quote:Op zondag 30 november 2008 00:11 schreef ItaloDancer het volgende:
-17 is het al, volgens Piet Paulusma
ow, ik ben dus wel op tijd?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:03 schreef ItaloDancer het volgende:
[Sinterklaasweer] Voorspel het weer op 5 december
Gelijk ook de eerste voorspellingsronde van dit winterseizoen![]()
Voorspellen kan tot en met zondag (in dat topic dus).
In dit topic (dus niet het Sinterklaastopic) kun je, ook tot en met zondag, je seizoensvoorspelling posten!
[ code verwijderd ]
Tuurlijk, why not?quote:Op zondag 30 november 2008 10:39 schreef kepler het volgende:
[..]
ow, ik ben dus wel op tijd?
Nou ja, ik zie het wel
nou in je andere posts staat dat de voorspelling voor zondag gedaan moet wordenquote:
Da's helemaal niet waar trouwens, dat is aloa, grrrrrquote:Op zondag 30 november 2008 00:13 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik heb de laagste temp van iedereen voorspeld
voor de nacht dan toch
ik had ook -1quote:Op maandag 1 december 2008 15:27 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Da's helemaal niet waar trouwens, dat is aloa, grrrrr![]()
De uitslag komt wanneer KNMI ook de definitieve gegevens van de herfst beschikbaar heeft.
Dat is alvast goed nieuws...quote:Op maandag 1 december 2008 22:47 schreef ItaloDancer het volgende:
Ok het KNMI heeft de herfstcijfers gepubliceerd, maar het is nu wat te laat om alles nog te berekenen en te uploaden. Dat komt morgen![]()
Kan wel alvast zeggen dat aloa de afgelopen voorspellingsronde heeft gewonnen
Ik ook, misschien wel een van mijn slechtste voorspelling ooitquote:Op maandag 1 december 2008 22:42 schreef INViCTuS het volgende:
Kep iig niet gewonnen dat weet ik wel. Slechte score van mij dit weekend.
Voor jou goed nieuws ja!quote:Op maandag 1 december 2008 23:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is alvast goed nieuws...![]()
voor mij dan![]()
weet ikquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:51 schreef aloa het volgende:
De cijfers over de Herfst (van het KNMI) staan hier
quote:Op maandag 1 december 2008 22:47 schreef ItaloDancer het volgende:
Ok het KNMI heeft de herfstcijfers gepubliceerd, maar het is nu wat te laat om alles nog te berekenen en te uploaden. Dat komt morgen![]()
wat is er nu belangrijkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:46 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
pfff ben al vanaf 6 uur op![]()
![]()
'helaas' is er desondanks meer dan enkel voorspellingstopics
Sorry lieverd maar er is geen voorspelling voor zondagquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:42 schreef waterreus23 het volgende:
Aangezien ik vandaag niet meer online kom, post ik mijn voorspelling voor a.s. zondag hier al neer:
yepquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:07 schreef INViCTuS het volgende:
tet de sinterklaasvoorspelling ook mee voor het winterklassement?
Ik ben net klaar met mn studie en ga een jaar op wereldreisquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:07 schreef INViCTuS het volgende:
Kepler, wat ga je precie doen, waarom, hoelang en waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |