abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62158639
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Hee Vievekind! Wat had je bij de McDo??

Merel, we snorren in Utrecht wel iemand voor je op
In Utregg vragen ze: en waar wearkk jij dann
En ik vorig jaar: Uhm. Ik zit in de zesde. Hihi.

Maar wel leuke (wat oudere ballerige) mannen vaak (En met wat ouder bedoel ik 20+ )
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:52:02 #202
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62158679
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:41 schreef Merel het volgende:
Zal ik nu heeeeeel zielig gaan doen en zeggen dat ik ook een Mr wil om op te wachten?

Maar serieus, waar vind je nog leuke mannen tegenwoordig? Of waar vinden ze mij?
Je moet naar Zweden verhuizen. Helpt verbazingwekkend goed!

Vandaag met m'n oma gewebcammed! T oude mens is 86!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_62158731
Ja in Zweden ben je extra speciaal, net zoals "die ene Zweedse jongen" hier speciaal zou zijn
Of je moet paars haar nemen, val je ook op. Maar nu val je op zonder er opvallend uit te zien
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:54:10 #204
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62158757
@PF: toen ik een jaar of 20 was kon ik ook alles eten zonder aan te komen. Hoort bij de leeftijd Natuurlijk kan het geen kwaad je eetgewoontes wat aan te passen, want jij eet echt vreemd af en toe. Maar echt op dieet gaan lijkt me nou ook weer niet nodig. Is het niet gewoon een idee om dagelijks bijvoorbeeld 4 -6 sneden brood, 2 stuks fruit, een rauwkostsalade, warm eten, eventueel een toetje en nog wat lekkers te eten ? Dan heb je een redelijk normaal eetpatroon en kan je je wat uitglijders permiteren.
Zaak is volgens mij vooral normaal leren eten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:55:14 #205
331 Merel
Be here now.
pi_62158791
Ik vind het gek dat iedereen van je opleiding "op dieet" is PF! Je zou juist verwachten dat die mensen sowieso een gezonde levensstijl hebben. Of eigenlijk boeit het ook geen bal, dat je er veel vanaf weet betekent niet dat je je er zelf ook aan moet houden Kijk maar naar alle dokters die roken enzo, die weten ook dat het ongezond is maar trekken toch hun eigen plan. Niet dat ik dat nou slim vind ofzo, maar je moet je niet verplicht voelen om je eetgewoontes aan te passen vanwege je opleiding of de studiegenoten, dat moet je alleen voor jezelf doen En ik vertel ook niemand dat ik op dieet ben en wil afvallen, ik zeg gewoon dat ik tegenwoordig gezonder doe, dat scheelt alweer een hoop discussie!

En Co, ik vind het een mooie afspraak, alle mooie mannen in Utrecht zijn volgende week voor mij!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:56:53 #206
331 Merel
Be here now.
pi_62158838
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:52 schreef AKnynke het volgende:

Je moet naar Zweden verhuizen. Helpt verbazingwekkend goed!
OK, dat is dan m'n back-up-plan als alle leuke mannen in NL op blijken te zijn!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:59:05 #207
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62158933
Vind maar eens een leuke Duitser in Zweden.

Hier in Leeuwarden zijn trouwens wel veel mooie Duitse vrouwen
Bernie en ik zijn tof.
pi_62158951
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:55 schreef Merel het volgende:
Ik vind het gek dat iedereen van je opleiding "op dieet" is PF! Je zou juist verwachten dat die mensen sowieso een gezonde levensstijl hebben. Of eigenlijk boeit het ook geen bal, dat je er veel vanaf weet betekent niet dat je je er zelf ook aan moet houden Kijk maar naar alle dokters die roken enzo, die weten ook dat het ongezond is maar trekken toch hun eigen plan. Niet dat ik dat nou slim vind ofzo, maar je moet je niet verplicht voelen om je eetgewoontes aan te passen vanwege je opleiding of de studiegenoten, dat moet je alleen voor jezelf doen En ik vertel ook niemand dat ik op dieet ben en wil afvallen, ik zeg gewoon dat ik tegenwoordig gezonder doe, dat scheelt alweer een hoop discussie!

En Co, ik vind het een mooie afspraak, alle mooie mannen in Utrecht zijn volgende week voor mij!
Ik heb de eerste twee weken heel rebels een zak snoep leeg gegeten in de klas Maar goed... das niet echt gezond en altijd afzetten is ook dom.

Nou ja.. Ze eten niet veel.... Ik vind 2 witte boterhammen (hagelslag) als ontbijt en dan vervolgens bij de lunch pas weer eten, vijf boterhammen kipfilet of zo iets en dan nog een liter dubbelfris eerder een normale hoeveelheid dan heeel veel. En iedereen schrok dat die jongen 2 stukken vlees at bij de maaltijd, maar verder alleen nog een koek 's avonds.

Nou prima eetpatroon voor iemand die 15 uur per week sport Ik eet ook wel zo iets... Maar iedereen at maar twee boterhammen overdag of zo... en soms een schaaltje yoghurt. Dan denk ik.. Dudeee... Wat WEINIG!
pi_62158985
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
@PF: toen ik een jaar of 20 was kon ik ook alles eten zonder aan te komen. Hoort bij de leeftijd Natuurlijk kan het geen kwaad je eetgewoontes wat aan te passen, want jij eet echt vreemd af en toe. Maar echt op dieet gaan lijkt me nou ook weer niet nodig. Is het niet gewoon een idee om dagelijks bijvoorbeeld 4 -6 sneden brood, 2 stuks fruit, een rauwkostsalade, warm eten, eventueel een toetje en nog wat lekkers te eten ? Dan heb je een redelijk normaal eetpatroon en kan je je wat uitglijders permiteren.
Zaak is volgens mij vooral normaal leren eten.
Ja nou ja je hebt wel gelijk.. Maar volgens mij is het SHE dieet niet echt een dieet om af te vallen maar ook vooral om gezond te eten. Als ik het goed heb begrepen
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:03:52 #210
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62159114
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja nou ja je hebt wel gelijk.. Maar volgens mij is het SHE dieet niet echt een dieet om af te vallen maar ook vooral om gezond te eten. Als ik het goed heb begrepen
Nou, ik heb het SHE-eet niet strikt gevolgd (wel als uitgangspunt genomen), en ben wel degelijk afgevallen. Geen idee eigenlijk dus.
SHE? Hoe zit het? Is je dieet geschikt voor PF als ze eigenlijk niet op dieet hoeft maar gewoon normaal moet leren eten?
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:04:26 #211
331 Merel
Be here now.
pi_62159131
Ik zou echt gek worden als ik zo'n studie deed, dat iedereen zo op elkaar zit te letten enzo...
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:05:41 #212
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62159193
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:04 schreef Merel het volgende:
Ik zou echt gek worden als ik zo'n studie deed, dat iedereen zo op elkaar zit te letten enzo...
Ik zie al een beetje op tegen de meeting. Dat jullie allemaal naar mijn figuur gaan kijken en naar de kleding die ik draag etc, etc. Zo'n opleiding moet de hel zijn.
pi_62159227
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:04 schreef Merel het volgende:
Moet je de mode-academie doen Als je daar boven de 50 woog was je een vet varken
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:06:59 #214
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62159249
Hallo. Het feestje was okayïg .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62159283
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:06 schreef k_i_m het volgende:
Hallo. Het feestje was okayïg .
Klinkt of het een stom feest was
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:08:15 #216
331 Merel
Be here now.
pi_62159294
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:05 schreef Tinkepink het volgende:

Ik zie al een beetje op tegen de meeting. Dat jullie allemaal naar mijn figuur gaan kijken en naar de kleding die ik draag etc, etc. Zo'n opleiding moet de hel zijn.
Nog snel even op crashdieet voor de meeting dus
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:08:53 #217
331 Merel
Be here now.
pi_62159315
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:08 schreef conleche het volgende:

Okayïg klinkt als een nieuw ikeameubel ofzo!
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:09:27 #218
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62159346
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Nouja, het was wel aardig. Ik had alleen al maanden niet gedronken enzo, en daar ben ik vandaag de hele dag aan herinnerd. Ik kon net pas weer een stukje koude pizza binnenhouden .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:09:59 #219
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62159365
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:08 schreef Merel het volgende:

[..]

Nog snel even op crashdieet voor de meeting dus
Ik ben al blij met mezelf Al zullen ze me op de modeacademie wel een vette zeug vinden, want ik weeg 12 kg meer dan het max toegestane gewicht
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:10:32 #220
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62159398
bedtijd. Doei!
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:11:42 #221
331 Merel
Be here now.
pi_62159447
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:09 schreef Tinkepink het volgende:

Ik ben al blij met mezelf
En wij zullen wel eens even oordelen of dat terecht is

Trusten Tink!
pi_62159454
Ik eet nu omdat ik daar zin in heb,
meestal heb ik geen zin om te eten dus dan doe ik de koekjes methode
ik hou helemaal niet van koekjes maar die geven een soort instant bevrediging en geen nare nasmaak.

Ik heb eigenlijk alleen trek in eten als ik het ruik,
vandaag had ik bijvoorbeeld mezelf gedwongen twee boterhammen nutella te eten
druk bezig geweest, nog steeds geen trek en toen om 6 uur een kop italiaanse bonen/zuurkool/what ever soep. En een droge boterham voor de vulling

Nou dus ik had eigenlijk wel weer genoeg. Maar ik besloot maar IETS te eten omdat ik zo weinig had gegeten. Dus ik heb mezelf drie stroopwafels en vier continues gedwangvoederd terwijl ik ze
1. niet lekker vind
2. er zit niks in

En darnaaa ging ik nog eens echt avond eten.. kip, winterpeen & aardappels uit de oven. Mijn bord was voor 1/4e vol schat ik.. Ik moet ergens de omschakeling maken om mezelf te force feeden met gezond spul. Maaaar het nadeel daarvan is dat je zo een gevuld gevoel krijgt, en met koek niet! Heb ik dan!

Maar dat is gewoon dom redeneren

Gister aten we bijvoorbeeld
1. bonen//zuurkol soep (dus ik nam een half bakje)
2. draadjes vlees (ik nam een klein stukje)
3. aubergine schotel uit de oven (twee eetlepels)
4. een courgette bootje met tomaat etc (een halve gevulde courgette dus)
5. twee kleine hapjes verse tagliatelle (dat is altijd meteen koud, eet vervelend)
6. twee glazen rode wijn

Vervolgens at ik nog een stuk crostata di ricotta en ik had geen honger meer en ook geen vol gevoel. En daar was ik zeg maar blij om omdat ik het echt verschrikkelijk vind om een vol gevoel te hebben. Van heel veel chocomel/koekjes krijg ik nooit een vol gevoel, alleen heel soms misselijk maar dat zakt na een tijdje weer af.

Klinkt misschien raar dat ik het vervelend vind om "vol" te zijn, maar dat is bij gezonde dingen vaak wel zo!
pi_62159468
tvp
pi_62159570
PF, jij hebt echt een vreemd eetpatroon!! Eet dan gewoon om de 2 uur een klein beetje van iets gezonds, dan heb je en geen vol gevoel, maar je krijgt toch genoeg binnen!
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:23:00 #225
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62159910
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou, ik heb het SHE-eet niet strikt gevolgd (wel als uitgangspunt genomen), en ben wel degelijk afgevallen. Geen idee eigenlijk dus.
SHE? Hoe zit het? Is je dieet geschikt voor PF als ze eigenlijk niet op dieet hoeft maar gewoon normaal moet leren eten?
ja, het dieet in de OP is een basisschema. Bedoeld als eerste stap om mensen eerst normaal te leren eten.
Van daaruit ga je naar een eigen schema, zodat je meer kunt afvallen.
Echter, de meeste mensen vallen al flink af van het basisdieet, simpelweg omdat het precies de juiste balans van vetten-kh's en eiwitten heeft. Kans dat je teveel binnenkrijgt is ondervangen door een hoger eiwit-aandeel, wat ervoor zorgt dat je geen honger hebt en dus ook met je voorpootjes van de rommel afblijft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')