quote:in om een keertje te komen klimmen ? Dat kan !
In een gezellige en veilige omgeving helpen wij je op weg.
Het enige wat je hoeft te doen is contact met ons op te nemen om een afspraak te maken voor een introductieles. Een introductieles kan binnen openingstijden voor minimaal 2 personen maar beter 3 personen, en een ervaren instructeur zal instructie geven.
Voor onder de 16 jaar zijn er speciale jeugd uren, deze zijn van maandag t/m vrijdag van 13:00-17:00 en zaterdag ochtend. Per 3 kinderen moet er minimaal 1 volwassene meekomen. Ook hiervoor zal een afspraak moeten worden gemaakt.
Als ik zo in de agenda kijk lijkt het me erg leuk. ik denk dat ik eerste eens een introductie ga doen in een klimhal en me daarna aanmeld bij de ASAC. Klinkt in ieder geval allemaal erg gezellig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:55 schreef superheist het volgende:
Als je student bent en in Amsterdam studeert zou ik Casparovvv zei toch even bij de ASAC kijken hun cursus: http://asac.climbing.nl/website_content/OC/cursussen/beginners
Altijd gezellig zo'n SACen scheelt ook nog eens wat centen. Zo'n indoor toprope cursus stelt eigenlijk geen ene reet voor, en hier in Heerlen durven ze er 90 euro voor te vragen, terwijl ik als SAC lid de nieuwe leden met de basis cursus in 4 sessies (voor hen gratis) meteen toprope zekeren, voorklim zekeren, de basis voor buiten klimmen en abseilen leer
![]()
Volgens mij moet je voor de ASAC wel je eigen materiaal hebben, maar bij de Bever/Demmenie/andere outdoor zaak kan je voor niet al teveel geld wel een setje vinden. Je gordel hoeft natuurlijk niet meteen een 80 euro Petzl te zijn, kijk ook eens naar Singing Rock ofzo, prima voor indoor, ik weet niet hoe het met je budget zit maar het scheelt best wat centjes
Budget is (als student uiteraard) beperkt, maar als ik met een paar tientjes spenderen lekker aan de slag kan kan ik daar niet wakker van liggen. het klinkt allemaal erg spannend...quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:10 schreef Casparovvv het volgende:
Singing Rock maakt idd mooi spul, zeker als beginner kan je daar je voordeel mee doen. Verder kan je het zo gek maken als je zelf wilt, via de SAC kan je vaak alles leren. Je begint met toprope zekeren, vervolgens indoor voorklimmen, outdoor voorklimmen (meerdere touwlengtes) en adventure klimmen (voorklimmen met gebruik van nuts, friends e.d.) Vaak kost het je een weekend, maar de instructeurs doen het meestal voor niets, gewoon omdat ze het leuk vinden! Daarnaast is het ook nog eens ontzettend gezellig.
Nou... helaas verdien ik mn geld gewoon op kantoor, en niet in de bergenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:14 schreef Casparovvv het volgende:
De lui die in dat topic rondhangen zijn doorgaans ook niet de lui die uren op FOK! doorbrengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |