deze is trouwens voor jou, lekker duister enzoquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga zo maar es een filmpje kijken, al dat zitten achter de computer wordt ook saai

maar is het zeker dat dit gebouwd wordt?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Beetje overdreven
Er staan veel huizen te koop, maar dat is de trend in het land op dit moment.
Alleen de lelijke en/of overprijste huizen staan lang te koop (zoals overal), mooie jaren-30 woningen zijn binnen een scheet verkocht.
Maar goed, om op je vraag in te gaan. Door de vergrijzing zijn er meer appartementen nodig. Omdat Enschede de natuurgebieden buiten de stad niet wil aantasten hebben ze besloten om de lucht in te gaan, wat ook weer goed is voor het imago van de stad.

wat een herriequote:Op zondag 5 oktober 2008 22:10 schreef Bob-B het volgende:
[..]
deze is trouwens voor jou, lekker duister enzo

Hij is heerlijk, vooral wat verderopquote:

Klopt, ze zijn in gesprek dacht ik. Komt allemaal wel goed.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar is het zeker dat dit gebouwd wordt?
Defensie heeft bezwaar ingediend ivm storing van de radar. ze hadden ook al problemen met de alpha toren

joowquote:

wat flauwquote:

ik nietquote:

ik ben vandaag haast niet online geweestquote:

hee skipquote:

kijk zequote:

jij ookquote:

quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:24 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Bijna tijd om naar bed te gaan Morgen weer aanwezig zijn

Wat doet hij dan?quote:
| Forum Opties | |