Ik DENK zelf dat Ronaldo iets meer KAN brengen. Maar dat moeten we nog maar zien.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:55 schreef Espabilado het volgende:
Knettergek is die Perez.. voor 94 miljoen Ronaldo kopen en dan een speler die zeker net zo goed is zomaar van de hand doen omdat ie toevallig Nederlander is.
Robben heeft vorig seizoen weer ontzettend veel klasse laten zien en als we hem mogen geloven is ie momenteel in nog betere vorm.. elke club versterkt zich enorm met hem, alleen zie ik hem liever niet naar een duitse club gaan.
Bayern geen echte topclubquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:18 schreef TvhN het volgende:
Een van mij favoriete spelers, maar dit me valt me behoorlijk tegen. Ga dan naar een echte topclub...
Bayern spreekt in ieder geval minder aan dan clubs als Manchester United, Arsenal, Liverpool, Real Madrid, Barcelona, AC Milan en Inter Milan. Daarnaast heb ik een hogere pet op van competities als de Premier League, La Liga en wellicht de Serie A. Tot slot heeft Bayern momenteel qua selectie zeker geen topteam.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bayern geen echte topclub![]()
Daarom ben ik ondermeer op fok, mooie comedie
Ronaldo is vooralsnog wat minder vaak geblesseerd, das ook een voordeel...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:25 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ik DENK zelf dat Ronaldo iets meer KAN brengen. Maar dat moeten we nog maar zien.
Neemt niet weg dat die Perez knettergek is idd om Robben voor een relatief klein bedrag weg te doen.
Arsenalquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:47 schreef TvhN het volgende:
[..]
Bayern spreekt in ieder geval minder aan dan clubs als Manchester United, Arsenal, Liverpool, Real Madrid, Barcelona, AC Milan en Inter Milan. Daarnaast heb ik een hogere pet op van competities als de Premier League, La Liga en wellicht de Serie A. Tot slot heeft Bayern momenteel qua selectie zeker geen topteam.
Dat is jouw mening, maar ik vind persoonlijk Bayen ook minder aansprekend dan de door hem genoemde clubs. Al vind ik de Bundesliga wel weer aantrekkelijker dan de Serie A.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
ArsenalPure comedie dit
Maak maar een lijstje, qua prijzen, historie, toeschouwersaantallen, omzet, budget, prestaties laatste 20 jaar, 10 jaar, 5 jaar, aanhangers, persaandacht en Bayern hoort ALTIJD bij de top 5
Bayern top 5? Grapjurk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
ArsenalPure comedie dit
Maak maar een lijstje, qua prijzen, historie, toeschouwersaantallen, omzet, budget, prestaties laatste 20 jaar, 10 jaar, 5 jaar, aanhangers, persaandacht en Bayern hoort ALTIJD bij de top 5
Bayern wint de laatste jaren wel meer prijzen dan een Arsenal.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, maar ik vind persoonlijk Bayen ook minder aansprekend dan de door hem genoemde clubs. Al vind ik de Bundesliga wel weer aantrekkelijker dan de Serie A.
In 2001 zijn ze nog winnaar van de CL geweest.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:08 schreef carloz187 het volgende:
[..]
Bayern top 5? Grapjurk.
Wat is nou het laatste wat ze buiten Duitsland gepresteerd hebben dan?
Finale in 99 of 2000 tegen Man U?
Nee als je kijkt naar prestaties dan is Bayern gewoon subtop en kan je erg veel geld pakken als je je geld op Bayern zet als winnaar van CL. Die gaan ze dan voorlopig ook niet winnen. In voetbal is natuurlijk alles mogelijk...
CL-winst in 2001 tegen Valenciaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:08 schreef carloz187 het volgende:
[..]
Bayern top 5? Grapjurk.
Wat is nou het laatste wat ze buiten Duitsland gepresteerd hebben dan?
Finale in 99 of 2000 tegen Man U?
quote:
Arsenal wel gelukkigquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:11 schreef carloz187 het volgende:
[..]
Was ik ff vergeten maar dat neemt niet weg dat het europees gezien geen topclub is natuurlijk. Dat willen ze wel maar dat zijn ze nog lang niet.
Ja dat doet PSV ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bayern wint de laatste jaren wel meer prijzen dan een Arsenal.
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:11 schreef carloz187 het volgende:
[..]
Was ik ff vergeten maar dat neemt niet weg dat het europees gezien geen topclub is natuurlijk. Dat willen ze wel maar dat zijn ze nog lang niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |