tuurlijk!quote:
quote:
Heuh slapert!quote:
goed weekend gehad?quote:
Ik denk dat je dan speciaal servers zou moeten hebben van mensen die allen dat vest hebben..quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ligt eraan hoe zeer het doet...
denk dat mensen dan meer tactisch gaan spelen (zeker met FPS) en dat is leuker en spannender
SGELLLLUH BRANBANTSE PIMP!!!!!!!!!!!!!!quote:
Niks van gemerktquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Zit mijn werkweek er op.. Qua werken dan
Alle andere 495989458 plannen niet meegerekend
[..]
Mazzel met je treinHalf 6 was er nog storing en uitlopende werkzaamheden
Nu weer treinkopper tussen Beverwijk en Haarlem.. Drie treinen die niet reden vanochtend
Nu ben ik iig wakkerquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SGELLLLUH BRANBANTSE PIMP!!!!!!!!!!!!!!
WAZZZZZZZZZZUP
Lyn is.... liefquote:
lynda is der persoon die droxz onder de duim heeftquote:
dan is het kut ja!quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan speciaal servers zou moeten hebben van mensen die allen dat vest hebben..
Want anders heb je zon persoon die dat niet heeft en schijt heeft enzo
I wishquote:
Droxz wie is zij ?quote:
Ik moet wel ff schreeuwen enzo, want zelf kan ik ook wel wat gebruiken om wakker te wordenquote:
Je hoeft iig niet meer zo vroeg opquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:19 schreef lynda het volgende:
[..]
I wishTot en met zaterdagnacht vol gepland
Zondag bijkomen en tadaaaaaaaa maandag weer werken
Heuh GMquote:
Helleluja ook echtquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet wel ff schreeuwen enzo, want zelf kan ik ook wel wat gebruiken om wakker te worden
AAAARGGGGGGGGGGGGGG HELLLLLLLLELUJA!!!!!!!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je hoeft iig niet meer zo vroeg op
Az supporters zijn ook allemaal hooli's hequote:Op maandag 6 oktober 2008 12:19 schreef Runx het volgende:
[..]
Droxz wie is zij ?zo te zien aan je fotoboek ben je een echte hooligan
ja negeer me maar sgele!!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heuh GMJa alles best hoor
Daar?
[..]
Helleluja ook echt
DROOXXZZZ!!!!!!! WAKKER WORDEN!!!!!!
az verloor toch heel veel in het vorige seizoen ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Az supporters zijn ook allemaal hooli's he
En bedankt voor je bijdragen hequote:Op maandag 6 oktober 2008 12:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lynda is der persoon die droxz onder de duim heeft
En toch kom ik er nog steedsquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:22 schreef Runx het volgende:
[..]
az verloor toch heel veel in het vorige seizoen ?
Zij isquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:19 schreef Runx het volgende:
[..]
Droxz wie is zij ?zo te zien aan je fotoboek ben je een echte hooligan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |