Eens. Vroeger was ik nog de bom toen ik met grove oneliners een topic deed ontsporen. Nu ben je #299.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Het wordt eens tijd dat iedereen weer normaal gaat doen.
Ja, het is een godgeklaagd. Je merkt het hier ook steeds. Wordt teveel op de man gespeeld.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:23 schreef IJsblock het volgende:
Hij heeft wel een punt.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Eens. Vroeger was ik nog de bom toen ik met grove oneliners een topic deed ontsporen. Nu ben je #299.
Flikker toch op met je tussentaaltje.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Eens. Vroeger was ik nog de bom toen ik met grove oneliners een topic deed ontsporen. Nu ben je #299.
Valt wel op dat het typisch Nederlands isquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Ach, je kunt het mensen nu moeilijk nog afleren. Misschien de regels wat aanscherpen,maar tis de aard van het beestje.Ik vind het zelf ook onnodig trouwens, op de man spelen en schelden. Dit doe ik alleen bij hoge uitzondering.
Het is meer angst bij de mensen en vervaging van normen. Als iemand geen gelijk kan krijgen wordt het al heel snel "krijg de tering, kk-lijer" of dergelijke.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, het is een godgeklaagd. Je merkt het hier ook steeds. Wordt teveel op de man gespeeld.
Ik vrees het ook. Maar hoe verklaar je dat in omringende landen het probleem minder erg is?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:30 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Het is meer angst bij de mensen en vervaging van normen. Als iemand geen gelijk kan krijgen wordt het al heel snel "krijg de tering, kk-lijer" of dergelijke.
Hier valt niet tegenaan te modden....
Yep gaat deze ook overquote:Bij controversiėle onderwerpen, bijvoorbeeld over Wilders of allochtonen, is dat wel 90%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |