Wanneer het aandeel het oude Fortis zou vertegenwoordigen, en er zou een gerede kans zijn dat Fortis de kredietcrisis toch nog te boven komt, zou je aanschaf nog kunnen overwegen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:50 schreef Damzkieee het volgende:
Is het niet donders goedkoop instappen nu? (noobvraag hoor)
Of is het bedrijf sowieso waardeloos?
I hear you brother...! 16,86 p/squote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:09 schreef ChRoNiC het volgende:
Slagveld, aardig wat geld in rook op zien gaan met deze grap..
Die komen er dus nooit meer! Het wordt zo'n Baan/KPNQWest aandeel. Die lijden nog jarenlang een spookachtig bestaan op de beurs met een koers van enkele eurocenten. Verkopen, verkopen, verkopen het restant van de aandelen. Er zijn nu kansen genoeg op de beurs, jammer als je die mist!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:43 schreef zatoichi het volgende:
Tja verwacht dat het nog wel verder gaat dalen; hou ze nog wel een tijdje vast; het geld heb ik niet nodig, en ik hoop gewoon op betere tijden over 5~10 jaar ()
Same here. Hoop nog steeds op compensatie richting de aandeelhouders. Blijf het belachelijk vinden dat je zomaar een deel van het bezit van de aandeelhouders kan onteigenen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:09 schreef ChRoNiC het volgende:
Slagveld, aardig wat geld in rook op zien gaan met deze grap..
Tja, de vraag zal altijd blijven wat er gebeurd was wanneer er niet ingegrepen was, of pas veel te laat. Misschien was Fortis dan nóg minder waard geweest.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Same here. Hoop nog steeds op compensatie richting de aandeelhouders. Blijf het belachelijk vinden dat je zomaar een deel van het bezit van de aandeelhouders kan onteigenen!
En misschien had de bank het wel overleeft, was ABN verkocht voor 10 Miljard en had de koers zich langzaam kunnen herstellen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tja, de vraag zal altijd blijven wat er gebeurd was wanneer er niet ingegrepen was, of pas veel te laat. Misschien was Fortis dan nóg minder waard geweest.
Mwah dan had ik het in ieder geval verkocht voor 5,50 en een euro winst per aandeel gehad...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tja, de vraag zal altijd blijven wat er gebeurd was wanneer er niet ingegrepen was, of pas veel te laat. Misschien was Fortis dan nóg minder waard geweest.
HERHALING:: HERHALING::quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die komen er dus nooit meer! Het wordt zo'n Baan/KPNQWest aandeel. Die lijden nog jarenlang een spookachtig bestaan op de beurs met een koers van enkele eurocenten. Verkopen, verkopen, verkopen het restant van de aandelen. Er zijn nu kansen genoeg op de beurs, jammer als je die mist!
We gaan het beleven. Heb deze week 240 aandelen voor 1,19 aangeschaft. Mocht het tot een waarde van enkele centen komen dan heb ik vette pech gehad. Hoewel ik dat dan niet ga verkopen. Maar misschien heb ik volgende week nog een keer een thuiswerkdagje, dus een mooi dagje voor transacties op de beursquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:12 schreef LXIV het volgende:
Dat ritje naar 1,50 komt er wellicht helemaal niet. En dan ga je op een koers van 0,25 hopen dat je ze nog voor 0,50 kan verkopen. Ooit.
Dood geld
Alleen wanneer ze op 1 cent staan, dan kun je er wellicht mee spelen. Maar dan zijn die omzetten weer zó laag, en staan er zoveel mensen te dringen om die aandelen op 2 ct weer te verkopen, dat je er waarschijnlijk niet eens meer tussenkomt.
Nou ja, die 280 euro zal je de kop toch niet kosten, wel? Al gaat het aandeel naar enkele centen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:20 schreef Sigg het volgende:
[..]
We gaan het beleven. Heb deze week 240 aandelen voor 1,19 aangeschaft. Mocht het tot een waarde van enkele centen komen dan heb ik vette pech gehad. Hoewel ik dat dan niet ga verkopen. Maar misschien heb ik volgende week nog een keer een thuiswerkdagje, dus een mooi dagje voor transacties op de beurs. Ik hoop dat er op dat moment een oplevinkje is richting 1,50, kan ik het daarna weer in een duurzamer aandeel investeren. Wat is je gouden tip?
Net of het zin heeft om het aandeel voor die paar stuivers nog te gaan dumpen. Ik heb mijn verlies genomen, maar ik sta uiteraard wel geregistreerd bij de VEB m.b.t. de actie. Misschien dat er nog wat genoegdoening komt, want de gang van zaken is natuurlijk schandalig.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:09 schreef LXIV het volgende:
Dump die laatste zooi nu je er nog wat geld voor kunt vangen. En koop iets met toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |