Vertel dat verhaal eens?quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:53 schreef Grulez het volgende:
Gaan ze het nou nog over Donk hebben en die chicks, das veel interessanter.²
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Sneijder heeft ook zo'n kampwijf toch?²
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het lijkt wel de story ja. Al 2 seizoenen lang.
Wat Sneijder zei keur ik ook absoluut niet goed maar dat Van Persie nu op de man lijkt te spelen met zijn uitspraken is natuurlijk verre van verstandig.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kom op zeg, Sneijder had gewoon niet zo laat alsnog zijn muil moeten open trekken. Gewoon een egootje die zichzelf blijkbaar belangrijker vindt dan het elftal.
Als je iemand in de media aanvalt dan kan je een reactie terug verwachten, doe het dan persoonlijk via de telefoon.
Jajaja precies. Dit is een roddelrubriek zonder inhoud en VI is dan gewoon VIquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het lijkt wel de story ja. Al 2 seizoenen lang.
Donk paalde de chick van De Zeeuw, ofzow.quote:
Nee financieel nieuwsquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:56 schreef Zero2Nine het volgende:
laten we het ook nog even over clown Bassie hebben
Nogal, maar da's niks nieuws.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zijn die voetballers toch eigenlijk ook dom he²
En op het moment niet echt in vormquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:57 schreef Blawh het volgende:
Huntelaar op de bank, lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk. En dan niet eens omdat hij het minste de vedette is van alle aanvallers, hij is kwalitatief gezien ook gewoon de minste.
Zeker, de nieuwe blanke Kluivert.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Van persie in de spitseindelijk daar wachten wij op.
Was gewoon een domme vraag.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:58 schreef GieJay het volgende:
Waarom kan die peter bosz niet gewoon een direct antwoord geven.. Sjezus wat kan die vent lullen
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Donk paalde de chick van De Zeeuw, ofzow.
Dus al snel kon men zeggen dat 'bonk bonk Donk' toch wel een serieuze strekking had.
Zullen vast wel meer mensen over beslissen, als 3 er voor ontslag zijn en Bosz blijft hem steunen dan gaat Verbeek gewoon weg lijkt me.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Loyaal zijn?
Als Verbeek ontslagen wordt, wordt hij toch ontslagen door de technisch directeur? Bosz dus.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Is die paarse niet van sneijder?
redelijk tot slecht. Morgen voetbal international weerquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:59 schreef mordradead het volgende:
Nou, dat was de aflevering van vandaag.... zeg het maar jongens, wat vonden we ervan?
Heitinga. Zusje van Zenden is dat.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker wijf gek.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:59 schreef jmac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah zie 't. Wat een zonnebank face zeg![]()
Jij valt op ouderwetse varkenspoten?quote:
ohnee ze is lelijk trouwens jojoortje leest hier ook mee hihiquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
, net of je iets ziet op die foto behalve dat ze blond is.
Als je van gebruinde breezer mutsen houdt wel ja. Maar goed.. Daar vallen vooral voetballers EN voetbalfans op idd..quote:
Die heeft heel AZ over d'r heen gehad, behalve Pelle want die stak 'm er naast.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij valt op ouderwetse varkenspoten?²
Begin zeker gemist ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:02 schreef J-heronimus het volgende:
Vieze homo's bij Studio Voetbal.
Overzicht van alle eredivisie clubs die afgelopen week Europees hebben gespeeld, maar van NEC wordt weer geen fragment vertoond.
Ja, valt me op dat voetballers vaak op hetzelfde type sensuelen vallen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:02 schreef jmac het volgende:
[..]
Als je van gebruinde breezer mutsen houdt wel ja. Maar goed.. Daar vallen vooral voetballers EN voetbalfans op idd..
das beter dan die van de zeeuwquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lag aan de centjes, NOS heeft de rechten niet, dat zei Jack tenminste.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:02 schreef J-heronimus het volgende:
Overzicht van alle eredivisie clubs die afgelopen week Europees hebben gespeeld, maar van NEC wordt weer geen fragment vertoond.
NOS heeft de rechten niet, zei Jack aan het begin.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:02 schreef J-heronimus het volgende:
Ze doen het expres!quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:02 schreef J-heronimus het volgende:
Wellicht een goed idee om eens te gaan investeren in een solide bril?quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:02 schreef J-heronimus het volgende:
En dan vooral niet de goal van Koevermans laten zien. In het prorgramma verder ook geen woord over de Europese wedstrijden van de Nederlandse clubs. Alleen in het begin even vragen wat Koeman er van vond dat alle Nederlandse clubs door waren.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja laten we nog wat beelden van Liverpool - PSV bekijken. Leuk.²
Kwestie van prioriteiten stellen natuurlijk. De NOS vindt de thuiswedstrijd van Ajax tegen FC Borac, waar na de 4-1 nog 0,0 spanning aan zat, belangrijker om geld voor neer te leggen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat lag aan de centjes, NOS heeft de rechten niet, dat zei Jack tenminste.
Jij maakt liever een product dat door 3 mensen gekocht wordt dan door 100.000?quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kwestie van prioriteiten stellen natuurlijk. De NOS vindt de thuiswedstrijd van Ajax tegen FC Borac, waar na de 4-1 nog 0,0 spanning aan zat, belangrijker om geld voor neer te leggen.![]()
En dan pretendeert de NOS nog wel de redactie te hebben met het meeste voetbalverstand.
AZ, duh.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:11 schreef Zero2Nine het volgende:
Waar is nou eigenlijk allemaal over gepraat? van Persie en Sneijder, sitatie bij Feyenoord, gedoe met Sno en...?
Alleen de samenvatting van Ajax kopen was voldoende geweest. Daarnaast is de NOS is geen commerciële zender, dus je argumentatie is niet relevant.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij maakt liever een product dat door 3 mensen gekocht wordt dan door 100.000?²
Naar de wedstrijd Dinamo Boekarest - NEC hebben 500.000 mensen gekeken via TV Gelderland.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
onzin argument. Bij de wedstrijd van ajax was totaal geen spanning meer bij NEC wel.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
gvd wat een kutnieuws.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Er zijn helaas ergere zaken dan de taille van Mevr. Sneijder:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=1775530&c=41²
Ik moest heel even aan dat kopdoelpunt van Tuijp denken van vanmiddagquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Er zijn helaas ergere zaken dan de taille van Mevr. Sneijder:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=1775530&c=41²
Dat weet jij niet, jij hebt de wedstrijd niet gezien.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:14 schreef Palmboom313 het volgende:
onzin argument. Bij de wedstrijd van ajax was totaal geen spanning meer bij NEC wel.
SPANNING VOORAF je weet toch al dat ajax door gaat en nec niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat weet jij niet, jij hebt de wedstrijd niet gezien.
Nou wat is het probleem dan, janksnor. Tegenwoordig heeft half Nederland een kastje voor digtale TV in huis staan en kunnen dus TV Gelderland kijken. En blijkbaar heeft iedereen die de wedstrijd wilde kijken dat ook gedaan.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:13 schreef J-heronimus het volgende:
Naar de wedstrijd Dinamo Boekarest - NEC hebben 500.000 mensen gekeken via TV Gelderland.
[Calimero modus off]
Nou inderdaad, wat een spanning, kon er 3 dagen niet van slapen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:17 schreef Palmboom313 het volgende:
SPANNING VOORAF je weet toch al dat ajax door gaat en nec niet.
Hij heeft wel gelijk want Dinamo Boekarest was aardig gevaarlijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat weet jij niet, jij hebt de wedstrijd niet gezien.
Koeman voegt nooit ergens iets toe, waar hij ook komt. Het is te hopen dat hij snel een goedbetaalde schnabbel in verweggistan aangeboden krijgt, dan hoeven we zijn domme gewauwel ook niet langer aan te horen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:12 schreef venomsnake het volgende:
Ronald Koeman voegt echt helemaal niets toe aan het programma.
Bosz is toch wel iets meer dan zomaar een oud-voetballer. Hij geniet bij Heracles volgens mij nog altijd veel respect. Voor zijn komst was het een onbenullig eerste divisie-clubje, nu is het toch wel een stabiele eredivisieclub.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Koeman voegt nooit ergens iets toe, waar hij ook komt. Het is te hopen dat hij snel een goedbetaalde schnabbel in verweggistan aangeboden krijgt, dan hoeven we zijn domme gewauwel ook niet langer aan te horen.
Bosz kwam ook totaal niet sympathiek over, maar dat probleem heeft ie al jaren. Gewoon een oud-voetballer die een mooi baantje aangeboden heeft gekregen destijds, maar compleet ongeschikt is voor de functie. Misschien leuk voor een club uit de eerste divisie ofzo, maar voor Feyenoord!?
Borst zat teveel te zeiken en zeuren en domme vragen te stellen en uitspraken te ontlokken etc.
Ik snap ook niet waarom hij opeens zo zit te zeiken op Van Marwijk, iedere kans die hij krijgt. Beetje opportunistisch ventje blijft het toch, net als Derksen helaas.
Ik mis Youri ook wel. Gewoon een rustige, rationele, realistische gozer, die gewoon houdt van voetbal, en niet van dat overdreven gezeik eromheen enzo. Daar doet ie niet aan mee.
Ik zou het liefst trouwens Henk Spaan daar dan gewoon aan tafel hebben als vaste gast.
Dat zal best, maar Heracles is nu eenmaal geen Feyenoord.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bosz is toch wel iets meer dan zomaar een oud-voetballer. Hij geniet bij Heracles volgens mij nog altijd veel respect. Voor zijn komst was het een onbenullig eerste divisie-clubje, nu is het toch wel een stabiele eredivisieclub.
Het is nou eenmaal makkelijk om kritiek te uiten vanaf de zijlijn ehquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bosz is toch wel iets meer dan zomaar een oud-voetballer. Hij geniet bij Heracles volgens mij nog altijd veel respect. Voor zijn komst was het een onbenullig eerste divisie-clubje, nu is het toch wel een stabiele eredivisieclub.
Die Borst heeft wel gewoon een punt als hij stelt dat een "klein" relletje wel degelijk gevolgen kunnen gaan hebben voor het presteren van het Nederlands elftal op het komende WK.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Koeman voegt nooit ergens iets toe, waar hij ook komt. Het is te hopen dat hij snel een goedbetaalde schnabbel in verweggistan aangeboden krijgt, dan hoeven we zijn domme gewauwel ook niet langer aan te horen.
Bosz kwam ook totaal niet sympathiek over, maar dat probleem heeft ie al jaren. Gewoon een oud-voetballer die een mooi baantje aangeboden heeft gekregen destijds, maar compleet ongeschikt is voor de functie. Misschien leuk voor een club uit de eerste divisie ofzo, maar voor Feyenoord!?
Borst zat teveel te zeiken en zeuren en domme vragen te stellen en uitspraken te ontlokken etc.
Ik snap ook niet waarom hij opeens zo zit te zeiken op Van Marwijk, iedere kans die hij krijgt. Beetje opportunistisch ventje blijft het toch, net als Derksen helaas.
Ik mis Youri ook wel. Gewoon een rustige, rationele, realistische gozer, die gewoon houdt van voetbal, en niet van dat overdreven gezeik eromheen enzo. Daar doet ie niet aan mee.
Ik zou het liefst trouwens Henk Spaan daar dan gewoon aan tafel hebben als vaste gast.
Niet bijzonder grappig, maar hij had het even over de OS, dat hij meer aan de kant van De Haan staat qua opvattingen wat er mis was deze zomer, en hij zei dat hij vond dat de Feyenoord spelers zich een beetje aanstellen als ze zo lopen te zeuren en huilen over de fitness-regels van Verbeek.quote:
Je zou ook kunnen overwegen de uitzending gewoon zelf te gaan kijken morgen ofzo , kun je mooi meelullenquote:
Borst heeft op zich een puntje, maar het is zo overtrokken. Iedereen overdrijft het relletje ongelooflijk, en dat is zo triest. De 2 spelers beginnen er mee, en iedereen loopt erin mee. 2 spelers die een beetje mot hebben vanwege botsende egootjes. Niets nieuws.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:53 schreef Superfast het volgende:
[..]
Die Borst heeft wel gewoon een punt als hij stelt dat een "klein" relletje wel degelijk gevolgen kunnen gaan hebben voor het presteren van het Nederlands elftal op het komende WK.
Als 2 sterspelers een conflict hebben (al dan niet sluimerend) heeft dat invloed op de rest van de groep en dus op de uiteindelijke prestatie en dus is dit volkomen relevant .
Ook naar Bosz toe had hij volkomen gelijk door bepaalde zaken die spelen bij Feyenoord aan de kaak te stellen zoals o.a. het falende scouting-beleid .
Aan het einde sloeg hij zoals helaas wel vaker compleet de plank mis door te stellen dat als Verbeek faalt Bosz ook maar meteen moet opstappen omdat dit falen compleet zijn verantwoording zou zijn (alsof er geen randverschijnselen zijn waardoor een trainer van welke club dan ook zijn ontslag krijgt of zelf besluit op te stappen)
Henk spaan bij Studio Voetbal?
Lijkt me niet, van Gelder wordt soms al verweten teveel "gekleurd" te zijn (hoewel ik dit persoonlijk vind meevallen) en dan zou Henk Spaan een goede keuze zijn dat lijkt me niet in het belang van de kijkcijfers![]()
Youri Mulder is vind ik net als zijn vader iemand die meesterlijk kan vertellen en van Twente en Schalke de nodige kennis heeft maar zijn actuele kennis is beperkt .
Ik kijkt dergelijke programma's om nieuwtjes te horen , achtergronden van het voetbal en dingen die spelen maar nog niet door clubs zelf naar buiten zijn gebracht.
In mijn ogen hebben zowel Borst als Derksen regelmatig dergelijke nieuwtjes .
Het nadeel van Borst vind ik alleen wel dat die regelmatig zijn stem moet verheffen en vaak ook nog onterecht zijn gelijk schreeuwend en scheldend probeert te halen.
V Gelder en Genee vind ik beiden uitstekende presentatoren .
Het nadeel van Borst vind ik tevens dat die soms wel 10 minuten over Sparta loopt te lullen terwijl als je een uurtje voor de hele eredivisie hebt je meer tijd zou kunnen en misschien wel moeten besteden aan clubs als Roda , Nac e.a.
Derksen is ook een NEC supporter maar doet hier op tv dan alleen uitspraken over als daar iets over gevraagd word en lult ook niet meteen een kwart van het programma vol........
Persoonlijk zou ik Hugo Camps wel in een tv-programma zien al is het alleen maar om zijn filosofische benadering van de actualiteit![]()
Overigens top filmpje van AZ , Liverpool vond ik iets minder (waar was het doelpunt van Koevermand)
Die 2 spelers die mot hebben zijn wel dragende spelers voor het Nederlands elftal , en in het AD lees ik dat het wel degelijk een aardige ruzie is die beide heren hebben .quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Borst heeft op zich een puntje, maar het is zo overtrokken. Iedereen overdrijft het relletje ongelooflijk, en dat is zo triest. De 2 spelers beginnen er mee, en iedereen loopt erin mee. 2 spelers die een beetje mot hebben vanwege botsende egootjes. Niets nieuws.
En dat gezeik steeds van 'deze nieuwe generatie' en 'generatiekloof' en dat soort bullshit. Dat roept de oude garde altijd, maar het is van alle tijden. Toen Cruyff net uit de luiers was en op het veld bij Ajax zijn eerste potjes mocht meespelen, was hij ook meteen bezig met deligeren en commanderen enzo. En zo had je er nog een heel zootje die smokkelden tijdens de training, rookten in de bus, zich versliepen, s'avond flink dronken of gingen feesten, etc etc. Alsof Marco v. Basten een makkelijke jongen was(!) Of 'de kabel'. Het is van alle tijden dus ik word af en toe een beetje moe van dat gezeur. Koeman hoorde je er ook over, maar in '90 verneukten ze ook een heel WK door de egootjes. In 96 had je Davids met zijn gehuil.
Hoezo is Spaan niets voor Studio Voetbal? Ik zou niet weten waarom hij partijdig zou zijn, want komt altijd zeer objectief over. Gewoon een liefhebber van de sport, van de schoonheid van de sport, en volgens mij kan het hem, net als mij, dan niet zoveel schelen welke club het is, of welke speler. Ik vind hem altijd erg plezierig om naar te luisteren. Is niet zo'n 'zeikerd'. maar blijft steeds respectvol maar durft wel een mening te geven. Dat mag ik wel.
Youri hetzelfde. Zijn vader mag ik trouwens ook wel, maar die overdrijft nog wel eens, gaat TE DRAMATISCH worden enzo. Die schiet door. Youri blijft lekker nuchter en down-to earth. Als die iets niet weet dan zegt ie dat ook gewoon, en je ziet hem dan ook gewoon nadenken enzo. Bij mensen als Derksen en Borst lijkt het wel of ze alles en iedereen allang van te voren in hokjes hebben gesorteerd, en dan op basis van het hokje er een mening over hebben. Vooral Derksen zeikt graag af, en dat gaat me soms te ver. Hij is daar wel erg makkelijk in, en regelmatig is het echt heel opportunistisch enzo.
Genee vind ik zelf ook uitstekend. Goede kennis van zaken, en dat 'zuigen' vind ik wel grappig vaak, want daar jaagt ie Derksen steeds mooi de kast mee op![]()
Van Gelder is ook wel goed, maar niet heel bijzonder.
Koeman nietszeggend?quote:Op maandag 6 oktober 2008 03:19 schreef tong80 het volgende:
Even teruggelezen. Koeman was dus weer eens nietszeggend.
Vertel eens....was van voor mijn tijd.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 04:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel eens....was van voor mijn tijd.
Koeman is over 2 jaar coach van barcelona en wint de CL net als Rijkaard .quote:Op maandag 6 oktober 2008 04:54 schreef kraaksandaal het volgende:
Koeman was traag en als coach is ie zwaar mislukt, hij kan beter een andere baan gaan zoeken.
Studio voetbal?quote:Op maandag 6 oktober 2008 05:06 schreef tong80 het volgende:
Blijft klote dat het nioet meer terug is te kijken
Dat is voetbal international.quote:
Ook leuk maar je kunt op uitzendinggemist.nl studio voetbal toch terug kijkenquote:
Uhh.......... Koeman is iets ouder en langer bezig hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2008 05:16 schreef Superfast het volgende:
[..]
Koeman is over 2 jaar coach van barcelona en wint de CL net als Rijkaard .
Die had iedereen na zijn avontuur bij Sparta ook afgeschreven.......
Koeman is een jaar jonger als Rijkaardquote:Op maandag 6 oktober 2008 05:30 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Uhh.......... Koeman is iets ouder en langer bezig hoor.
Sinds dit jaar niet meer helaas.quote:Op maandag 6 oktober 2008 05:27 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ook leuk maar je kunt op uitzendinggemist.nl studio voetbal toch terug kijken
Das wel erg triest iddquote:
Euh, volgens mij kunnen maar weinig coaches zeggen dat ze drie keer kampioen zijn geworden in de Eredivisie en dat zij met drie verschillende clubs de kwartfinale van de Champions League hebben gehaald.quote:Op maandag 6 oktober 2008 04:54 schreef kraaksandaal het volgende:
en als coach is ie zwaar mislukt
Koeman was eerder een gevestigde speler en coach.quote:Op maandag 6 oktober 2008 05:32 schreef Superfast het volgende:
[..]
Koeman is een jaar jonger als Rijkaard
De Eredivisie in NL is een opstapje voor het echte werk, de kwartfinale telt niet echt mee.quote:Op maandag 6 oktober 2008 07:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Euh, volgens mij kunnen maar weinig coaches zeggen dat ze drie keer kampioen zijn geworden in de Eredivisie en dat zij met drie verschillende clubs de kwartfinale van de Champions League hebben gehaald.
Rijkaard speelde in 1980 al voor Ajax. Koeman pas in 83.quote:Op maandag 6 oktober 2008 07:14 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Koeman was eerder een gevestigde speler en coach.
Beide bakken er niet veel van.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 07:14 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Koeman was eerder een gevestigde speler en coach.
Beide bakken er niet veel van.
Nou, dat kun je voor 75% op het conto van Verbeek schrijven hoor. Bosz heeft afgemaakt waar Verbeek mee begonnen was. Niet dat dat iets af doet aan het kampioenschap van Bosz natuurlijk...quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Juist goed om een beetje tegengas te geven. De media krijgt wel erg vaak de schuld dan is het leuk om ook eens de andere kant te horen vind ik.quote:Op maandag 6 oktober 2008 06:41 schreef ASroma het volgende:
hugo met zijn eeuwige gejank dat de boodschapper de schuld krijgtVind je het gek, ten eerste is het al een reporter van de telegraaf geweest met dat verhaal van sneijder, ten tweede is het altijd opgeklopt
![]()
hugo verliest ook steeds meer zijn meerwaarde
zeker waar wat je daar zegt, alleen hij brengt het altijd alsof de sportjournalistiek de messiassen zijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:47 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Juist goed om een beetje tegengas te geven. De media krijgt wel erg vaak de schuld dan is het leuk om ook eens de andere kant te horen vind ik.
Ik vond hem goed bezig vooral ten opzichte van Bosz
Was zeker nog moe van de wedstrijd, wat heeft die vent gespeeld zegquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:18 schreef maril het volgende:
Ik vond Sibon wa tegenvallen ik dacht dat hij wat meer zou inbrengen.
Zoon Mulderquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:33 schreef maril het volgende:
Vader en Zoon Mulder![]()
VANAVOND in Studio voetbal
Jack van Gelder, Hugo Borst en Youri Mulder praten met Jan Mulder na over o.a. over het kwalificatieduel Oranje-IJsland en blikken vooruit op de wedstrijd a.s. woensdag tegen Noorwegen
Mooiquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:33 schreef maril het volgende:
Jack van Gelder, Hugo Borst en Youri Mulder praten met Jan Mulder na over o.a. over het kwalificatieduel Oranje-IJsland en blikken vooruit op de wedstrijd a.s. woensdag tegen Noorwegen
Jan Mulderquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:33 schreef maril het volgende:
Hans Kraaij Sr. is een ouwe zeikerd. Jan Mulder is vermakelijk.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee daar zitten we op te wachten, die oude zeikerd op de buis :S!
22 uur is ook een mooie tijd, dan om 23 uur naar bedquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Van mij mag het programma wel iets eerder beginnen, half 11 ofzo
Je moet het licht uitzetten om 23.30 zeker?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Zondags ben ik juist altijd zo brakquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je moet het licht uitzetten om 23.30 zeker?
Ben je toch altijdquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zondags ben ik juist altijd zo brak
En dan tot 24.00.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik hoop het.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:50 schreef GieJay het volgende:
De grote vraag blijft natuurlijk:
Zal hugo vanavond weer helemaal los gaan!?
Hij maakt zijn zinnen nog steeds niet af. Wat een poedel.quote:
Youri had net vier zinnen achter elkaar waarbij hij er niet één afmaaktequote:Op zondag 12 oktober 2008 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij maakt zijn zinnen nog steeds niet af. Wat een poedel.²
en als Mulder dan iets zegt over gebrek aan klasse en bravoure direct "ja, dat is bij Feyenoord ook zo"quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:03 schreef Crane het volgende:
Ah, Jack heeft Ajax er al bij gehaald, binnen 5 minuten.
Big fucking surprisequote:Op zondag 12 oktober 2008 23:03 schreef Crane het volgende:
Ah, Jack heeft Ajax er al bij gehaald, binnen 5 minuten.
Ik wil je niet te kort doen, dus heb ik voor de benodigde lach mijzelf even gekieteld.quote:
Bij VI hadden ze nu al de hele week doorgenomenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:06 schreef Merkie het volgende:
Wat een oninteressant openingsonderwerp. Wie is Martijn Reuser in godsnaam dat hij zo prominent in beeld komt en waarom zou het mij moeten boeien dat hij naar een psycholoog is geweest.
Een goede presentator presenteert.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef Merkie het volgende:
Wat is Jack toch een slechte presentator, een goede presentator had De Martijn Reuser-show al na 30 seconden afgekapt.
Drenthe ookquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zag Michel Vorm smsen op de tribune volgens mij keek Hugo niet goed
Terechtquote:
Altijd leuk om te zienquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:15 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
leuk hoor voorbeschouwing laten zien op een wedstrijd die al geweest is.
Doe sowieso niet zo'n dom avonturen-muziekje.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:15 schreef Merkie het volgende:
Zet die achtergrondmuziek eens wat zachter, NOS-amateurs.
Om neer te schieten?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Bert Maalderink ons favo verslaggevert
Ja, met Timmer in het doel hadden we nooit van IJsland gewonnen natuurlijk.quote:
Vorm : Conjo heb jij die nieuwe Casio horloge al ?quote:
Idd, waarom hebben ze het niet over de niet-gegeven penalty van Suarez tegen Feyenoord?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:16 schreef BB-boy het volgende:
Ik wil overtredingen van 3 weken geleden zien!
Maalderink was op avontuurquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:16 schreef Crane het volgende:
[..]
Doe sowieso niet zo'n dom avonturen-muziekje.
Klopt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, met Timmer in het doel hadden we nooit van IJsland gewonnen natuurlijk.![]()
Dat sowieso, maar daar kan ik nog wel mee inkomen als je het goed in het filmpje mixt. Maar zo slaat het nergens op, Windows Movie Maker 1.0 ofzo.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:16 schreef Crane het volgende:
[..]
Doe sowieso niet zo'n dom avonturen-muziekje.
Of achter Makaay?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Van Persie achter Klaas Jan inderdaad. Jan snapt het
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:22 schreef _Mike_ het volgende:
dan dan dan dan dan dan dan dan youri!11
Zijn uitleg is duidelijker dan Youri's uitleg hoorquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:22 schreef qonmann het volgende:
En Jan Mulder, die nog nooit trainer is geweest, weet het weer het beste ...
Ja met zijn blessures is dat perfect !quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:23 schreef Palmboom313 het volgende:
elftal om van persie heen bouwen dat is perfect
nou dan zet je van der vaart er neer zet als hij gebleseerd isquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja met zijn blessures is dat perfect !!!!
zinloze uitzending dit ..dat geschreeuw van die beide Muldersquote:
in in in in in in innnn voetballenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
"Bergkamp was behoorlijk fel in...." Youri please maak je zinnen af, wat wou je zeggen!!!!!!!!!!!!![]()
²
Ja dat is ook wel een jongen die.. die kan behoorlijk..quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
"Bergkamp was behoorlijk fel in...." Youri please maak je zinnen af, wat wou je zeggen!!!!!!!!!!!!![]()
²
Zo denk ik er ook over. Van Persie is gewoon onze allerbeste speler.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:23 schreef Palmboom313 het volgende:
elftal om van persie heen bouwen dat is perfect
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:24 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Volgens mij is hij misselijk ofzo.
quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:19 schreef Frasier het volgende:
Wat een ongelooflijke mongool is die Marcellis toch ookEn wat een pauper kop
En hoog gerespecteerde moslimquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Van Persie is gewoon onze allerbeste speler.²
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Niks mis met zijn kwaliteiten in ieder geval.
Robben en Boulah zijn nooit fit.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:26 schreef Palmboom313 het volgende:
huntelaar
robben - van persie - kuyt
van bommel/de jong- sneijder
bronkhorst - heitinga - marcellis - bouhlarouz
stekelenburg
comments
Ja? Leuk bijkomend voordeel.quote:
Zijn vrouw iig welquote:
Dat dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze mogen wat mij betreft schotse collie Youri zo inruilen voor die Jan.²
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:32 schreef Crane het volgende:
Rot op Jan, met je 'sterven in schoonheid'. Laat dat Ajax maar doen. Oranje moet gewoon winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |