abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:17:16 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62315342
pvda is net een aasgier. zodra het slecht gaat met de economie doen zij goede zaken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62315415
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:17 schreef zoalshetis het volgende:
pvda is net een aasgier. zodra het slecht gaat met de economie doen zij goede zaken.
Ik vind het eerder opvallend dat mensen zodra "het slecht gaat" terugrennen naar de PvdA.

Dus de andere problemen waar ze last van hebben zijn "luxeproblemen" ?

Of niet. Ik weet het niet.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:27:20 #103
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_62315576
Kijk ook even naar de foto's en koppen in de media:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)garen_bij_crisis.xml

Toch tamelijk anti-PvdA. Een foto van een breeduit en toch heimelijk gemeen lachende Bos die profiteert van het leed van anderen (dat is tenminste de suggestie die wordt gewekt, een Bos die blij is met het leed van zijn onderdanen) en dat probeert te verbergen (hij wendt zijn hoofd af, zo lijkt het). Denk over dit beeld na! Over het camerastandpunt enz.

Als Gouda wordt verbouwd zetten de media er ook geen foto van een breeduit lachende Wilders bij met als kop "Wilders profiteert van rellen Gouda".
In plaats daarvan zien we dan vaak zo'n soort foto:

Een foto die daadkracht en passie uitstraalt. Geen foto van een lachende Wilders waarmee de suggestie wordt gewekt dat hij blij is met al dat leed.

ik bedoel maar te zeggen: het zit vaak al in de details

[ Bericht 6% gewijzigd door Klopkoek op 11-10-2008 20:33:10 ]
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:34:59 #104
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_62315746
PvdA

is die partij nou nog niet opgeheven?
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 22:23:49 #105
207527 SchoppenKoning
The Ace of Spades is overrated
pi_62317827
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:27 schreef Klopkoek het volgende:
Kijk ook even naar de foto's en koppen in de media:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)garen_bij_crisis.xml
[ afbeelding ]

Toch tamelijk anti-PvdA. Een foto van een breeduit en toch heimelijk gemeen lachende Bos die profiteert van het leed van anderen (dat is tenminste de suggestie die wordt gewekt, een Bos die blij is met het leed van zijn onderdanen) en dat probeert te verbergen (hij wendt zijn hoofd af, zo lijkt het). Denk over dit beeld na! Over het camerastandpunt enz.

Als Gouda wordt verbouwd zetten de media er ook geen foto van een breeduit lachende Wilders bij met als kop "Wilders profiteert van rellen Gouda".
In plaats daarvan zien we dan vaak zo'n soort foto:
[ afbeelding ]
Een foto die daadkracht en passie uitstraalt. Geen foto van een lachende Wilders waarmee de suggestie wordt gewekt dat hij blij is met al dat leed.

ik bedoel maar te zeggen: het zit vaak al in de details
Je wilt hiermee zeggen dat het anti-PvdA gevoel ook door de media wordt aangewakkerd?

Volgens mij glimlacht Bos bij elk interview wat die geeft over de kredietcrisis. Of dat nou komt dat die graag in de aandacht staat of het feit dat hij oprecht gelooft dat hij de Nederlandse maatschappij een enorme dienst verleent is vrij ter interpretatie. Ik geloof dat laatste en dat spreekt voor de man. Verder brengt een glimlach mensen meer in de comfort zone en dat is wat veel mensen op dit moment nodig hebben. Vertrouwen.

Ik heb het idee dat zo'n beetje alles wat Geert Wilders zegt gepaard gaat met de nodige passie, aangesterkt met krachttaal. Dus die foto komt ook gewoon overeen met de werkelijkheid. Het zou pas insinuerend zijn als er een foto van een lachende Geert Wilders bij het bericht werd geplaatst.

Je wilt hiermee ook zeggen dat het merendeel van de Nederlandse bevolking de vorm belangrijker acht dan de inhoud. Ze zijn immers makkelijk in de luren te leggen door insinuerende foto's.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 22:48:19 #106
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_62318366
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 22:23 schreef SchoppenKoning het volgende:

[..]

Je wilt hiermee zeggen dat het anti-PvdA gevoel ook door de media wordt aangewakkerd?
Bewust of onbewust wel. Men wekt de suggestie dat de PvdA profiteert van dit leed. Dat is een terechte constatering die ik als journalist ook zou opschrijven. Maar datzelfde wordt veel minder bij Wilders gedaan.

Of het opzet is weet ik niet. Dat is giswerk. Daar zijn ook alle gradaties in mogelijk.
quote:
Volgens mij glimlacht Bos bij elk interview wat die geeft over de kredietcrisis. Of dat nou komt dat die graag in de aandacht staat of het feit dat hij oprecht gelooft dat hij de Nederlandse maatschappij een enorme dienst verleent is vrij ter interpretatie. Ik geloof dat laatste en dat spreekt voor de man. Verder brengt een glimlach mensen meer in de comfort zone en dat is wat veel mensen op dit moment nodig hebben. Vertrouwen.
Zoals je kunt zien is het een foto bij een PvdA bijeenkomst. Geen foto van bijv. die persconferentie of zijn aanwezigheid bij het IMF vandaag.

Ik denk dat men daar gewoon de foto uit zoekt bij het nieuwsbericht. Zo zal dat gaan denk ik. Men zoekt de foto bij de tekst, niet andersom. Jammer dat er dan zo'n foto bij wordt geplakt van een Bos die wegkijkt en een vals lachje heeft.
quote:
Ik heb het idee dat zo'n beetje alles wat Geert Wilders zegt gepaard gaat met de nodige passie, aangesterkt met krachttaal. Dus die foto komt ook gewoon overeen met de werkelijkheid. Het zou pas insinuerend zijn als er een foto van een lachende Geert Wilders bij het bericht werd geplaatst.
Niet perse als het een bericht is die het succes van Wilders aanroert.
quote:
Je wilt hiermee ook zeggen dat het merendeel van de Nederlandse bevolking de vorm belangrijker acht dan de inhoud. Ze zijn immers makkelijk in de luren te leggen door insinuerende foto's.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg vooral dat de media stiekem ook een beetje anti-Bos zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_62364867
Zijn hier ook PVDA leden?????????
Zoja,dan kun je een bericht krijgen om geld te storten want de partijkas is bijna leeg.
Ik zou zeggen......................doe het niet!!
bye bye PVDA.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:20:27 #108
185261 Scaurus
Memento mori
pi_62367428
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:56 schreef detlevico het volgende:
Zijn hier ook PVDA leden?????????
Zoja,dan kun je een bericht krijgen om geld te storten want de partijkas is bijna leeg.
Ik zou zeggen......................doe het niet!!
bye bye PVDA.
Jij komt echt rechtstreeks van het Breakout!-forum, niet?
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:36:18 #109
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_62385049
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 22:23 schreef SchoppenKoning het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Velen beseffen zich niet half hoe ze onderbewust gestuurd worden.

Zo is de pvda nu bezig met operatie 'doe wilders na' in de hoop nog wat peiling puntjes te pakken en minder zetelverlies volgende verkiezingen.

quote:
Pvda-Kamerlid: 'We moeten Marokkaanse jongeren vernederen'
14-10-2008

> PvdA-Kamerlid Hans Spekman, woordvoerder armoedebeleid en asielzaken, pleit
voor een keiharde aanpak van Marokkaanse probleemjongeren. 'De Marokkanen
die niet willen deugen moet je vernederen, voor de ogen van hun eigen
mensen.' Dat zegt Spekman deze week in een interview in Vrij Nederland.

'Als je ze alleen maar een waarschuwing of een boete geeft, lachen ze je
uit. En van een celstraf krijgen ze alleen maar meer status in hun groep. Je
moet ze zo aanpakken dat ze hun status juist verliezen,' zegt Spekman. 'Dat
is het enige dat werkt.'

Met zijn uitspraak doorbreekt Spekman een taboe binnen de PvdA. Zelfs
staatssecretaris van Sociale Zaken Ahmed Aboutaleb, die bekend staat als
'hardliner' in de partij, heeft het woord 'vernederen' nooit in de mond
genomen.

'Wilders heeft gelijk'
PVV-leider Geert Wilders pleit al jaren voor een hardere aanpak van
Marokkaanse probleemjongeren, onder andere door het instellen van
werkstraffen op straat in boevenpak. 'Daar heeft Wilders gelijk in,' zegt
Spekman in Vrij Nederland.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')