Mijn moeder verstopt het lekkere spul, aangezien ik teveel snoep en er dan niks meer voor hen over is.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:44 schreef Fems het volgende:
[..]
Mijn moeder verstopt het lekkere spul, aangezien ik teveel snoep en er dan niks meer voor hen over is.
En ik kan nu ook niet uitgebreid gaan zoeken, aangezien ze gewoon thuis is
daar ben ik te lui voor. dus ik wacht maar gewoon op het avondeten! En dan lekker douchen en in mn pyama op de bank zitten tv-series kijken (H) (als ik uitgeleerd ben)quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dan moet je naar de supermarkt
zit je in een tentamenweek?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:51 schreef Fems het volgende:
[..]
daar ben ik te lui voor. dus ik wacht maar gewoon op het avondeten! En dan lekker douchen en in mn pyama op de bank zitten tv-series kijken (H) (als ik uitgeleerd ben)
endespatiebalkisstuk?quote:
Welk lijstje?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:09 schreef rulerofdeath het volgende:
jij kunt dat vast wel bevestigen/ontkrachten:
Kunnen jij en Samzz op Boe's lijstje?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:09 schreef rulerofdeath het volgende:
jij kunt dat vast wel bevestigen/ontkrachten:
Kunnen jij en Samzz op Boe's lijstje?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:17 schreef rulerofdeath het volgende:
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil gewoon de statistieken up-to-date houdenquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]!
En nou wil jij weten of ik en Samzz geneukt hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |