quote:
quote:'Robben moet weg bij Real Madrid'
MADRID - Real Madrid wil Arjen Robben verkopen. Maar zo stellig als sportkrant Marca dat vrijdag groot op de voorpagina beweerde, zoveel vraagtekens zette het blad er direkt zelf bij.
In de eerste plaats zou dat vertrek de wens zijn van Florentino Pérez, maar die moet eerst, in juni, de verkiezingen om het voorzitterschap winnen om Robben te kunnen verkopen.
De Groninger zou ook overbodig zijn als Cristiano Ronaldo komt, maar die aankoop wordt in Madrid al twee jaar, zonder succes, nagestreefd.
Het derde argument krijgt wel steeds meer kracht: Robben is op dit moment opnieuw geblesseerd, zal dit weekeinde niet in actie komen en heeft door zijn kwetsuren al 55% van alle speelminuten moeten missen.
AD
dan speelt hij niet eensquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Zou tof om zijn om bij barca te zien
waarom is mn reactie ge-editquote:
gewoon beide opstellenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:51 schreef DikVoormekaar het volgende:
Tegen een Robben in vorm, kan Cristiano Ronaldo niet op.
quote:'Robben sluit terugkeer bij PSV niet uit'
Real Madrid-speler Arjen Robben sluit niet op voorhand uit dat hij terugkeert bij PSV. De aanvaller zegt in gesprek met PSV TV alle opties open te houden. Oók een nieuw verblijf bij PSV behoort tot de mogelijkheden.
"Ik vind het heel moeilijk", reageert Robben op de vraag of hij terugkeert naar Eindhoven. "Als je beloftes doet, moet je die nakomen ook. Je kunt niets plannen in de voetbalwereld. Wat wel blijft is dat PSV mijn favoriete club is in Nederland, samen met FC Groningen. In principe is de kans dat ik op het einde van mijn loopbaan terugkeer bij PSV altijd aanwezig", stelt Robben.
"PSV is heel belangrijk voor me geweest. Bij FC Groningen was het vechten tegen degradatie, bij PSV kreeg je te maken met meer druk. Je moést kampioen worden, in Europees verband presteren. Daar word je beter van als jonge jongen. Daar (bij PSV, red.) ben ik als speler wel aardig gevormd", zegt Robben.
Robben (25) speelde tussen 2002 en 2004 voor de Eindhovenaren. Daarvoor kwam hij uit voor FC Groningen. Na Eindhoven koos Robben voor een avontuur bij Chelsea, waar hij drie jaar verbleef. In 2007 vertrok de aanvaller naar Real Madrid.
De eerste speler die een terugkeer naar PSV niet uitsluit is Robben niet. Ook Mark van Bommel heeft al meerdere keren aangegeven zijn carrière graag in het Philips Stadion te beëindigen. André Ooijer lijkt komend seizoen al daad bij het woord te voegen.
Ik heb wel eens spelers van Barcelona naar Fortuna Sittard zien gaan, dus het kan allemaal.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:26 schreef RayMania het volgende:
25 jaar, dan ga je toch niet zulke dingen zeggen? Waarschijnlijk speelt-ie nog zo'n zes jaar in het buitenland.
Hij gaat natuurlijk echt niet van Real naar PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |