quote:Op woensdag 22 april 2009 15:23 schreef Stpan het volgende:
Nu Robben weer eens geblesseerd is, moet ik denken aan een opmerking van een fysiotherapeut in opleiding denken. Hij (geen voetballiefhebber) zei: die jongen is zeker vaak geblesseerd.
Volgens hem staat z'n bekken veel te ver naar voren, door een verkeerde balans tussen diverse spieren. Ik ga er vanuit dat ze bij Real betere fysio's hebben dan die maat van mij die nu stage loopt. Maar wel bizar dat je nooit leest dat Robben intensief bezig is preventief z'n spieren anders te trainen dat z'n bekken rechter staat en daarmee z'n hamstrings en andere spieren minder onder of overdruk vertonen.
Is er een dokter hier in de zaal?
Hij was al bezig met wat alternatieven.quote:MADRID (ANP) - De vele blessures van Arjen Robben komen door een verkeerde looptechniek. Dat concluderen enkele leden van de medische staf van Real Madrid in de Spaanse krant El Pais. ,,Robben moet opnieuw leren lopen'', aldus een fysiotherapeut.
'Robben moet opnieuw leren lopen'
De vleugelspits speelde zondag na langdurig blessureleed weer eens negentig minuten mee in de wedstrijd tegen Real Valladolid. De regerend kampioen won met 7-0, Robben tekende voor de derde treffer. ,,Zijn looptechniek is niet goed, we proberen hem daarin te verbeteren'', aldus de medische staf van Real Madrid.
Volgens een fysiotherapeut moet de 31-voudig international (8 doelpunten) op het veld lopen zoals hij dat op een loopband zou doen. ,,Zijn vroegere loopje vergt veel energie en veroorzaakt snel spierblessures. Robben moet zijn aangeleerde manier van lopen afleren'', zegt hij in de Spaanse krant.
Veel geld zullen ze er denk ik niet voor vangen en wie (in de top) zou hem willen hebben.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:54 schreef Kopbal het volgende:
Ik denk trouwens dat het nu toch echt tijd gaat worden om Robben te lozen. In vorm staat hij natuurlijk altijd in de basis bij Real, maar zo kan het niet langer lijkt me.
Ik denk dat Man City zo gek is om 25 miljoen voor het brekebeentje neer te leggen.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Veel geld zullen ze er denk ik niet voor vangen en wie (in de top) zou hem willen hebben.
Sorry modjequote:Op woensdag 22 april 2009 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kwam het gisteren door een actie of gewoon weer uit het niets?
Bij Chelsea had hij beter gepresteerdquote:Op woensdag 22 april 2009 12:28 schreef FireFox1 het volgende:
"De man van glas"![]()
9 blessures in 2 jaar![]()
Hij kan beter stoppen
[..]
De presentatie is over 2 jaar
quote:Vader Robben in conclaaf met leiding Real
De geruchten over een mogelijke verkoop van Arjen Robben door Real Madrid, heeft de gemoederen in huize Robben bezig gehouden. Daarom zat vader Hans Robben met de clubleiding om de tafel, meldt AS.
In het gesprek werd de toekomst van de vleugelspeler besproken. "Ik had een gesprek met de bestuurders", verklaarde Hans Robben, die als zaakwaarnemer van zijn zoon optreedt.
Naar verluidt wil Real de linkspoot van de hand doen, maar dan moet er wel een acceptabel bod van een geïnteresseerde partij komen. Hans Robben: "Ze hebben me verteld dat er geen aanbiedingen voor Robben binnen zijn gekomen. Arjen wil bij Real blijven en hem verkopen lijkt me lastig. Real heeft namelijk 36 miljoen euro voor hem betaald aan Chelsea."
Vader Robben wilde niet kwijt of de Real-leiding uitsluitsel gaf over de toekomst van Arjen. "Wel zeiden ze blij met hem te zijn", voegde hij daaraan toe.
quote:Arjen Robben staat op het verlanglijstje van Liverpool, waar men niet tevreden is over Albert Riera en Ryan Babel. Robben (die in het verleden nog voor Chelsea speelde) moet het probleem aan de linkerflank komen oplossen, maar de aanvaller moet eerst op nieuws uit Zuid-Duitsland wachten. Real wil Robben nog altijd gebruiken in de mogelijke transfer van Franck Ribéry. (Setanta Sports)
Eem chronisch geblesseerd suikerpopje met hele enge maniertjes en oogkleppen. Ik zie niet in hoe dat een goede transfer voor Liverpool kan zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:13 schreef Fortitudo het volgende:
dat zou wel een ziek goede transfervoor liverpool zijn
25 miljoen
Met de nadruk op ziek.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:13 schreef Fortitudo het volgende:
dat zou wel een ziek goede transfervoor liverpool zijn
25 miljoen
Elke keer als hij van land verandert vangt de FC geld voor zover ik begrepen heb.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:28 schreef Kerol het volgende:
Is dat wel zo Venom? Volgens moet hij dan naar Italie of Duitsland gaan..
Jeugopleiding kosten krijg je bij elke transfer die robben maakt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Elke keer als hij van land verandert vangt de FC geld voor zover ik begrepen heb.
Dus als hij van Spanje weer terug naar Engeland gaat is het weer kassa volgens mij.![]()
Nou nou, wat dacht je van van Persie, Sar, van Gol, v.d. Vaart en Sneijder?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:43 schreef Gabbylicious het volgende:
Mensen die Robben afzeiken
Zonder hem is Nederland geen wereldtop. Met hem komen we behoorlijk in de buurt.
Juist! Robben is duidelijk een wereldspeler met geweldige kwaliteiten, desondanks dat hij bij real speelt (want ik zou hem graag bij barcelona zien gezien zijn spelquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:43 schreef Gabbylicious het volgende:
Mensen die Robben afzeiken
Zonder hem is Nederland geen wereldtop. Met hem komen we behoorlijk in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |