abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:00:17 #176
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62156994
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:57 schreef Merel het volgende:

[..]

Maakt wegen dan uit of het m'n eigen weegschaal is of de sportschool? Maar best hoor Al weet ik eigenlijk niet of ze wel spekkies meten daar Paupersportschool hè...
Als ze geen buikvetmeter hebben , dan spuug je ze in hun gezicht ok?

als ze niks hebben, graag thuis wegen en goed meten: buik, taille, heup, bicep, dijen, kuit, boven de knie
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:00:55 #177
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62157018
Mijn lijstje:

O: weetabix, halfvolle melk en een ei
T: stukje chocolade + schaaltje magere kwark
L: volkorenpasta met roergebakken brocolli, ui, paddestoel, courgette en room
T: volkorenmuffin met slagroom + handje gemengde zaden en noten
D: pompoensoep met 2 sneden zelfgebakken brood

Ik moet weer proberen fruit te eten, maar op de één of andere manier smaakt fruit me helemaal niet op het moment.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62157042
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:58 schreef SHE het volgende:
En ik moet godverdomme nog 500kcal ergens vandaan halen vandaag, maar door die stomme walvis heb ik nergens zin meer in.
Zo word ik nooit schwarzenegresse komende zomer

subklacht: ik ben misselijk
subsubklacht: en lui
Amandeltjes!!
pi_62157077
Word ik heel hard uitgelachen als ik zeg dat ik morgen ook aan het SHE schema ga beginnen? (Alleen het avond eten heb ik niet echt invloed op, maar ik kan het natuurlijk altijd niet eten..)

Oh, als je dik bent raken je receptoren ongevoelig voor leptine is mij verteld Maar dat zei SHE ook maar goed Ik blij dat ik ook iets weet
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:05:49 #180
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62157161
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Amandeltjes!!
Zat ik ook aan te denken, maar dan moet ik kauwen
Ik baal dat ik geen eiwitpoeder meer in huis heb, dan vind ik altijd fantastisch voor dwangvoederen. In 1 glas een paar honderd kcal
Ik ben pas een week bezig met mijn bulk en ik heb nog geen dag de norm aan kcal gehaald
En dan is het straks Maart en dan heb ik niets zinnigs om eraf te trainen.

Ik heb ook nog best last van het stoppen met de pil; mijn hele eetlust is door de war, ik kan me aan geen enkel regime houden en ik ben best floepie.
Maar volgens mij ben ik wel vrolijker, dus daar doen we't maar voor.
pi_62157258
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh, als je dik bent raken je receptoren ongevoelig voor leptine is mij verteld Maar dat zei SHE ook maar goed Ik blij dat ik ook iets weet
Okee, dus dat leptineprobleem doet zich pas voor als je al dik bént? Of zijn er ook mensen die gewoon geen leptine aan kúnnen maken?
pi_62157273
Jullie gaan ebswt hard... Net weer terug gelezen, maar vergeten waar ik op wilde reageren!

Vab de week een fles lijnzaadolie in mn handen gehad... Iemand had verteld dat dat goed was, maar ik weet niet meer waarvoor...
Maar op die fles stond dat het per 100 gram 900 kcal bevat...Is dat niet wat veel?
Of ligt dat gewoon aan de gram/ml verhoudingen?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62157335
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:09 schreef vamperotica het volgende:
Jullie gaan ebswt hard... Net weer terug gelezen, maar vergeten waar ik op wilde reageren!

Vab de week een fles lijnzaadolie in mn handen gehad... Iemand had verteld dat dat goed was, maar ik weet niet meer waarvoor...
Maar op die fles stond dat het per 100 gram 900 kcal bevat...Is dat niet wat veel?
Voor de stoelgang en er zitten nuttige dingen in
twee lepels door de yoghurt is best lekker.
En ja er zitten veel kcal per ml in, is olie
(En 1 gram vet is 9kcal dus reken maar uit waar je olie uit bestaat )
pi_62157338
Of je doet zoals ik: vanille-ijs (light) met een verkruimeld taillefine cakeje erover, wat light frambozenjam en wat meloen/sinaasappel/limoen soep over het geheel. Kom je ook een heel eind
pi_62157361
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:09 schreef vamperotica het volgende:

Olijfolie bevat bijna evenveel kcal hoor, het is immers olie. En daar gebruik je doorgaans geen liters van.
pi_62157473
Oké geen gelach. Cewl.
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:18:51 #187
331 Merel
Be here now.
pi_62157569
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oké geen gelach. Cewl.
Waarom had je gelach verwacht dan?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62157621
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:18 schreef Merel het volgende:

[..]

Waarom had je gelach verwacht dan?
Dunno. Omdat ik niet echt als een volwaardige afvaller wordt gezien geloof ik
pi_62157669
Wel interessant: http://en.wikipedia.org/wiki/Image:BRFSS_obesity_1985-2006.gif

Als je in de VS bent zie je het ook echt. Je gelooft je ogen niet als je daar bij de Wal-Mart rondloopt. Kinderen van misschien twaalf jaar die honderd, hondervijftig kg wegen...
pi_62157775
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Voor de stoelgang en er zitten nuttige dingen in
twee lepels door de yoghurt is best lekker.
En ja er zitten veel kcal per ml in, is olie
(En 1 gram vet is 9kcal dus reken maar uit waar je olie uit bestaat )
Kee...Tnx!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:26:27 #191
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62157827
zoo die vrouw was idd wel extreem dik.... en bijzonder verhaal.... maar ik werd er ook wat misselijk van.....

(BMI 113 OMG)

ga zo lekker vroeg op bed, morgen weer vroege dienst. en morgenavond lekker trainen!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_62157958
Slaap lekker! Ik wacht op Mr PF die uit Duitsland/België terug komt als het goed is
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:32:40 #193
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62158044
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Slaap lekker! Ik wacht op Mr PF die uit Duitsland/België terug komt als het goed is
thanx!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 oktober 2008 @ 21:40:55 #194
163650 Greys
pi_62158279
Weltrusten BJ!

Ook hier iemand die op de Mr wacht. Hij heeft weer gespeeld vanavond, deze keer in Arnhem en gelukkig begon en eindigt het een beetje op tijd, want hij moet morgen om vijf uur in de auto zitten naar Schiphol
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:41:10 #195
331 Merel
Be here now.
pi_62158292
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dunno. Omdat ik niet echt als een volwaardige afvaller wordt gezien geloof ik
Ach iedereen doet het toch op z'n eigen manier? 't Zou wel erg zijn als iedereen verplicht de SHE-methode moest volgen om "erbij te horen" ofzo
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:41:59 #196
331 Merel
Be here now.
pi_62158323
Zal ik nu heeeeeel zielig gaan doen en zeggen dat ik ook een Mr wil om op te wachten?

Maar serieus, waar vind je nog leuke mannen tegenwoordig? Of waar vinden ze mij?
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:44:07 #197
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62158387
Hey!

Ik heb vandaag bij de MacDrek gegeten. Maar dat mocht want het hoorde bij vandaag; eng en ranzig@ Monkeytown, maar leuk voor de kiddo.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_62158418
Liefjens, ik heb voorbeeldig kip zonder velletje gegeten, het was heerlijk . Ik heb wel één eetlepel frietjes gehad (met ketchup), maar me de rest van de dag voorbeeldig gedragen (de rest van de week zelfs).

En vanochtend was ik in vergelijking met vorige week 1.3 kilo afgevallen. I vocht, denk ik maar
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62158452
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:44 schreef Vivi het volgende:
Hey!

Ik heb vandaag bij de MacDrek gegeten. Maar dat mocht want het hoorde bij vandaag; eng en ranzig@ Monkeytown, maar leuk voor de kiddo.
Hee Vievekind! Wat had je bij de McDo??

Merel, we snorren in Utrecht wel iemand voor je op
pi_62158521
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:41 schreef Merel het volgende:

[..]

Ach iedereen doet het toch op z'n eigen manier? 't Zou wel erg zijn als iedereen verplicht de SHE-methode moest volgen om "erbij te horen" ofzo
Nee zo bedoelde ik het niet In mijn omgeving (@ schule zijn ze verbaast dat ik meer dan 2 boterhammen pro tage eet (eerder 8 ofzo) en nou ja ik doe dieet opleiding dus daar moet je eigenlijk wel op dieet zijn. Dus als ik nu al zo ben zonder dieet gaan ze me levend fileren. M'n ouders/broertje vragen of ik in hongerstaking ben als ik niet zo veel aardappels eet maar bieden wel chips etc aan: vertellen dat ik een dieet doe zou niet geloofd worden. Mr PF ziet niet eens dat ik 7 kg meer weeg dan in den beginne, stimuleert gezond eten wel: maar ik mag echt niet afvallen. En in dit topic ben ik ook die ene magere chick met een verschrikkelijk slecht eetpatroon.)
maar goed, afvallen/gezond eten doe je voor jezelf. Maar toch, toch zou steun soms heel fijn zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')