Was gewoon een lelijk achterbuurt wijf.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:50 schreef Poeke het volgende:
wat the fuck voor ideaalbeeld van een vrouw heb jij dan...
die andere waren stuk voor stuk zwaar lelijk/hoerig
Dit is een mooi meisje
Ik kan nou niet echt ontdekken wat daar mis mee is.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:40 schreef -Melf- het volgende:
http://smikkel-tje.hyves.nl/
Het model wendy die ruben gekozen had...
gewoon een normaal leuk meisje verder..
Idd, de rest was nou ook niet echt om over na huis te schrijven, meen ik mij te herinneren.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ik kan nou niet echt ontdekken wat daar mis mee is.
met zo'n rotkop een fotoshoot doen --> failquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:00 schreef Dakota het volgende:
Topics niet lezen. -> Fail.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
met zo'n rotkop een fotoshoot doen --> fail
Ik heb het topic gelezen lambal. Wil je soms zeggen dat die foto is genomen tijdens een tuinfeestje of tijdens een familieuitje? Neen, dat is overduidelijk een foto die is genomen tijdens een fotoshoot. Fail.quote:
't is toch echt niet het meisje uit de OP.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb het topic gelezen lambal. Wil je soms zeggen dat die foto is genomen tijdens een tuinfeestje of tijdens een familieuitje? Neen, dat is overduidelijk een foto die is genomen tijdens een fotoshoot. Fail.
Ben je nou dom of doe je net alsof? Waar heb ik beweerd dat het om het meisje uit de OP gaat? Ik zeg alleen dat ze een grafkop heeft en dat ik niet snap dat ze een fotoshoot doet - en nee, dan heb ik het niet over de fotoshoot uit de OP. Zeggen dat iemand moet lezen terwijl ze het zelf niet doenquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:21 schreef dubidub het volgende:
[..]
't is toch echt niet het meisje uit de OP.
Als TS het heeft over de playboy + uitzoeken van meisje voor fotoshoot mag ondergetekende aannemen dat jij het over dat meisje had.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ben je nou dom of doe je net alsof? Waar heb ik beweerd dat het om het meisje uit de OP gaat? Ik zeg alleen dat ze een grafkop heeft en dat ik niet snap dat ze een fotoshoot doet - en nee, dan heb ik het niet over de fotoshoot uit de OP. Zeggen dat iemand moet lezen terwijl ze het zelf niet doen
Niet als er in mijn post tevens een quote staat met daarin de link van de afbeelding waar ik het over hebquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:26 schreef dubidub het volgende:
[..]
Als TS het heeft over de playboy + uitzoeken van meisje voor fotoshoot mag ondergetekende aannemen dat jij het over dat meisje had.
Die line-up van vrouwenquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:48 schreef _Johnny_ het volgende:
http://player.omroep.nl/?serid=3785
12.48 ... dat meisje!
Wat ben je precies als je op een forum bekend maakt dat je vriendin het doet met Ruben Nicolai dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:46 schreef Dakota het volgende:
hij heeft nog niet zo lang een kindje met zijn vrouw en hij gaat vreemd met een vriendin/kennis van mij
Dan ben je dus een enorme lul.
een heldinquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:23 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Wat ben je precies als je op een forum bekend maakt dat je vriendin het doet met Ruben Nicolai dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |