettetje het volgende:
dat zie ik echt niet
zal wel weer aan mij liggen
tjah iddquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nooit een pak aangehad, zelfs een overhemd is vreemd voor mij
Was het zelfde plaatje, waarschijnlijk stond plaatje nog in je cachquote:
ah ga je alweer weg naja jij ook een fijne avond toegewenstquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:37 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensen ik ga nog even bank hangen
fijne avond!
Hier gelukkig niet, en bij die kut bank ook niet. Alleen "representatief".quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah idd
ik moest voor vorige bedrijf net gekleed.
Gewoon zwarte broek en blouse
maar niet deftig in pakhad ik geen zin in
idd tijd voor een irl oidquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:38 schreef Runx het volgende:
Hoi Logician,Crazy-M
,draculettetje
,Dr.Droxz
, jullie zijn savonds ook niet te stoppen he
Even relaxten, en jullie fotosoepenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:38 schreef Runx het volgende:
Hoi Logician,Crazy-M
,draculettetje
,Dr.Droxz
, jullie zijn savonds ook niet te stoppen he
quote:
je mag mij wel photosoepen ben benieuwd wat het wordtquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Even relaxten, en jullie fotosoepen![]()
[..]
Ej!!!!!!!!
ja he eindelijk wordt ik een echte beroemdheid zoals jullie , en mag ik handtekeningen uitdelen , al twee Enschedese beroemdheden op de OPquote:
sorry lieve az supporter ik zag geen post's van je op pagina 6 ik dacht dat je al in je bedje lagquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:52 schreef lynda het volgende:
En tegen mij zeg je geen avond
* lynda streept runx weer uit de OP
ben je boos ofso ? heeft az verloren ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:53 schreef lynda het volgende:
* lynda maakt volgend topic jullie hebben pech als je de 300e maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |