abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72205274
Knettergek is die Perez.. voor 94 miljoen Ronaldo kopen en dan een speler die zeker net zo goed is zomaar van de hand doen omdat ie toevallig Nederlander is.

Robben heeft vorig seizoen weer ontzettend veel klasse laten zien en als we hem mogen geloven is ie momenteel in nog betere vorm.. elke club versterkt zich enorm met hem, alleen zie ik hem liever niet naar een duitse club gaan.
pi_72205328
Naar Bayern dus
pi_72206111
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:55 schreef Espabilado het volgende:
Knettergek is die Perez.. voor 94 miljoen Ronaldo kopen en dan een speler die zeker net zo goed is zomaar van de hand doen omdat ie toevallig Nederlander is.

Robben heeft vorig seizoen weer ontzettend veel klasse laten zien en als we hem mogen geloven is ie momenteel in nog betere vorm.. elke club versterkt zich enorm met hem, alleen zie ik hem liever niet naar een duitse club gaan.
Ik DENK zelf dat Ronaldo iets meer KAN brengen. Maar dat moeten we nog maar zien.
Neemt niet weg dat die Perez knettergek is idd om Robben voor een relatief klein bedrag weg te doen.
pi_72206203
Hmm, Bayern dus he. Dan hoop ik dat Ribery (als ie blijft) echt op 10 gaat spelen zoals van Gaal wilt, anders heb je dus een linksbuiten te veel.

Of eigenlijk 2, Pranjic zou daar ook kunnen spelen natuurlijk.
Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
pi_72206223
Ik was tegen mijn gewoonte in de laatste 2 jaar toch wel een beetje voor Real maar gelukkig kan ik nu weer ouderwets anti-Real zijn.
Hoop dat ze gigantisch op hun bek gaan dit seizoen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72206577
1,5 jaar Groningen
2 jaar PSV - Kampioen
3 jaar Chelsea - Kampioen
2 jaar Real - Kampioen

Best een uitzonderlijke carriere voor iemand van 25
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72207684
Een van mij favoriete spelers, maar dit me valt me behoorlijk tegen. Ga dan naar een echte topclub...
pi_72207703
Wordt nu ook door Arno Vermeulen bevestigd. Robben naar Bayern dus.
Gaat hij nu al uitbuiken ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 18:24:26 #284
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72207857
had hem liever naar liverpool of man utd zien gaan

fantastische aankoop van van gaal, zeker voor die prijs
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72208023
Jammer dat hij naar Bayern gaat.
Raar beleid voeren ze daar bij Real bij een paar blessures staat er gewoon straks een middelmatig team op het veld.

Maar dat Bayern dat heeft ook aardig met geld lopen smijten dit seizoen.
pi_72208331
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:18 schreef TvhN het volgende:
Een van mij favoriete spelers, maar dit me valt me behoorlijk tegen. Ga dan naar een echte topclub...
Bayern geen echte topclub

Daarom ben ik ondermeer op fok, mooie comedie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72208532
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bayern geen echte topclub

Daarom ben ik ondermeer op fok, mooie comedie
Bayern spreekt in ieder geval minder aan dan clubs als Manchester United, Arsenal, Liverpool, Real Madrid, Barcelona, AC Milan en Inter Milan. Daarnaast heb ik een hogere pet op van competities als de Premier League, La Liga en wellicht de Serie A. Tot slot heeft Bayern momenteel qua selectie zeker geen topteam.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 18:52:19 #288
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_72208678
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:25 schreef Rejected het volgende:

[..]

Ik DENK zelf dat Ronaldo iets meer KAN brengen. Maar dat moeten we nog maar zien.
Neemt niet weg dat die Perez knettergek is idd om Robben voor een relatief klein bedrag weg te doen.
Ronaldo is vooralsnog wat minder vaak geblesseerd, das ook een voordeel...

Toch lijkt me dit voor Bayern een zeer goede deal.
pi_72208799
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:47 schreef TvhN het volgende:

[..]

Bayern spreekt in ieder geval minder aan dan clubs als Manchester United, Arsenal, Liverpool, Real Madrid, Barcelona, AC Milan en Inter Milan. Daarnaast heb ik een hogere pet op van competities als de Premier League, La Liga en wellicht de Serie A. Tot slot heeft Bayern momenteel qua selectie zeker geen topteam.
Arsenal Pure comedie dit

Maak maar een lijstje, qua prijzen, historie, toeschouwersaantallen, omzet, budget, prestaties laatste 20 jaar, 10 jaar, 5 jaar, aanhangers, persaandacht en Bayern hoort ALTIJD bij de top 5
pi_72208901
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Arsenal Pure comedie dit

Maak maar een lijstje, qua prijzen, historie, toeschouwersaantallen, omzet, budget, prestaties laatste 20 jaar, 10 jaar, 5 jaar, aanhangers, persaandacht en Bayern hoort ALTIJD bij de top 5
Dat is jouw mening, maar ik vind persoonlijk Bayen ook minder aansprekend dan de door hem genoemde clubs. Al vind ik de Bundesliga wel weer aantrekkelijker dan de Serie A.
pi_72209161
Nee, das een feit
pi_72209213
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Arsenal Pure comedie dit

Bayern top 5? Grapjurk.
Wat is nou het laatste wat ze buiten Duitsland gepresteerd hebben dan?
Finale in 99 of 2000 tegen Man U?
Nee als je kijkt naar prestaties dan is Bayern gewoon subtop en kan je erg veel geld pakken als je je geld op Bayern zet als winnaar van CL. Die gaan ze dan voorlopig ook niet winnen. In voetbal is natuurlijk alles mogelijk...
pi_72209214
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:59 schreef Prosac het volgende:

[..]

Dat is jouw mening, maar ik vind persoonlijk Bayen ook minder aansprekend dan de door hem genoemde clubs. Al vind ik de Bundesliga wel weer aantrekkelijker dan de Serie A.
Bayern wint de laatste jaren wel meer prijzen dan een Arsenal.
pi_72209235
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:08 schreef carloz187 het volgende:

[..]

Bayern top 5? Grapjurk.
Nee als je kijkt naar prestaties dan is Bayern gewoon subtop en kan je erg veel geld pakken als je je geld op Bayern zet als winnaar van CL. Die gaan ze dan voorlopig ook niet winnen. In voetbal is natuurlijk alles mogelijk...
In 2001 zijn ze nog winnaar van de CL geweest.
pi_72209244
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:08 schreef carloz187 het volgende:

[..]

Bayern top 5? Grapjurk.
CL-winst in 2001 tegen Valencia
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_72209324
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:09 schreef WeebI het volgende:

[..]

CL-winst in 2001 tegen Valencia
Was ik ff vergeten maar dat neemt niet weg dat het europees gezien geen topclub is natuurlijk. Dat willen ze wel maar dat zijn ze nog lang niet.
pi_72209334
7 keer CL finale
pi_72209352
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:11 schreef carloz187 het volgende:

[..]

Was ik ff vergeten maar dat neemt niet weg dat het europees gezien geen topclub is natuurlijk. Dat willen ze wel maar dat zijn ze nog lang niet.
Arsenal wel gelukkig
pi_72209367
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

Bayern wint de laatste jaren wel meer prijzen dan een Arsenal.
Ja dat doet PSV ook.
pi_72209382
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:11 schreef carloz187 het volgende:

[..]

Inderdaad.
In de laatste 3 jaren 2 keer kwartfinalist in de CL en 1 keer halve finalist in de UEFA Cup maakt je geen Europese topclub.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')