Ik moest lachenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:54 schreef Cheiron het volgende:
Wohooo! Al bijna een week geen verlies geleden op Fortis. Meest stabiele aandeel dat ik heb
Je koopt een tweedehands auto ook alleen als die er van buiten mooi uitziet en op het eerste gezicht goed start en remt. Iedereen die z'n aandelen niet verkocht heeft toen bekend werd dat Fortis een groot deel van ABN voor veel te veel geld over wou nemen was gewoon dom.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Totale onzin, er zijn zat mensen die Fortis aandelen aangeschaft hebben toen het nog een prima bedrijf was. Zeker veel Belgen zullen dat gedaan hebben. Zij zijn de mede-eigenaren van Fortis, zijn niet geraadpleegd bij de verkoop van hun bezit en hebben nu dus het volste recht op klagen (zo simpel is het gewoon). Nog veel meer dan de mensen die bij IceSave hun spaarcenten nu verliezen.
Waarom mag ik geen commentaar hebben op mensen die gokken, verliezen en dan gaan huilen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:15 schreef ChRoNiC het volgende:
du_ke en anderen, verwijder uzelf uit dit topic gaarne. Mijn dank.
Waarom zou je hier gaan reageren als je geen enkel idee hebt waar je over praat?
Omdat je hier alleen maar bent om te rellen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom mag ik geen commentaar hebben op mensen die gokken, verliezen en dan gaan huilen?
Dat ik wel een opleiding heb afgemaakt weet je nu?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:47 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Omdat je hier alleen maar bent om te rellen.
edit
a, milieukunde, technische planologie.. Ik weet genoeg![]()
Ja! Goed van je, drs. ing.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat ik wel een opleiding heb afgemaakt weet je nu?
Mooi
Ja, dat zei je idd:quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:45 schreef hoipim het volgende:
zou wouter misschien iets/een document hebben gevonden waarmee hij de belgen kon chanteren en zo fortis voor een prikkie kopen?
Misschien heeft fortis wel zeer belangrijke informatie achtergehouden, en heeft wouter gedreigd dit openbaar te maken, als fortis nederland niet werd verkocht.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:46 schreef hoipim het volgende:
zou wouter misschien iets/een document hebben gevonden waarmee hij de belgen kon chanteren en zo fortis voor een prikkie kopen?
Misschien heeft fortis wel zeer belangrijke informatie achtergehouden, en heeft wouter gedreigd dit openbaar te maken, als fortis nederland niet werd verkocht.
ik dacht ik herhaal mijn post maar eens, misschien is het dan afgelopen met het geruzie en kunnen we weer ontopic.quote:
Ik verwacht niet .. dat fortis onder de 1 eu zal zakken .. maar we zullen zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:12 schreef zatoichi het volgende:
Als je aandelen fortis hebt, is het misschien zelfs verstandig bij te kopen; al weet je het nooit. Voor hetzeflde geld blijkt de holding echt helemaal leeg te zijn, en als dat naar buiten komt, dan stort het helemaal in...
Gokken mag natuurlijk hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik verwacht niet .. dat fortis onder de 1 eu zal zakken .. maar we zullen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |