quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:13 schreef Copycat het volgende:
A! B! ABCD!
En dan dat dansje doen, hè!
Ik dans mee, heul voorzichtigjes.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:13 schreef Copycat het volgende:
A! B! ABCD!
En dan dat dansje doen, hè!
Hoe durf je dat ongetalenteerde viswijf op dezelfde hoogte te zetten als Sheila E?quote:
Omdat ik me haar dan naakt voorstelquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe durf je dat ongetalenteerde viswijf op dezelfde hoogte te zetten als Sheila E?
Manu, je voetstuk was al een beetje aan het afbrokkelen, maar nu lig je eraf hoorquote:
Die moet ik ook nog kijkenquote:
Toen was ik nog heel jongquote:
Weren't we al dear, weren't we allquote:
Maar maar maar, je wist toch al dit ik Monique Smit adoreerdequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Manu, je voetstuk was al een beetje aan het afbrokkelen, maar nu lig je eraf hoor![]()
Als batterij weer is opgeladen zal ik een foto plaatsen van pretty in purple
Vandaar dat voorzichtigjes. Dit is zo'n lekker nummer, je moet gewoon bewegen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:22 schreef -Blurk- het volgende:
Denk nou aan je ruhug en hou de diazepam bij de hand
Ja, maar ik kon geloof ik net fietsenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Weren't we al dear, weren't we all
ja. Maar dit is de druppel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar maar maar, je wist toch al dit ik Monique Smit adoreerde
Ze heeft van die lieve wangetjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja. Maar dit is de druppel.Een kop op pootjes is het. Kan er niks opwindends aan ontdekken.
En en en je moet haar niet horen praten, dan zou ik als ik een vent wasquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze heeft van die lieve wangetjesEnige nadeel is dan wel dat ze blond is, maar dat kan gekleurd worden
Ja skattie i know. Maar het fototoestelletje doet het niet zonder batterij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:39 schreef Copycat het volgende:
Geweldige film, geweldig nummer:
Ik wil laarzen zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |