nacht brakerquote:
lees de OP dan ookquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mag ik in de OP ?
foto:
[ afbeelding ]
volgens mij staat er ergens dat je dat zelf mag doenquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Joh iedereen ziet toch zo dat dat een Suzuki GS 500 uit 1989 25KW is?
quote:Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een week lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.
dan weet je het nuquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben te lui om wiki's aan te passenmaar dat haalde ik er niet zo expliciet uit hoor?
Je snelheidsbeleving zal nog wel wat veranderen de komende jaren.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
er6 is een leuke motor om te rijden jaheb er mee gelest. Die cometgeval, 1e pic, das gewoon een gs500 frame
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
no shit sherlockquote:
ik heb wel is gelezen dat je gekkere dingen doetquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
no shit sherlockdat is overduidelijk. maar wel leuk bedacht
![]()
dacht jij dat ik dacht dat het écht wegmisbruikers was?![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:06 schreef Cageon het volgende:
thx WB volgens mij zit die van de 1000rr er ook bij, TOPPERTJE![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanks, maar droombike is een beetje teveel van het goede.quote:
Verkoper <-> Klant, niets meer niets minderquote:En de relatie met Arie.![]()
quote:Komt vanzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Oh ja, het is maar een CBR1000RR.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:17 schreef Cageon het volgende:
thanks, maar droombike is een beetje teveel van het goede.![]()
Is maar beter ook dat het niet de droombike is, anders zou ik bang zijn om om te vallen![]()
dan doe maar een M1 van rossi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |