Belachelijk trouwens hoe vaak Frits aan het roepen is dat er meer gestemd moet worden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Tja, het verhaal Remko is vergelijkbaar toch.
Ik ben toch meer een voorstander van stemmen op de minst favoriet, in plaats van je favoriet. Maar dat levert te weinig geld op natuurlijk
Ja, dat dus!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:49 schreef Merel het volgende:
Ja kijk, tuurlijk is John beter, maar het is zo zielig voor Amir!
Het kan ook laksheid zijn van het publiek. 'Ach, John gaat tóch wel door'.. misschien zoietsquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:51 schreef Kinga het volgende:
Zouden ze misschien gesjoemeld hebben met stemmen? Zodat eens iemand anders in de sing off staat?
Ik kan me dit serieus niet anders voorstellen.
het is het bekende syndroom dat veel mensen denken dat bepaalde personen toch wel door gaan omdat ze zo goed zijn.... in dit geval John dus... maar het kan Freek net zo goed overkomen...quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:51 schreef Kinga het volgende:
Zouden ze misschien gesjoemeld hebben met stemmen? Zodat eens iemand anders in de sing off staat?
hij krijgt vast per sms betaaldquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Belachelijk trouwens hoe vaak Frits aan het roepen is dat er meer gestemd moet worden.
Ik heel goedquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:51 schreef Kinga het volgende:
Ja, dat dan weer welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |