Of dat je misschien je eigen huis/appartement/kamer hebtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:19 schreef mirved het volgende:
Hebben jullie allemaal maar 1 tv in huis ofzo?
Zorg gewoon dat je een fatsoenlijke tv op je eigen kamer hebt. Kan je zoveel gamen als je wilt.
Ja, ik heb er maar 1. Waarom zou ik er 2 moeten hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:19 schreef mirved het volgende:
Hebben jullie allemaal maar 1 tv in huis ofzo?
Zorg gewoon dat je een fatsoenlijke tv op je eigen kamer hebt. Kan je zoveel gamen als je wilt.
Je stelt me teleur gast, wat nou als die bitch van je naar oprah wil kijken als ze geen zin in sex heeft?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, ik heb er maar 1. Waarom zou ik er 2 moeten hebben?
Die bitch is inderdaad een bitch.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je stelt me teleur gast, wat nou als die bitch van je naar oprah wil kijken als ze geen zin in sex heeft?
Ja dat is het ook. Alleen het feit dat ze weer de PC achterstellen op de consoles is voor mij de bepalende factor om alleen GTA IV voor de pc te gaan kopen volgende maand. Hadden ze Saints Row 2 deze maand uitgebracht, dan had ik hem gewoon aangeschaft als zoethoudertje voor GTA IV.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:04 schreef Snever het volgende:
Op consoleshop staat de releasedatum van de pc op 7-11. Kut.
Indeed, ik zal hem ook niet kopen. Dan koop ik GTA IV wel. Blijkt uitgesteld te zijn tot Januari inmiddels.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:37 schreef Resco het volgende:
[..]
Ja dat is het ook. Alleen het feit dat ze weer de PC achterstellen op de consoles is voor mij de bepalende factor om alleen GTA IV voor de pc te gaan kopen volgende maand. Hadden ze Saints Row 2 deze maand uitgebracht, dan had ik hem gewoon aangeschaft als zoethoudertje voor GTA IV.
Béétje jammer
Serieus?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Indeed, ik zal hem ook niet kopen. Dan koop ik GTA IV wel. Blijkt uitgesteld te zijn tot Januari inmiddels.
6 Januari word het.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:05 schreef Resco het volgende:
[..]
Serieus?
![]()
Ik zie je over iets meer dan 3 weken wel online met GTA IV
Ik ook niet hoor, enige console die ik heb is een Gamecube (quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
6 Januari word het.
Over 3 weken ben ik erbij.Heb deze nog niet gespeeld, ook niet op de console.
![]()
Probeer ook zo min mogelijk filmpjes te kijken over GTA IV
Iemand?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Gisteren voor het eerst gespeeld. zat bij missie 32/36 van SR 1, maar kwam er niet uit. Toen maar besloten toch SR 2 te spelen.
1 grote vraag:
Wat is het verschil tussen normale politie en die ULTOR politie ?
Verder echt gaaf spel, 1 uur gespeeld. 1 missie gespeeld.
dat vroeg ik mij eigenlijk ook al af, en wat me ook niet echt duidelijk is, is wat ultor zelf eigenlijk is.quote:
jah precies, een beetje tegenstrijdig, volgens mij is ultor politie maar voor een bepaald gebied bestemdquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Ultor is een bedrijf toch ? Maar mogen ze dan ook al politie spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |