In Utregg vragen ze: en waar wearkk jij dannquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee Vievekind! Wat had je bij de McDo??
Merel, we snorren in Utrecht wel iemand voor je op
Je moet naar Zweden verhuizen. Helpt verbazingwekkend goed!quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:41 schreef Merel het volgende:
Zal ik nu heeeeeel zielig gaan doen en zeggen dat ik ook een Mr wil om op te wachten?
Maar serieus, waar vind je nog leuke mannen tegenwoordig? Of waar vinden ze mij?
OK, dat is dan m'n back-up-plan als alle leuke mannen in NL op blijken te zijn!quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:52 schreef AKnynke het volgende:
Je moet naar Zweden verhuizen. Helpt verbazingwekkend goed!![]()
Ik heb de eerste twee weken heel rebels een zak snoep leeg gegeten in de klasquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:55 schreef Merel het volgende:
Ik vind het gek dat iedereen van je opleiding "op dieet" is PF! Je zou juist verwachten dat die mensen sowieso een gezonde levensstijl hebben. Of eigenlijk boeit het ook geen bal, dat je er veel vanaf weet betekent niet dat je je er zelf ook aan moet houdenKijk maar naar alle dokters die roken enzo, die weten ook dat het ongezond is maar trekken toch hun eigen plan. Niet dat ik dat nou slim vind ofzo, maar je moet je niet verplicht voelen om je eetgewoontes aan te passen vanwege je opleiding of de studiegenoten, dat moet je alleen voor jezelf doen
En ik vertel ook niemand dat ik op dieet ben en wil afvallen, ik zeg gewoon dat ik tegenwoordig gezonder doe, dat scheelt alweer een hoop discussie!
En Co, ik vind het een mooie afspraak, alle mooie mannen in Utrecht zijn volgende week voor mij!
Ja nou ja je hebt wel gelijk.. Maar volgens mij is het SHE dieet niet echt een dieet om af te vallen maar ook vooral om gezond te eten. Als ik het goed heb begrepenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
@PF: toen ik een jaar of 20 was kon ik ook alles eten zonder aan te komen. Hoort bij de leeftijdNatuurlijk kan het geen kwaad je eetgewoontes wat aan te passen, want jij eet echt vreemd af en toe. Maar echt op dieet gaan lijkt me nou ook weer niet nodig. Is het niet gewoon een idee om dagelijks bijvoorbeeld 4 -6 sneden brood, 2 stuks fruit, een rauwkostsalade, warm eten, eventueel een toetje en nog wat lekkers te eten ? Dan heb je een redelijk normaal eetpatroon en kan je je wat uitglijders permiteren.
Zaak is volgens mij vooral normaal leren eten.
Nou, ik heb het SHE-eet niet strikt gevolgd (wel als uitgangspunt genomen), en ben wel degelijk afgevallen. Geen idee eigenlijk dus.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja nou ja je hebt wel gelijk.. Maar volgens mij is het SHE dieet niet echt een dieet om af te vallen maar ook vooral om gezond te eten. Als ik het goed heb begrepen
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:04 schreef Merel het volgende:
Ik zou echt gek worden als ik zo'n studie deed, dat iedereen zo op elkaar zit te letten enzo...
Moet je de mode-academie doenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:04 schreef Merel het volgende:
Ik zou echt gek worden als ik zo'n studie deed, dat iedereen zo op elkaar zit te letten enzo...
Nog snel even op crashdieet voor de meeting dusquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:05 schreef Tinkepink het volgende:Ik zie al een beetje op tegen de meeting. Dat jullie allemaal naar mijn figuur gaan kijken en naar de kleding die ik draag etc, etc.
Zo'n opleiding moet de hel zijn.
Okayïg klinkt als een nieuw ikeameubel ofzo!quote:
Nouja, het was wel aardig. Ik had alleen al maanden niet gedronken enzo, en daar ben ik vandaag de hele dag aan herinnerd. Ik kon net pas weer een stukje koude pizza binnenhoudenquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Nog snel even op crashdieet voor de meeting dus
En wij zullen wel eens even oordelen of dat terecht isquote:
ja, het dieet in de OP is een basisschema. Bedoeld als eerste stap om mensen eerst normaal te leren eten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, ik heb het SHE-eet niet strikt gevolgd (wel als uitgangspunt genomen), en ben wel degelijk afgevallen. Geen idee eigenlijk dus.![]()
SHE? Hoe zit het? Is je dieet geschikt voor PF als ze eigenlijk niet op dieet hoeft maar gewoon normaal moet leren eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |