Hoeft niet per se.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:40 schreef venomsnake het volgende:
Dan zal Ribery wel naar Madrid gaan, anders zou ik echt niets van die transfer begrijpen.
Feyenoord betaalt wel aardig las ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tja, welke keuzes heeft ie anders?
De top in Engeland hoeft hem niet.
De subtop in Spanje (imo een betere transfer voor hem) kan hem niet betalen.
Italie kan hem niet betalen.
Duitsland ook niet.
Hij kan onmogelijk gaan blijven.
Bayern toch wel?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Duitsland ook niet.
Hij zou op zich niet misstaan bij Liverpool.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Duitsland ook niet.
die gaan echt het risico niet lopen dat ie lang in de lappenmand ligt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij zou op zich niet misstaan bij Liverpool.
Hij heeft bij Chelsea best veel gespeeld in zijn laatste twee seizoenen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die gaan echt het risico niet lopen dat ie lang in de lappenmand ligt.
quote:Real Madrid winger Arjen Robben has emerged as a surprise target for AC Milan.
Corriere dello Sport says Milan coach Leonardo sees the Holland international as an ideal addition for next season.
Leonardo plans to play a 4-3-3 system and is convinced Robben would be ideal.
Meanwhile, the Rossoneri expect to hear from Wolfsburg this weekend about their offer for Edin Dzeko.
Milan chiefs Adriano Galliani and Ariedo Braida met with Dzeko in Sarajevo a fortnight ago and struck personal terms, says Tuttosport.
Galliani faxed an approach to Wolfsburg last week and expects a response before Monday. He has put aside £20 million to bring Dzeko to Serie A.
Ik had van een bod val Real op Ribery + 2 spelers - van der Vaart en Sneider + 25 miljoen gelezen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bayern hoeft hem niet als ze Ribery hebben.
Ach, de laatste tijd valt het qua blessures heel erg mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik weet het niet maar voor mijn gevoel was Robben in Spanje vaker geblesseerd dan bij Chelsea? Dat terwijl je Spanje qua hardheid en fysiek spel lager zou aanslaan dan Engeland.
Wat lullen ze bij de NOS nou dan?quote:Update: Vader Robben verbaasd
Hans Robben, de vader en zaakwaarnemer van Arjen Robben, heeft met verbazing gereageerd op de verhalen die in de media terecht zijn gekomen. Robben sr. ontkent dat er is gesproken over een vertrek naar Tottenham. "Wij praten niet met Tottenham Hotspur, sterker: wij praten met geen enkele club op dit moment", zei hij in Voetbal International."Natuurlijk kan dat elke dag veranderen, maar één ding is zeker: Arjen gaat zeker niet Tottenham."
idd reinste bullshit weerquote:
geloof de NOS eerder dan z'n vader of zaakwaarnemer die hele andere belangen hebben op dit momentquote:
ja want Robben heeft een fantastische trap, legt ballen zo op het hoofd van een spitsquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:19 schreef TheClown1 het volgende:
voor 20 miljoen gaat dzeko wel naar italie. denk dat robben daar prachtige voorzetten voor kan zorgen. de kopkracht van dzeko en de voorzetten van robben zouden voor veel gevaar kunnen brengen.
liever naar ac milan dan de spurs.
Speelt Ajax wel CL dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:18 schreef Barca het volgende:
Speelt Tottenham CL? Nee toch?
Liverpool? Die hebben toch Babel? Nou ja, die positie dubbelbezet hebben, is misschien mooi gezien het grote aantal wedstrijden. En our Sugarlump is injured a lot!
FC Groningen, is dát nog iets voor hem?
Las op Teletekst dat ook Huntelaar naar de Hot Spurs vertrekt.Kan die niet bij Ajax terecht?
Nee, maar als de Hot Spurs dat ook niet doen ...quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ja want Robben heeft een fantastische trap, legt ballen zo op het hoofd van een spits
Precies mijn gedachte toen ik het las..quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, maar als de Hot Spurs dat ook niet doen ...
Sja ... als hij (KJH) werkelijk in is voor THS dan zou, behalve te bieden salaris, Ajax hem ook kunnen vragen. Ajax heeft sentimenten voor op de Engelse club! (In mijn ogen dan.) Van Persie? Gaat die naar Man Utd?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:38 schreef opinionr het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte toen ik het las..
Waarom zou Klaas genoegen nemen met Uefa.
Dat Real niet met spelers om kan gaan en daarom Huntelaar geen vertrouwen geeft, wil nog niet zeggen dat hij niet goed genoeg is. Hij is veel te goed voor Real. Ik zou het wel baas vinden als hij naar Manu gaat. Met Persie op de vleugel. Perfecto.
Voordeel van de Spurs is dat hij zich zo in de basis speelt. (Waarschijnlijk per direct basis speler is).
Zo kan hij met het ook op het WK tenminste opgelucht adem halen en krijgt hij gewoon de basispositie terug in Oranje.
KJH zal never terug gaan naar NL. Dat gaat toch nergens over?!quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:25 schreef Barca het volgende:
[..]
Sja ... als hij (KJH) werkelijk in is voor THS dan zou, behalve te bieden salaris, Ajax hem ook kunnen vragen. Ajax heeft sentimenten voor op de Engelse club! (In mijn ogen dan.) Van Persie? Gaat die naar Man Utd?
The Hunt zou prima uit de voeten kunnen bij bijv. Milan of Inter. Met Van Persie om hem heen. Evt. Robben ook.
1. Lees even. Merk je dat ik hem niet link aan Ajax maar slechts wil aangeven dat ik Hot Spurs geen indrukwekkende club vind.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:41 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
KJH zal never terug gaan naar NL. Dat gaat toch nergens over?!
Das altijd slechter voor je carriere dan naar de PL (desnoods) te gaan.
Die jongen komt wel bij een goede club terecht, maar stop met die Robben/KJH namen te linken aan Nl'se clubs aub....
quote:Robben denkt niet aan vertrek
Gepubliceerd op: 15 juli 2009 18:20
Hoewel hij in de belangstelling staat van Manchester City, verwacht Arjen Robben deze zomer niet terug te keren naar Engeland. De aanvaller zegt voorlopig gewoon bij Real Madrid te blijven. Robben spreekt daarmee de berichten in de Spaanse media tegen, die schrijven dat de flankspeler net als Klaas-Jan Huntelaar moet vertrekken bij Real.
"Ik ben nog steeds gelukkig in Madrid", laat de Oranje-international tegenover Sky Sports weten. "Ik heb veel zin in het nieuwe seizoen en kijk er met vertrouwen naar uit. Ik denk niet dat ik na de zomer in de Premier League te zien ben."
Robben droeg eerder in zijn carrière het shirt van Chelsea. Door zijn goede spel in Londen verdiende hij zijn transfer naar Real Madrid.
Goeiendag wat een pegelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |