Hoezo?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:23 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet geloof ik maar wat minder cola light drinken.
Als ik al die 'kleine beetjes en hapjes' zoals hierboven genoemd als avondeten zou eten, zou ik wel hartstikke vol zittenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gister aten we bijvoorbeeld
1. bonen//zuurkol soep (dus ik nam een half bakje)
2. draadjes vlees (ik nam een klein stukje)
3. aubergine schotel uit de oven (twee eetlepels)
4. een courgette bootje met tomaat etc (een halve gevulde courgette dus)
5. twee kleine hapjes verse tagliatelle (dat is altijd meteen koud, eet vervelend)
6. twee glazen rode wijn
Vervolgens at ik nog een stuk crostata di ricotta
Dat klinkt eigenlijk wel als iets waar ik nu wel zin in zou hebbenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:11 schreef conleche het volgende:
Of je doet zoals ik: vanille-ijs (light) met een verkruimeld taillefine cakeje erover, wat light frambozenjam en wat meloen/sinaasappel/limoen soep over het geheel. Kom je ook een heel eind
Half uurtje met de trein, be my guest!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk wel als iets waar ik nu wel zin in zou hebben
Maar dan moet jij het wel voor me maken
Ja dat heb ik dus ook! Maar met cola zero heb ik daar dus geen last van. Geen idee wat het verschil is.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn darmen vinden het niet zo fijn geloof ik...
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik al die 'kleine beetjes en hapjes' zoals hierboven genoemd als avondeten zou eten, zou ik wel hartstikke vol zitten
Als het een uur of 8 was geweest dan was ik in de auto gesprongen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Half uurtje met de trein, be my guest!
Andere zoetstoffen / verhouding daarvan volgens mij. Ik zal 't eens proberen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook! Maar met cola zero heb ik daar dus geen last van. Geen idee wat het verschil is.
Nee gek, althans, ik ben absoluut niet zo. Ik kijk wel naar kleding maar dat is omdat ik dat leuk vind, niet om iemand op af te maken ofzo. En ik ben ook nog niet zo slank als dat ik in mijn hoofd ben etc, het is gewoon tof om elkaar eens irl te zien toch!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Ik zie al een beetje op tegen de meeting. Dat jullie allemaal naar mijn figuur gaan kijken en naar de kleding die ik draag etc, etc.
Zo'n opleiding moet de hel zijn.
Ik doe normaalquote:
Dat had ik toch wel 1-2 maanden vol gehouden. En toen werd ik te dun. En te duizelig. En ik smokkelde al het avond etenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:43 schreef Miss_S het volgende:
Ik merk wel dat ik bij mijn vriendje een stuk minder eet, niet altijd even gezond maar in ieder geval niet veel
En PF succes met het SHE dieet, ga je dit langer doen dan het Sonja Bakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |