quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
deze kutpc's hier hebben best last van lag
Ja und?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Idd want mij spanken krijg je zon Bokito voorval enzo
Haha ja.. weet nie of je in nieuws wil komen als een geflipte vrouw die denkt dat ze kan communiceren met apen..quote:
quote:
Aha maar ik ben niet bang voor jou hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ja.. weet nie of je in nieuws wil komen als een geflipte vrouw die denkt dat ze kan communiceren met apen..
Dat ze denkt dat die aap naar haar "lagt"
En dan uit eindelijk met aardig wat hectingen en verlept gezicht door het leven wilt gaan
Zo weinig? Ik moet nog 5,5 uur vandaag, en nog 4 dagenquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]bijna nog maar 4,5 uur en 4 dagen
bijna droxz.... blik op oneindigquote:
lol waar werk je dan bij een sextelefoon ofzo ? dat iemand je maat vraagtquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:53 schreef Logician het volgende:
Mijn hele systeem crashte net.. met klant aan de lijn, jeeuuj
Ze wou niet zeggen waar de maat voor was
Dude, die opmerking is cool!quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar het is wel al de laatste maandag van de week
Ja hoor...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ja.. weet nie of je in nieuws wil komen als een geflipte vrouw die denkt dat ze kan communiceren met apen..
Dat ze denkt dat die aap naar haar "lagt"
En dan uit eindelijk met aardig wat hectingen en verlept gezicht door het leven wilt gaan
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar het is wel al de laatste maandag van de week
Hoi draculettetjequote:Op maandag 6 oktober 2008 11:55 schreef draculettetje het volgende:
ik ben wel gaan werken
maar kon niet inloggen
Haha okaayquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Aha maar ik ben niet bang voor jou hoor![]()
je moet gewoon nooit naar een aap "laggen" tenministe geen gorilla
Zo'n klein slingeraapie als jou ken ik wel hebben hoor
Ik heb al mijn werk voor vandaag al af, verveel me nu alquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bijna droxz.... blik op oneindig
Samequote:Op maandag 6 oktober 2008 11:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb al mijn werk voor vandaag al af, verveel me nu al
quote:
ik heb niet eens werk om het af te hebben.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb al mijn werk voor vandaag al af, verveel me nu al
ik ga met je mee!quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:00 schreef Logician het volgende:
Alles werkt niet hier, ik ga break doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |