Als ze geen buikvetmeter hebben , dan spuug je ze in hun gezicht ok?quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Maakt wegen dan uit of het m'n eigen weegschaal is of de sportschool? Maar best hoorAl weet ik eigenlijk niet of ze wel spekkies meten daar
Paupersportschool hè...
Amandeltjes!!quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:58 schreef SHE het volgende:
En ik moet godverdomme nog 500kcal ergens vandaan halen vandaag, maar door die stomme walvis heb ik nergens zin meer in.
Zo word ik nooit schwarzenegresse komende zomer
subklacht: ik ben misselijk
subsubklacht: en lui
Zat ik ook aan te denken, maar dan moet ik kauwenquote:
Okee, dus dat leptineprobleem doet zich pas voor als je al dik bént? Of zijn er ook mensen die gewoon geen leptine aan kúnnen maken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh, als je dik bent raken je receptoren ongevoelig voor leptine is mij verteldMaar dat zei SHE ook maar goed
Ik blij dat ik ook iets weet
Voor de stoelgang en er zitten nuttige dingen inquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:09 schreef vamperotica het volgende:
Jullie gaan ebswt hard... Net weer terug gelezen, maar vergeten waar ik op wilde reageren!
Vab de week een fles lijnzaadolie in mn handen gehad... Iemand had verteld dat dat goed was, maar ik weet niet meer waarvoor...
Maar op die fles stond dat het per 100 gram 900 kcal bevat...Is dat niet wat veel?
Of ligt dat gewoon aan de gram/ml verhoudingen?
Olijfolie bevat bijna evenveel kcal hoor, het is immers olie.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:09 schreef vamperotica het volgende:
Jullie gaan ebswt hard... Net weer terug gelezen, maar vergeten waar ik op wilde reageren!
Vab de week een fles lijnzaadolie in mn handen gehad... Iemand had verteld dat dat goed was, maar ik weet niet meer waarvoor...
Maar op die fles stond dat het per 100 gram 900 kcal bevat...Is dat niet wat veel?
Of ligt dat gewoon aan de gram/ml verhoudingen?
Waarom had je gelach verwacht dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oké geen gelach. Cewl.
Kee...Tnx!quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Voor de stoelgang en er zitten nuttige dingen in
twee lepels door de yoghurt is best lekker.
En ja er zitten veel kcal per ml in, is olie
(En 1 gram vet is 9kcal dus reken maar uit waar je olie uit bestaat![]()
)
thanx!quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Slaap lekker! Ik wacht op Mr PF die uit Duitsland/België terug komt als het goed is
Ach iedereen doet het toch op z'n eigen manier? 't Zou wel erg zijn als iedereen verplicht de SHE-methode moest volgen om "erbij te horen" ofzoquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dunno. Omdat ik niet echt als een volwaardige afvaller wordt gezien geloof ik
Hee Vievekind! Wat had je bij de McDo??quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:44 schreef Vivi het volgende:
Hey!
Ik heb vandaag bij de MacDrek gegeten. Maar dat mocht want het hoorde bij vandaag; eng en ranzig@ Monkeytown, maar leuk voor de kiddo.
Nee zo bedoelde ik het nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Ach iedereen doet het toch op z'n eigen manier? 't Zou wel erg zijn als iedereen verplicht de SHE-methode moest volgen om "erbij te horen" ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |