Ik doe incidenteel de televisie wel eens aan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:35 schreef fransbreda het volgende:
Waarom kijk je dan?
De meeste Nederlandse programma's zijn in ieder geval innoverend wat betreft de opzet. Raymann gebruikt echt al jaren steeds dezelfde grapjes. Daarom is het ook zo uitgeknepen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:43 schreef Fakkan het volgende:
Gaar, dit kan je zeggen over 80 procent van de Nederlandse programma's. Je zegt het zeker alleen omdat het om een zwarte gaat? Racist!
Ja, GTST is heel innoverend. Iedere keer dezelfde geretardeerde meuk en toch kijken er duizenden mensen naar. Of RTL Boulevard, waar één of andere vieze nicht uit zijn dak gaat omdat Jamai in een nieuwe theatervoorstelling gaat spelen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:45 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse programma's zijn in ieder geval innoverend wat betreft de opzet. Raymann gebruikt echt al jaren steeds dezelfde grapjes. Daarom is het ook zo uitgeknepen.
Nee, GTST is een soap. RTL Boulevard is een soap die actualiteiten bespreekt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:47 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Ja, GTST is heel innoverend. Iedere keer dezelfde geretardeerde meuk en toch kijken er duizenden mensen naar. Of RTL Boulevard, waar één of andere vieze nicht uit zijn dak gaat omdat Jamai in een nieuwe theatervoorstelling gaat spelen.
Dus?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:50 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Nee, GTST is een soap. RTL Boulevard is een soap die actualiteiten bespreekt.
Het is niet een kwestie van gelijk hebben of niet. Ik kaart aan wat ik waarneem. Ik bespreek geen hogere wetenschap en het kan me verder weinig schelen hoe jij er over denkt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:55 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hij wilt op één punt gewoon gelijk hebben!
quote:
De Nederlandse TV is totaal niet innoverend, de meeste concepten worden al jaren uitgemolken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:45 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse programma's zijn in ieder geval innoverend wat betreft de opzet. Raymann gebruikt echt al jaren steeds dezelfde grapjes. Daarom is het ook zo uitgeknepen.
Ik heb het over programma's. Ik ken bijna geen programma's die jaren lang precies hetzelfde script uitzenden. De concepten kunnen dan wel standaard zijn, maar de invulling wordt over de loop der jaren enigzins aangepast. Om nog even op het onderwerp terug te komen. Raymann is laat is exact hetzelfde als een aantal jaren terug.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De Nederlandse TV is totaal niet innoverend, de meeste concepten worden al jaren uitgemolken.
Vernieuwende programma's krijgen vaak niet de kans een bepaald aantal kijkers te trekken, dus die worden dan weer vroegtijdig van het scherm gehaald.
Dat doet elk programma, inclusief R=Lquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:07 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik heb het over programma's. Ik ken bijna geen programma's die jaren lang precies hetzelfde script uitzenden. De concepten kunnen dan wel standaard zijn, maar de invulling wordt over de loop der jaren enigzins aangepast. Om nog even op het onderwerp terug te komen. Raymann is laat is exact hetzelfde als een aantal jaren terug.
http://www.kijkonderzoek.(...).php?dp-1-20976-0;fsquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Tis idd matig
Vraag me af wat de kijkcijfers zijn
Het is inderdaad geen Tik,Tak. Zo statisch wilde ik het ook niet belichten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat doet elk programma, inclusief R=LOok daar zijn de gasten anders, de grappen verschillen, maw t concept is t zelfde maar de invulling wordt aangepast...
Ik moest kloppen want de bel doet het nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:59 schreef BasEnAad het volgende:
Een beetje hetzelfde niveau als Samson en Gert.
Exact - met het verschil dat de doelgroep voor Samson&Gert veel specifieker is en binnen enkele jaren die doelgroep ontgroeit.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:15 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik moest kloppen want de bel doet het niet
Bijna 1 miljoenquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:12 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
http://www.kijkonderzoek.(...).php?dp-1-20976-0;fs
Dat ligt dan aan jou, je hoeft heus geen Marokkaan of Surinamer te zijn om de grappen leuk te vinden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:30 schreef JanusAnus het volgende:
Ik kan nooit grappen ontdekken in dat programma
lol... en behalve: smaken verschillen heb ik er eigenlijk weinig meer over te zeggen :pquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:45 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het is dan ook zijn mening.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:41 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
lol... en behalve: smaken verschillen heb ik er eigenlijk weinig meer over te zeggen :p
Zoals Frederik Philips ooit zei:quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:43 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik doe incidenteel de televisie wel eens aan.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:54 schreef Broekpaling het volgende:
Ik vind er ook geen ene zak aan.
Het is pas opgelost als 960.000 mensen met mij zappen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier tapt ie zelfs uit het vaatje van Eddie Murphyquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:37 schreef DrPwn het volgende:
iemand die eigenlijk uit hetzelfde vaatje tapt, maar dan wel grappig is is russell peters
Want?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:52 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het is pas opgelost als 960.000 mensen met mij zappen.
omdat het een kutprogramma is en het beter is als niemand het kijkt omdat dingen die kut zijn het beste niet bekeken kunnen worden???????????quote:
hollander die je me daar bentquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:30 schreef JanusAnus het volgende:
Ik kan nooit grappen ontdekken in dat programma
S. ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:28 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik wil een keer bij tante S.
Wat boeit het wat de rest van Nederland doet?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:41 schreef DrPwn het volgende:
[..]
omdat het een kutprogramma is en het beter is als niemand het kijkt omdat dingen die kut zijn het beste niet bekeken kunnen worden???????????
nee dat vind ik niet het is namelijk best prettig om je ergens aan te ergerenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:12 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Wat boeit het wat de rest van Nederland doet?
Mensen die daarom zeuren zijn echt.
Aan 'iets', ja. Is op zijn tijd best lekker. Aan wat de rest van Nederland bezighoudt, nee. Ik heb wel wat beters te doen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:40 schreef DrPwn het volgende:
[..]
nee dat vind ik niet het is namelijk best prettig om je ergens aan te ergeren
klopt ik ben bijvoorbeeld coolquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:11 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Aan 'iets', ja. Is op zijn tijd best lekker. Aan wat de rest van Nederland bezighoudt, nee. Ik heb wel wat beters te doen.
Maar goed, ieder mens is anders he.
Je werkt bij de bart smit?quote:Op zondag 25 oktober 2009 07:18 schreef Tegan het volgende:
Ik heb Raymann weleens achter mijn kassa gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |