Dat dus, en jan en alleman heeft vandaag een mobiel, dus je kunt iedereen vragen of je die even kan lenen in zo'n geval. Er zit een luchtje aan dit verhaal.....quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah precies, en ik ben ook slecht in nummers uit mn hoofd onthouden, maar weet mn vriendin heus wel te bereiken bij een calamiteit, desnoods via vrienden van haar ofzo...
Ach, ben ook ooit in elkaar geslagen op straat, toen was ik ook pas de volgende dag in staat om m'n vriendin te contacteren.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah precies, en ik ben ook slecht in nummers uit mn hoofd onthouden, maar weet mn vriendin heus wel te bereiken bij een calamiteit, desnoods via vrienden van haar ofzo...
I'm with stoepid.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:26 schreef Buschetta het volgende:
[..]
I.d.d.....
Als TS geen aangifte te zien krijgt dan heb ik sterk mn twijfels bij dit verhaal
Waarom is hij niet 's nachts naar je toegegaan dan? Je laat je vriendin toch niet zo lang wachten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:18 schreef MLI het volgende:
OK, hij is in orde. Pfff, wat een opluchting.
Blijkt dat hij overvallen is, telefoon gejat en hij kent mijn nummer niet uit zijn hoofd. Hij heeft een paar klappen gehad maar niet gewond. Maar hij heeft me vorige week eens gebeld met zijn moeders telefoon dus vandaar dat hij net pas kon bellen. Hij komt straks alsnog langs omdat 'ie me mist.
Contract opgesteld ofzo?quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:07 schreef MLI het volgende:
Aangifte gezien.
En verder: het was nog niet helemaal officieel met hem. Sinds een half uurtje wel.
Nee, we hebben gewoon afgesproken dat we het niet meer geheim gaan houden op het werk.quote:
Het doet er niet toe of jij hem gelooft, het doet er toe of ik hem geloof en dat doe ik. Niet iedereen gebruikt internet ook. En we weten allemaal dat ik veel ervaring heb met mannenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:14 schreef cesareborgia het volgende:
Een aangifte bewijst een overval? Als die gast werkelijk wat voor je zou voelen zou die wel een manier hebben gevonden om jou even te bereiken. msn/hyves/fok/mail/via-via noem maar op...
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, we hebben gewoon afgesproken dat we het niet meer geheim gaan houden op het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |