Jezus wat een doos ben jij zegquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Lach maar... had 4 cases in notepad openstaan zonder te safen doos als ik ben
Ik ook nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:27 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook en heb echt geen groene thee gehad
Speltip 43: Sla dingen opquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Lach maar... had 4 cases in notepad openstaan zonder te safen doos als ik ben
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jezus wat een doos ben jij zeg
Hoi Logi![]()
Oh..compleet langs gekekenquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vroeg hoe je weekend was?!
wel een halfbloed doosquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jezus wat een doos ben jij zeg
Hoi Logi![]()
Hahaha das waarquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:29 schreef Logician het volgende:
[..]
as if i dont know... ben gewoon niet helemaal bijmaandag enzo..
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bij belangrijke mensen heeft de vrouw altijd de broek aan in huis
als ik thuis een grote mond geef heb ik gelijk 2 blauwe ogen
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh..compleet langs gekeken![]()
Ja wel lekker hoorVeel alcohol enzo
Jij?
Ik zal er inderdaad altijd blijven komenquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:26 schreef Runx het volgende:
[..]
hoezo hardcore supporter, vrouwen en voetbal
mijn vriendinnetje heeft voor me gesmeerdquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:31 schreef Logician het volgende:
Ik twijfel tussen bakkerij bart en hema
Haha.. ik kan binnen paar minuten ook genieten van me 30minuten vrijheidquote:
Doe mij ook zo eentjequote:Op maandag 6 oktober 2008 12:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn vriendinnetje heeft voor me gesmeerd
smakelijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:31 schreef Runx het volgende:
Ik ga pauze halen fok peopleik ben over 1 uur ,anderhalf uur terug hang ervan hoe gezellig het is .
iedereen die na mij gaat lunchen eet smakelijk
tot straks![]()
Wtf 1,5uur pauze?!quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:31 schreef Runx het volgende:
Ik ga pauze halen fok peopleik ben over 1 uur ,anderhalf uur terug hang ervan hoe gezellig het is .
iedereen die na mij gaat lunchen eet smakelijk
tot straks![]()
is de hema wat te halen ? alleen worst toch ? bakkerbart is redelijk , subway is lekkerquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:31 schreef Logician het volgende:
Ik twijfel tussen bakkerij bart en hema
Welke ballenquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:32 schreef Logician het volgende:mijn collega kan zijn ballen weer eens niet bij zich houden..
Bakker bart is wel erg lekker.. maar daar zal het op dit tijdstip wel erg druk zijn denk ik..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |