Zou voor het eerst zijn als ze zoiets doen... dat het zo 'precies' is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:31 schreef RedGuy het volgende:
Klopt, maar niet dat de deur verkeerd zit, en dat heb je toch helemaal zelf in de hand.
Dacht ik ook al! Zo 'flauw' zijn ze nog niet geweest dus ik denk nu ook niet! Het knaagt altijd zo dat je het wel herkent maar er toch niet opkomt!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zou voor het eerst zijn als ze zoiets doen... dat het zo 'precies' is.
Ik zat zelf te denken aan het indrukken van een aansteker, maar ook dat is al gezegd
Staat er niet op iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:13 schreef sander89 het volgende:
Waarom staat het geluid niet op de Q-music site of ben ik blind?
Daar zeg je wat.. Lijkt er op zich wel op!quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik zit net te denken, kan het niet zo'n groene postbus zijn?
een wat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die groene brievenbussen zonder slot of iets dergelijks. Die zie je erg vaak en vooral bij boerderijen.quote:
Ik heb er genoeg geopend toen ik nog als postbode werkte. Dat geluid haal ik er niet uit hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
quote:
Ze wacht nog steeds op het belletje van Qmusic.... maar dat hoeft dus niet eens meerquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef Symer het volgende:
[..]
Meerdere malen al, bijna net zo vaak als koffer en nietmachine gok ik.
Is dus ook al genoemdquote:
Bij voorkeur ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:26 schreef GuitarJJ het volgende:
Nu wil ik het weten ook wat voor geluid het isiemand moet hem maar snel raden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |