Ik met pijn en moeite twee boterhammen zonder boter met kipfiletquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:30 schreef SHE het volgende:
Bij mij ook
Ik heb nog *niets* gegeten vandaag en ook nog *geen* zin
Is dat nog steeds die kater of ben je stiekem gewoon grieperig?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik met pijn en moeite twee boterhammen zonder boter met kipfilet. En ik heb ook geen honger, ik heb geen zin om te roken, ik voel me gewoon algeheel lichamelijk kut. Nog steeds
. Ik zit de minuten hier af te tellen tot ik naar huis kan, zodat ik in mijn nest kan gaan liggen
.
Ik weet het niet meer hoor. Ik pik alles op de laatste tijd, ik voel me al 2 weken "niet zo lekker". En als ik mezelf vandaag eens zo'n beetje bekijk heb ik gisteren gewoon een migraine aanval gehad (heb de hele dag kotsend op de plee gezeten, dacht dat het van de wijn kwam) maar dan met minder hoofdpijn dan normaal.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:47 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Is dat nog steeds die kater of ben je stiekem gewoon grieperig?
Is jouw baby pas een half jaar? Ze is zo groot!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer hoor. Ik pik alles op de laatste tijd, ik voel me al 2 weken "niet zo lekker". En als ik mezelf vandaag eens zo'n beetje bekijk heb ik gisteren gewoon een migraine aanval gehad (heb de hele dag kotsend op de plee gezeten, dacht dat het van de wijn kwam) maar dan met minder hoofdpijn dan normaal.
Ik kan niet eens meer nadenken, dat doet echt zeer. Ik vraag me af wanneer ik weer mijn sterke zelf ben, na een half jaar mag dat toch wel weer eens komen?
Ik heb exact hetzelfde, maar met dat verschil dat ik er geen kind uit heb gewurmd. ( dat ik weet )quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer hoor. Ik pik alles op de laatste tijd, ik voel me al 2 weken "niet zo lekker". En als ik mezelf vandaag eens zo'n beetje bekijk heb ik gisteren gewoon een migraine aanval gehad (heb de hele dag kotsend op de plee gezeten, dacht dat het van de wijn kwam) maar dan met minder hoofdpijn dan normaal.
Ik kan niet eens meer nadenken, dat doet echt zeer. Ik vraag me af wanneer ik weer mijn sterke zelf ben, na een half jaar mag dat toch wel weer eens komen?
de 2 voor SQL was wel wat minderquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:54 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Zulke hoge cijfers heb ik sinds de Havo niet meer gehaald! Echt top!
Valt wel mee, ik denk dat het lange haar wat misleidend isquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Is jouw baby pas een half jaar? Ze is zo groot!!![]()
En beterschap ofcourse
Nee, dat is helemaal de bedoeling.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:14 schreef Merel het volgende:
SHE, kan het kloppen dat ik spierpijn heb aan de zijkant van m'n buik terwijl ik gisteren oefeningen voor rug en triceps heb gedaan? Of is er dan iets fundamenteel mis?
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:20 schreef Merel het volgende:
Wat zitten jullie toch allemaal in de lappenmand!
Dat zie ik dan ook echt zo voor me hè, gezellig samen in een grote hondenmand met dekens en plaids om jullie heen gewikkeld en dan allemaal zo'n thermometer in de mond en zielig kijken
Een combinatie vanquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:20 schreef Merel het volgende:
Dat zie ik dan ook echt zo voor me hè, gezellig samen in een grote hondenmand met dekens en plaids om jullie heen gewikkeld en dan allemaal zo'n thermometer in de mond en zielig kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |