abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62159927
Ik moet geloof ik maar wat minder cola light drinken.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:26:55 #227
331 Merel
Be here now.
pi_62160096
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:23 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet geloof ik maar wat minder cola light drinken.
Hoezo?

Ik kan niet zo goed tegen cola light. Maar tegen cola zero dan weer wel
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 oktober 2008 @ 22:29:07 #228
163650 Greys
pi_62160187
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gister aten we bijvoorbeeld
1. bonen//zuurkol soep (dus ik nam een half bakje)
2. draadjes vlees (ik nam een klein stukje)
3. aubergine schotel uit de oven (twee eetlepels)
4. een courgette bootje met tomaat etc (een halve gevulde courgette dus)
5. twee kleine hapjes verse tagliatelle (dat is altijd meteen koud, eet vervelend)
6. twee glazen rode wijn

Vervolgens at ik nog een stuk crostata di ricotta
Als ik al die 'kleine beetjes en hapjes' zoals hierboven genoemd als avondeten zou eten, zou ik wel hartstikke vol zitten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:29:55 #229
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62160225
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:11 schreef conleche het volgende:
Of je doet zoals ik: vanille-ijs (light) met een verkruimeld taillefine cakeje erover, wat light frambozenjam en wat meloen/sinaasappel/limoen soep over het geheel. Kom je ook een heel eind
Dat klinkt eigenlijk wel als iets waar ik nu wel zin in zou hebben
Maar dan moet jij het wel voor me maken
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:30:56 #230
331 Merel
Be here now.
pi_62160263
Ik wil iets lekkers!! En de amandelen zijn op *grom*
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62160302
Mijn vriend heeft zo'n emmer snoep gekocht bij de Albert Heijn en die staat nu te lonken. Maar ik moet en zal sterk zijn

Ik wil dropfruitduo's boehoe, ik moet echt afkicken van suiker
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:34:23 #232
331 Merel
Be here now.
pi_62160399
Ik ga wel thee met een zoet smaakje drinken ofzo. Zou dat ook niet helpen tegen jouw trek Goodbye?
pi_62160416
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:29 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat klinkt eigenlijk wel als iets waar ik nu wel zin in zou hebben
Maar dan moet jij het wel voor me maken
Half uurtje met de trein, be my guest!
pi_62160420
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:26 schreef Merel het volgende:

[..]

Hoezo?
Mijn darmen vinden het niet zo fijn geloof ik...
pi_62160432
Al gehad Ik ga straks wel gewoon lekker in bed liggen. Ik heb geen honger, maar gewoon een drang om te gaan snoepen.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:36:29 #236
331 Merel
Be here now.
pi_62160480
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:34 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Mijn darmen vinden het niet zo fijn geloof ik...
Ja dat heb ik dus ook! Maar met cola zero heb ik daar dus geen last van. Geen idee wat het verschil is.
pi_62160490
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ik al die 'kleine beetjes en hapjes' zoals hierboven genoemd als avondeten zou eten, zou ik wel hartstikke vol zitten

Iedereen nam van alles een kop/bord vol. En zat dus ook heel erg vol Ik zou nog wel drie punten crostata di ricota opkunnen! Ik hou bijv. wel van ijs als toetje (maar geen chocolade ijs of brownies dat vult zo)

Voordelen van koek:
- je hoeft geen bord te pakken/vies te maken
- het bespaart dus afwas
- vaak zitten ze per twee verpakt wat de versheid garandeert, niets is zo naar als een oude boterham of een taaie cracker
- een koek is alles in een, je hebt geen teleurstellingen dat de pindakaas/chocopasta/hagelslag net weer op is en iemand heeft een lege pot terug gezet in de kast
- een koek bederft niet zo als kipfilet of een kip kerrie salade.
- een koek is handig mee te nemen, het plet niet in je tas zoals boterhammen, het lekt niet zoals yoghurt.
- een koek kun je overal eten, het verspreid geen (on)aangename geur zoals een frietje
- een koek boer je niet twee uur later op zoals chili con carne
- met een koek heb je in principe genoeg kcal om even vooruit te kunnen, je hoeft geen twintig amandelen te zoeken of een stuk ergens af te snijden.
- de kcal staan altijd achterop de verpakking, zodat je meteen kunt uitrekenen hoeveel je nog moet eten van de dagelijkse minimale 1500 kcal
- van heel veel suiker word ik wazig in m'n hoofd, en wazig is soms leuk
- van heel veel kleurstoffen (m&m's) wordt ik nog meer wazig, dat is soms ook leuk

Tot zo ver de voordelen!
Nadelen: Het is slecht!
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:37:37 #238
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62160520
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Half uurtje met de trein, be my guest!

Als het een uur of 8 was geweest dan was ik in de auto gesprongen.
Maar nu zit ik vastgeplakt aan de bank en so you think you can dance is begonnen en daar word ik altijd emo van

*noteert ijs-cake-thingie adres for future purpose*

zondag 5 oktober 2008 @ 22:38:33 #239
331 Merel
Be here now.
pi_62160553
PF, doe normaal, stom wijf
pi_62160572
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:36 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook! Maar met cola zero heb ik daar dus geen last van. Geen idee wat het verschil is.
Andere zoetstoffen / verhouding daarvan volgens mij. Ik zal 't eens proberen.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:40:52 #241
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62160642
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik zie al een beetje op tegen de meeting. Dat jullie allemaal naar mijn figuur gaan kijken en naar de kleding die ik draag etc, etc. Zo'n opleiding moet de hel zijn.
Nee gek, althans, ik ben absoluut niet zo. Ik kijk wel naar kleding maar dat is omdat ik dat leuk vind, niet om iemand op af te maken ofzo. En ik ben ook nog niet zo slank als dat ik in mijn hoofd ben etc, het is gewoon tof om elkaar eens irl te zien toch!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_62160695
Door die stomme PF heb ik nu zin in koekjes die per 2 zijn verpakt
pi_62160706
Trusten, ik duik m'n bed in!
pi_62160713
Oreo's.
pi_62160749
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:38 schreef Merel het volgende:
PF, doe normaal, stom wijf
Ik doe normaal Nu ik mijn gedachtengang weet kan ik er iets aan doen!
Als ik gezond eet ga ik altijd tomaten salade, rauwkost etc eten. Daar wordt je misschien ook vies van maar heeft wel dezelfde voordelen als koek. Alleen geen suikers en je moet er ongeveer vijf kilo per dag van eten om een beetje aan je kcal te komen Daar ga ik dan ook de fout in Dan na twee dagen op tomaten salade en magere yoghurt geleefd te hebben (van veel soorten eten hou ik een nasmaak en adem ik nog drie uur die lucht uit. Of m'n darmen gaan naar doen ) dan denk ik WOAH COOKIES!!

Dus dat is zeg maar mijn "fout" Dus ik had net bedacht dat ik dan gezonde dingen per portie ga verpakken. Dan is het wel rielekst om te eten
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:43:40 #246
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62160752
Co, ik heb iets McChicken achtigs op maar dan de neue variant, en een cheeseburger, en frietjes.

En een bananenmilkshake.

En nu zit ik aan de wodka en heb ik ineens zin in de makreel die nog in de koelkast ligt .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_62160762
Ik merk wel dat ik bij mijn vriendje een stuk minder eet, niet altijd even gezond maar in ieder geval niet veel

En PF succes met het SHE dieet, ga je dit langer doen dan het Sonja Bakker?
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:45:57 #248
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62160841
Ik heb trouwens ook geen last van zero, en wel van light
Ik heb mijn hoofd er al duizend keer over gebroken, en ik kan niets vinden waarom het zo zou zijn.
Tip van Flip: de euroshoppper cola light smaakt exact hetzelfde als zero en heb ik ook geen last van.
Saillant detail: deze kost maar 37 cent per liter en bevat exact dezelfde waarden als de andere lights.
Gek genoeg smaakt cola light wel anders dan zero. en smaak euroshopper light hetzelfde als zero.

Toch maar eens informeren of de euroshopper niet gewoon als no label door coca cola wordt gemaakt.
pi_62160877
Wist je dat als je een 6 nuggets neemt, een grote friet en een grote cola light
je net zo goed 6 nuggets een4 fish nuggets en een milkshake en een cola light had kunnen nemen er zitten eng veel kcal in die nare frietjes

(Ik had de kcal ooit eens allemaal opgezocht... Milkshake had er best weinig in vergelijking tot die frietjes vond ik dan!)
pi_62160939
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:43 schreef Miss_S het volgende:
Ik merk wel dat ik bij mijn vriendje een stuk minder eet, niet altijd even gezond maar in ieder geval niet veel

En PF succes met het SHE dieet, ga je dit langer doen dan het Sonja Bakker?
Dat had ik toch wel 1-2 maanden vol gehouden. En toen werd ik te dun. En te duizelig. En ik smokkelde al het avond eten
SB for president
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')