quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uiteraard nietsla em zo in tienen
van voren of van achterquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw je wilt het hard spelen?
Dan zet ik me joker in![]()
BarraCC pak der!!
Gast!quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
BARRA IK KIES JOUW
[ afbeelding ]
Van links naar rechts....quote:
everybody happyquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja dus? dan geef jij je over aan barra en heb ik gewonnen. Dan ben jij blij, is barra blij en ben ik blij
Neequote:Op maandag 6 oktober 2008 14:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja dus? dan geef jij je over aan barra en heb ik gewonnen. Dan ben jij blij, is barra blij en ben ik blij
Please dont goquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:19 schreef Logician het volgende:
Ik ga zo maar slapen ofzo.. maak er een potje van vandaag![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:20 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
In tienen ook echt... Barra... ik doe heel wat jaren MMA...maar heb jij ooit geleerd iemand met je blote vuisten in tienen te staan?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:20 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
In tienen ook echt... Barra... ik doe heel wat jaren MMA...maar heb jij ooit geleerd iemand met je blote vuisten in tienen te staan?
quote:
eigenlijk was het op de reactie van Moozzie bedoelt , maar jullie gaan zo hardquote:
Kankâh, dat was ik bèna veâhrgeten!quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]niet alles zo letterlijk nemen..ik ben hagenees remember?
quote:
idd hagenezen , nou ...quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]niet alles zo letterlijk nemen..ik ben hagenees remember?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |