Laten we het er maar ophouden dat hij net zo goed was als de zangkwaliteit van driesquote:Op zondag 18 januari 2009 19:51 schreef kevin6188 het volgende:
Moeten we het nog over Blom hebben hier?
Die was voor beide kanten erg slecht, maar kan me eigenlijk niet echt een "Wegereef" dwaling herinneren. Misschien dat rood ipv geel op zijn plaats was geweest bij vd Beukeringquote:Op zondag 18 januari 2009 19:51 schreef kevin6188 het volgende:
Moeten we het nog over Blom hebben hier?
Die Wegereef, hč!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:36 schreef Prosac het volgende:
Wegereef geeft toe dat hij er naast zat.
Hij "voelde" dat het hands was en het geluid klonk ook als een handsbal, toen de spelers ook nog zo heftig reageerden gaf hij maar een penalty.![]()
kortom:bewezen dat het helpt om heftig te reageren
Dat zou kunnen.. echter kun je (bijna) nooit met zekerheid zeggen hoe een wedstrijd geëindigd zou zijn als de scheidsrechter wel de goede beslissing zou hebben genomen.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:46 schreef snowgoon het volgende:
Volgens mij zou de stand er heel anders uitzien zonder al die blunders van scheidsen. Roda JC had moeten winnen, Heracles ook een goal onthouden.
Elektronische waarneming van buitenspel en doelpunten zou al heel wat schelen, net als een soort Hawkeye systeem.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:52 schreef snowgoon het volgende:
Ja dat is natuurlijk ook de pest. Daarom is het ook niet mogelijk om een penalty terug te trekken of een doelpunt alsnog toe te kennen.
Helemaal mee eens, wat een wanvertoning van de scheidsen dit weekend. Heracles en Roda van een eerlijke wedstrijd ontnomenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef Scorpie het volgende:
Het was weer een ware verzameling van droeftoeters dit weekend. Ongelooflijk wat slecht
Ik ben bang dat we deze ook kunnen gebruiken voor de volgende week, de week daarna en de week daarna tot het seizoen is afgelopen.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef Scorpie het volgende:
Het was weer een ware verzameling van droeftoeters dit weekend. Ongelooflijk wat slecht
Ik geloof toch niets van de smeekbedes van de scheidsrechters.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:30 schreef Prosac het volgende:
Viel mij ook op, dat ze hun fouten toegaven. Waarschijnlijk instructies, want eerder waren ze redelijk consequent in het ontkennen van hun fouten. Althans, zo leek het.
Ze zijn in de samenvatting van Roda-PSV alleen even 'vergeten' te laten zien dat Roda ook nog een keer echt hands maakte en dat daar geen strafschop voor werd gegeven.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:16 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, wat een wanvertoning van de scheidsen dit weekend. Heracles en Roda van een eerlijke wedstrijd ontnomen
Daar vertelde de scheids het volgende over:"Geen strafbaar hands want de bal ging naar de arm en niet andersom."quote:Op maandag 19 januari 2009 08:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze zijn in de samenvatting van Roda-PSV alleen even 'vergeten' te laten zien dat Roda ook nog een keer echt hands maakte en dat daar geen strafschop voor werd gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |