Wie heeft het over pratenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:39 schreef petraa het volgende:
[..]
En en en je moet haar niet horen praten, dan zou ik als ik een vent wasaccuut een slappe krijgen.
Ehhh................................... niemandquote:
Brian.quote:
Nou echt hey, bijna al mijn mannelijke collega's vinden dr liefquote:
Wat een superlaarzenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk, daar isieal.Beetje schots en scheef, maar zo hebben jullie een idee.
Nice boots!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is allemaal weggehaald. Prince is een zeikerd geworden, op zijn ouwe dag.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:57 schreef beequeen het volgende:
Mooi buuv. Ik zoek het Joetjoepje van Prince, Purple Rain, voor de connectie zeg maar. Kan het niet vinden.
Wel heel erg paarsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was ik ook al aan het zoeken, maar niet te vinden!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:57 schreef beequeen het volgende:
Nice boots Buuv. Ik zoek het Joetjoepje van Prince, Purple Rain, voor de connectie zeg maar. Kan het niet vinden.
Echt waar? Ik maar zoeken, er dus echt niks meer vindenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:58 schreef Copycat het volgende:
Is allemaal weggehaald. Prince is een zeikerd geworden, op zijn ouwe dag.
Mijn held van vroeger, wat doe je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |