Leuk, en nu?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:43 schreef WeebI het volgende:
Hij heeft dit seizoen bijna alles gespeeld hoor. Hij mist vaak alleen de duels van Oranje.
In de competitie heeft ie in totaal 563 minuten gespeeld. Ter vergelijking: een Messi heeft er slechts 60 meer, David Albelda 40, Santi Cazorla 20 en Sergio Agüero maar vijf minuutjes.
Om weer in vorm te komen? Wat een kul. Als Robben speelt is ie altijd gevaarlijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij is nog steeds vaak geblesseerd.. Vergeet niet dat van die 563 minuten een hoop nodig waren om weer in vorm te komen..
Als een speler een half seizoen toekijkt betekent dat natuurlijk niet automatisch dat ie alle minuten van de resterende duels speelt. Probeer nu niet bijdehand te doen, vooral daar 405 en 563 nog altijd vrij ver uit elkaar liggen bij een maximum van 810.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
9 wedstrijden = 810 minuten (zonder extra tijd).
Dus ver van de helft zit ie niet.
Maximum van 810?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:00 schreef WeebI het volgende:
[..]
Als een speler een half seizoen toekijkt betekent dat natuurlijk niet automatisch dat ie alle minuten van de resterende duels speelt. Probeer nu niet bijdehand te doen, vooral daar 405 en 563 nog altijd vrij ver uit elkaar liggen bij een maximum van 810.
Is Robben ook niet vreemd hoor, om enkele maanden uitgeschakeld te zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:55 schreef WeebI het volgende:
[..]
Om weer in vorm te komen? Wat een kul. Als Robben speelt is ie altijd gevaarlijk.
En ik heb liever een speler die vaak geblesseerd is dan een speler die lang geblesseerd is. Als Robben nu af en toe een wedstrijd mist is dat minder erg dan een speler die een half seizoen moet toekijken.
quote:
Statistisch gezien had Lucia de B nog meer pech dan Arjen R.quote:
Meen je dat? Of is het sarcastisch?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is gewoon pech.
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is gewoon pech.
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:06 schreef Philip10 het volgende:
In clubverband (sinds augustus 2004)
Seizoen Club Duels club Duels Robben %
2008/09 Real Madrid 16 13 81%
2007/08 Real Madrid 47 28 60%
2006/07 Chelsea 75 42 56%
2005/06 Chelsea 54 40 74%
2004/05 Chelsea 59 29 49%
--- + --- + ----- +
251 152 60%
Bron VI.nl
edit// Staat een beetje slordig, maar het komt er op neer dat Robben dit seizoen nog maar 3 wedstrijden heeft gemist.
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Glas kan in potentie nog kogels tegenhouden..
Moet ie door die blessures maar z'n contract gaan ontbinden en voor een andere sport kiezen?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:57 schreef pfaf het volgende:
Ik ben ook altijd geblesseerd, maar gelukkig niet zo naïef om te ontkennen dat ik beter een andere sport had kunnen kiezen.
Klopt. Ik was even benieuwd naar de reacties.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik hoop echt heel erg dat je nu sarcastisch bent.
Gewoon terug naar Grunn.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:53 schreef Cruoninga het volgende:
Zou die op een lager niveau minder vaak geblesseerd zijn of maakt dat niets uit? Hij zou altijd nog in een kleinere competitie kunnen gaan spelen. Ook dan kan die nog steeds van het voetbal blijven leven. Want op deze manier heeft het toch totaal geen zin lijkt me. Hij is ook een flinke verliespost voor Real op deze manier.
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan zijn je spieren ook nog niet warm, voor Arjen erg link.
Ja.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:20 schreef TvhN het volgende:
[..]
Moet ie door die blessures maar z'n contract gaan ontbinden en voor een andere sport kiezen?![]()
Een naam: Redondoquote:Op donderdag 6 november 2008 19:20 schreef TvhN het volgende:
[..]
Moet ie door die blessures maar z'n contract gaan ontbinden en voor een andere sport kiezen?![]()
Ik vind het zeer jammer dat ie zo vaak geblesseerd is; hij brengt toch altijd wat extra's als ie fit is.
Wat een apart hoofd heeft hij toch.quote:Op maandag 8 december 2008 01:21 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
En toen kreeg ie zijn 2e geel, en dus rood.
Heeft iedereen zo ingezoomed.quote:Op maandag 8 december 2008 01:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat een apart hoofd heeft hij toch.
Daardoor krijgt hij zijn speciale gaven.quote:Op maandag 22 december 2008 00:28 schreef BB-boy het volgende:
Die flapperende armpjes van hem altijdVerneukt zo'n hele actie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |