quote:
Daarom praat ik niet meer met mn ex. Niet omdat ze loog, maar gewoon omdat het uiteindelijk een kutwijf bleek te zijnquote:
Waarom ze het bouwen, in the first placequote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom ze het bouwen, in the first place
Ik denk extra woonruimte.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:38 schreef Moody het volgende:
Enschede had al het hoogste woongebouw van Overijssel, nu wordt deze ingehaald door weer 2 nieuwe torens:
Beetje overdrevenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:50 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet hoe vaak je in Enschede bent... maar bijna de helft van de woningen staan te koop. Waarvan een groot deel al meer dan twee of drie jaar
Dat is waar. Laat ze van de natuur maar afblijvenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Beetje overdreven
Er staan veel huizen te koop, maar dat is de trend in het land op dit moment.
Alleen de lelijke en/of overprijste huizen staan lang te koop (zoals overal), mooie jaren-30 woningen zijn binnen een scheet verkocht.
Maar goed, om op je vraag in te gaan. Door de vergrijzing zijn er meer appartementen nodig. Omdat Enschede de natuurgebieden buiten de stad niet wil aantasten hebben ze besloten om de lucht in te gaan, wat ook weer goed is voor het imago van de stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |