En hij is pas 25. Die kan over 2 jaar weer naar een topclub.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:11 schreef sjimz het volgende:
Chelsea, Real, Bayern.
Geen slecht rijtje en wie weet is hij straks in 3 toplanden kampioen geweest.
Voor 65 miljoen naar Cityquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:08 schreef Prosac het volgende:
Robben is echt een mooie melkkoe voor ons.
Over 2 jaar voor 40 miljoen naar Italie ofzo.
Martin Drent en Harris Huizingh overhalen om in de spits te gaan staan bij Bedum door ze beide 30.000 euro per jaar te bieden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:12 schreef Prosac het volgende:
Bedum kan 65.000 euro bijschrijven.
Die lui weten van gekkigheid niet meer wat ze er mee moeten doen. Bij de overgang van Arjen naar Chelsea hebben ze nieuwe kleedkamers gebouwd en de leden een jaar gratis lidmaatschap gegeven dacht ik.
En toen was er nog over..
Waar haal je die bedragen vandaan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:08 schreef Prosac het volgende:
bijna 7 ton voor FC Groningen. Ook weer een tonnetje voor VV Bedum.geniaal.
Robben is echt een mooie melkkoe voor ons.
Over 2 jaar voor 40 miljoen naar Italie ofzo.
Denk dat van der Vaart ook nog wel komt, toch weer 4 Nederlanders dus.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:12 schreef Dvm86 het volgende:
Maakt Van Gaal er toch nog een Nederlandse mafia familie van
hij wil ook :pquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:17 schreef Pedroso het volgende:
Zou ik niet doen als ik Robben was. Ga dan naar de echte top, Manchester Utd had ook interesse bv.
Wel leuk dat Real en Bayern een akkoord hebben maar wat wil Robben zelf ?
Worden ze niet slechter van mocht dat gaan gebeuren. Waarschijnlijk ook nog met bijbetaling van Real.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:31 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.fcbayern.t-hom(...)d33473bdea340b117236
Morgen vertrekt Van der Vaart naar Bayern München en Franck Ribéry naar Real Madrid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |