abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:54:09 #151
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_62281713
Wohooo! Al bijna een week geen verlies geleden op Fortis. Meest stabiele aandeel dat ik heb
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_62283774
du_ke en anderen, verwijder uzelf uit dit topic gaarne. Mijn dank.

Waarom zou je hier gaan reageren als je geen enkel idee hebt waar je over praat?
pi_62287855
zou wouter misschien iets/een document hebben gevonden waarmee hij de belgen kon chanteren en zo fortis voor een prikkie kopen?

Misschien heeft fortis wel zeer belangrijke informatie achtergehouden, en heeft wouter gedreigd dit openbaar te maken, als fortis nederland niet werd verkocht.
pi_62288919
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:54 schreef Cheiron het volgende:
Wohooo! Al bijna een week geen verlies geleden op Fortis. Meest stabiele aandeel dat ik heb
Ik moest lachen
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:27:32 #155
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_62289033
Maandag naw weer een hervatte handel.

Ik zeg dat we openen op 0,80!
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_62291140
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:14 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Totale onzin, er zijn zat mensen die Fortis aandelen aangeschaft hebben toen het nog een prima bedrijf was. Zeker veel Belgen zullen dat gedaan hebben. Zij zijn de mede-eigenaren van Fortis, zijn niet geraadpleegd bij de verkoop van hun bezit en hebben nu dus het volste recht op klagen (zo simpel is het gewoon). Nog veel meer dan de mensen die bij IceSave hun spaarcenten nu verliezen.
Je koopt een tweedehands auto ook alleen als die er van buiten mooi uitziet en op het eerste gezicht goed start en remt. Iedereen die z'n aandelen niet verkocht heeft toen bekend werd dat Fortis een groot deel van ABN voor veel te veel geld over wou nemen was gewoon dom.

Overigens was de andere keuze natuurlijk dat Fortis nu uitstel van betaling had aangevraagd en failliet was gegaan. Dan is het ook maar de vraag hoeveel de aandeelhouders hadden gekregen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_62291296
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:15 schreef ChRoNiC het volgende:
du_ke en anderen, verwijder uzelf uit dit topic gaarne. Mijn dank.

Waarom zou je hier gaan reageren als je geen enkel idee hebt waar je over praat?
Waarom mag ik geen commentaar hebben op mensen die gokken, verliezen en dan gaan huilen?
pi_62292857
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 16:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waarom mag ik geen commentaar hebben op mensen die gokken, verliezen en dan gaan huilen?
Omdat je hier alleen maar bent om te rellen.

edit
a, milieukunde, technische planologie.. Ik weet genoeg

[ Bericht 71% gewijzigd door ChRoNiC op 10-10-2008 17:56:38 ]
pi_62293295
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 17:47 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Omdat je hier alleen maar bent om te rellen.

edit
a, milieukunde, technische planologie.. Ik weet genoeg
Dat ik wel een opleiding heb afgemaakt weet je nu?

Mooi
pi_62294570
Back on topic, vandaag geruchten dat Fortis buiten de beurs om tegen EUR 1.65 werd verhandeld.
Abre los ojos
pi_62325785
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 18:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat ik wel een opleiding heb afgemaakt weet je nu?

Mooi
Ja! Goed van je, drs. ing. .
pi_62327284
zou wouter misschien iets/een document hebben gevonden waarmee hij de belgen kon chanteren en zo fortis voor een prikkie kopen?

Misschien heeft fortis wel zeer belangrijke informatie achtergehouden, en heeft wouter gedreigd dit openbaar te maken, als fortis nederland niet werd verkocht.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 oktober 2008 @ 15:25:38 #163
862 Arcee
Look closer
pi_62328062
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 14:45 schreef hoipim het volgende:

Ja, dat zei je idd:
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 14:46 schreef hoipim het volgende:

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_62328074
Er kunnen wel bied en laatprijzen worden ingelegd voor Fortis. Een week geleden was de prijs 1.855, heb sindsdien niet meer gekeken. Volgens mij is het nu nog lager.

hoipim: Fortis is zeker niet voor een prikkie gekocht. Nederland wilde aanvankelijk maar 9 Mrd betalen, daarna hebben ze het verhoogd tot 16.8 Mrd. Dus er is geen sprake van zware onderhandelingen geweest. Een teken aan de wand dat er (door de hoge nood) teveel betaald is om het maar geregeld te hebben.

Nu even gekeken: Nu staat de prijs op 2.50 (Best bid & Best offer).

[ Bericht 7% gewijzigd door Shakes op 12-10-2008 15:41:49 ]
pi_62328124
Het fortis wat op de beurs wordt verhandeld straks steld geen fuck meer voor.. dus ik zie ook niet in waarom men daar uberhaupt geld wil inleggen?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_62330223
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 15:25 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, dat zei je idd:
[..]

ik dacht ik herhaal mijn post maar eens, misschien is het dan afgelopen met het geruzie en kunnen we weer ontopic.
  maandag 13 oktober 2008 @ 01:11:31 #167
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_62341350
http://www.nu.nl/news/178(...)-aandeelhouders.html
Hopelijk komt er ook een compensatieregeling in NL... Alle beetjes helpen.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_62349493
Ik word niet blij van die prijzen..

Wanneer zal het aandeel weer de handel in gaan? Ik wil duidelijkheid!!
pi_62371557
Aandeel Fortis is weer los... Er mag gehandeld worden.
pi_62372023
lol -60%
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:37:34 #171
3185 Adelante
To let it go now
pi_62372582

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:50:01 #172
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62372958
Is het niet donders goedkoop instappen nu? (noobvraag hoor)
Of is het bedrijf sowieso waardeloos?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_62373019
Ik ga denk ik toch even een aantal fortis aandelen kopen, 2 eu is te goedkoop, maar ja je hebt dan ook niks Beetje hoop dat er vast wel 1 of ander reddings plan komt, en dat de koers zal redden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_62373594
Als je aandelen fortis hebt, is het misschien zelfs verstandig bij te kopen; al weet je het nooit. Voor hetzeflde geld blijkt de holding echt helemaal leeg te zijn, en als dat naar buiten komt, dan stort het helemaal in...
pi_62373642
Ik zou Fortis pas weer kopen als exact duidelijk is hoe het bedrijf er voor staat. Het Fortis wat nu op de beurs staat is geen schim meer van het Fortis dat het was.
pi_62373816
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:12 schreef zatoichi het volgende:
Als je aandelen fortis hebt, is het misschien zelfs verstandig bij te kopen; al weet je het nooit. Voor hetzeflde geld blijkt de holding echt helemaal leeg te zijn, en als dat naar buiten komt, dan stort het helemaal in...
Ik verwacht niet .. dat fortis onder de 1 eu zal zakken .. maar we zullen zien
pi_62373936
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik verwacht niet .. dat fortis onder de 1 eu zal zakken .. maar we zullen zien
Gokken mag natuurlijk hoor. Maar ik beleg met een groot pakket spaargeld dus ik beleg wat defensiever, vandaar dat ik eerst meer duidelijkheid zou willen over organisatie van het huidige Fortis.
pi_62374514
verkopen kan ik ook niet... wil ik nog kans maken op de fonds...
pi_62377458
Het gaat lekker...!

Aandeel staat nu op ¤ 1,74

http://www.telegraaf.nl/dft/bedrijven/fortis/?tabid=bedrijven&tab=7
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_62377617
Tja verwacht dat het nog wel verder gaat dalen; hou ze nog wel een tijdje vast; het geld heb ik niet nodig, en ik hoop gewoon op betere tijden over 5~10 jaar ( )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')