alsof ie een nieuwe jurk mocht uitzoeken jaquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat "yes" kwam er trouwens erg homoseksuelerig uit
Ik vraag me ook af of hij kan zingen nu...quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:46 schreef Merel het volgende:
Lullig, want Amir weet nu zelf ook wel dat het geen zin meer heeft
Dat heb ik al de hele reeksquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Wat een schandalige keuze van NL vanavond zeg.... John is een van de 2 die uberhaupt over het totaalpakket beschikt en die dan wegstemmen
Tja, het verhaal Remko is vergelijkbaar toch.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Wat een schandalige keuze van NL vanavond zeg.... John is een van de 2 die uberhaupt over het totaalpakket beschikt en die dan wegstemmen
Ja, dat vind ik ook... er zijn best veel goede Nederlandse liedjes gemaakt, en dan dit kiezen...quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |